Αν εννοείς τον σταθμάρχη (σε αυτή τη περίπτωση), είμαι κατηγορηματικά αντίθετος.
οχι βεβαια.
Αναφερομαι σε αυτο που εγραψε ο Κωστας
Αν εννοείς τον σταθμάρχη (σε αυτή τη περίπτωση), είμαι κατηγορηματικά αντίθετος.
Το αυτό Κώστα.Αν πάλι από τη θέση σου δε μπορείς να εκφραστείς δημόσια, και αυτό είναι κατανοητό.
Ότι και καλώδια μπορεί να έκλεψαν οι γύφτοι, ότι σκουριασμένο και χαλασμένο καλώδιο/σίδερο να ήταν, μια γαμοοθονη δεν έχει μέσα ο μηχανοδηγός να βλέπει την κίνηση;
Ταξί παραγγέλνουμε και βλέπουμε που είναι το αμάξι real time. Το ταξί! Όχι ολόκληρο τρένο.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται η χρήση της διπλής γραμμής , δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο είχε διπλή γραμμή.
Δηλ δεν είναι σαν τους αυτοκινητόδρομους?
Άνοδος για Θεσσαλονίκη πχ δεξιά, κάθοδος αριστερά?
Αν ναι , δεν είχε πάρει χαμπάρι τόση ώρα ότι ήταν στο λάθος ρεύμα, ο ενας απο τους δυο μηχανοδηγους?
Ειναι δυνατόν?
H FSI εξαγόρασε αρχικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (λειτουργία και εκμετάλλευση μεταφορών). Η οποία (Ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ) εξαγόρασε την ΕΕΣΤΥ (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού).Οχι τίποτα άλλο. Υποτίθεται ότι τα ξεπουλήσαμε όλα στους ξένους για να φτιαχτούν κάποια πράγματα αφού εμείς είμαστε ανίκανοι μια ζωή.
Ο Ιταλικός ΟΣΕ δεν τα έχει αγοράσει ή είναι ιδέα μου;
Θα το έλεγα αλλιώς. Αυτοί είμαστε εμείς οι ίδιοι πρωτίστως.Τραγικα πραγματα.
Αλλά δυστυχώς οχι απίστευτα για τα Ελληνικά δεδομένα. Και αυτό είναι το χειροτερο.
Οι ηλεκτρονικές ταυτοτητες κλπ κολπα «πουλάνε« μια χαρά.
Αλλα ποιος νοιάζεται αν το τρένο πάει στα τυφλά και πεθάνει κόσμος;
Αυτους τους πολιτικούς έχουμε. Τοσο απλά.
www.facebook.com
View attachment 211524
Όχι μόνο ταξί...Ότι και καλώδια μπορεί να έκλεψαν οι γύφτοι, ότι σκουριασμένο και χαλασμένο καλώδιο/σίδερο να ήταν, μια γαμοοθονη δεν έχει μέσα ο μηχανοδηγός να βλέπει την κίνηση;
Ταξί παραγγέλνουμε και βλέπουμε που είναι το αμάξι real time. Το ταξί! Όχι ολόκληρο τρένο.
Αυτό μου έκανε και σε εμένα μεγάλη εντύπωση.Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται η χρήση της διπλής γραμμής , δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο είχε διπλή γραμμή.
Δηλ δεν είναι σαν τους αυτοκινητόδρομους?
Άνοδος για Θεσσαλονίκη πχ δεξιά, κάθοδος αριστερά?
Αν ναι , δεν είχε πάρει χαμπάρι τόση ώρα ότι ήταν στο λάθος ρεύμα, ο ενας απο τους δυο μηχανοδηγους?
Ειναι δυνατόν?
Τα ίδια και σε άλλους (και πιο κρίσιμους) τομεις οπως δημοσια νοσοκομεία κλπ.Αλήθεια συγκινήθηκε κανείς όταν οι εργαζόμενοι έβαζαν αυτά τα θέματα περί ασφαλείας και κάποιοι ποινικοποίησαν το δικαίωμα της απεργίας ;
Οπότε τι ;
Γνωρίζεται ότι με το φιλότιμο των εργαζομένων απετράπησαν τόσα άλλα με την επαγγελματική εμπειρία τους ;