Aτυχήματα αεροσκαφών, τρένων, ΜΜΜ

Status
Not open for further replies.
Αν πάλι από τη θέση σου δε μπορείς να εκφραστείς δημόσια, και αυτό είναι κατανοητό.
Το αυτό Κώστα.

Λυπάμαι πολύ που χάθηκε τόσος κόσμος, και μάλιστα νέοι άνθρωποι.
Ακόμα και το ανθρώπινο λάθος είναι απολύτως εφικτό οτι μπορεί να γίνει.
Αυτό που ΔΕΝ επιτρέπετε να γίνει είναι οτι μετά το ανθρώπινο λάθος, παραμονεύει ο Θάνατος και όχι οι δικλίδες ασφαλείας που θα έπρεπε να υπάρχουν και να προστατεύουν το "ανθρώπινο λάθος".
Το χειρότερο δε, οτι μηχανοδηγοί, σταθμάρχες κοκ η μοναδική μεταξύ τους επικοινωνία, είναι το VHF και το τηλέφωνο.
 
Ότι και καλώδια μπορεί να έκλεψαν οι γύφτοι, ότι σκουριασμένο και χαλασμένο καλώδιο/σίδερο να ήταν, μια γαμοοθονη δεν έχει μέσα ο μηχανοδηγός να βλέπει την κίνηση;
Ταξί παραγγέλνουμε και βλέπουμε που είναι το αμάξι real time. Το ταξί! Όχι ολόκληρο τρένο.
 
  • Like
Reactions: mikemtb and Larry
Ότι και καλώδια μπορεί να έκλεψαν οι γύφτοι, ότι σκουριασμένο και χαλασμένο καλώδιο/σίδερο να ήταν, μια γαμοοθονη δεν έχει μέσα ο μηχανοδηγός να βλέπει την κίνηση;
Ταξί παραγγέλνουμε και βλέπουμε που είναι το αμάξι real time. Το ταξί! Όχι ολόκληρο τρένο.

Δεν είχε τίποτα δυστυχώς Τάσο.
 
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται η χρήση της διπλής γραμμής , δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο είχε διπλή γραμμή.
Δηλ δεν είναι σαν τους αυτοκινητόδρομους?
Άνοδος για Θεσσαλονίκη πχ δεξιά, κάθοδος αριστερά?
Αν ναι , δεν είχε πάρει χαμπάρι τόση ώρα ότι ήταν στο λάθος ρεύμα, ο ενας απο τους δυο μηχανοδηγους?
Ειναι δυνατόν?
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται η χρήση της διπλής γραμμής , δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο είχε διπλή γραμμή.
Δηλ δεν είναι σαν τους αυτοκινητόδρομους?
Άνοδος για Θεσσαλονίκη πχ δεξιά, κάθοδος αριστερά?
Αν ναι , δεν είχε πάρει χαμπάρι τόση ώρα ότι ήταν στο λάθος ρεύμα, ο ενας απο τους δυο μηχανοδηγους?
Ειναι δυνατόν?

Αν ισχύει αυτό που ακούστηκε από αυτόπτες μάρτυρες ότι υπήρξε συζήτηση μέσω ασυρμάτου «πάμε κι όπου μας βγάλει», μάλλον το πήραν χαμπάρι, τους φάνηκε περίεργο, και θεώρησαν ότι ήταν ελεγχόμενη παράκαμψη για κάποιο λόγο, εμπόδιο ή κάτι τέτοιο.

Αδιανόητο.
 
Τραγικα πραγματα.

Αλλά δυστυχώς οχι απίστευτα για τα Ελληνικά δεδομένα. Και αυτό είναι το χειροτερο.

Οι ηλεκτρονικές ταυτοτητες κλπ κολπα «πουλάνε« μια χαρά.

Αλλα ποιος νοιάζεται αν το τρένο πάει στα τυφλά και πεθάνει κόσμος;

Αυτους τους πολιτικούς έχουμε. Τοσο απλά.


656E112D-F740-41B2-9BE3-281423C6054E.jpeg
 
Οχι τίποτα άλλο. Υποτίθεται ότι τα ξεπουλήσαμε όλα στους ξένους για να φτιαχτούν κάποια πράγματα αφού εμείς είμαστε ανίκανοι μια ζωή.
Ο Ιταλικός ΟΣΕ δεν τα έχει αγοράσει ή είναι ιδέα μου;
 
Χωρίς καμία πολιτική τοποθέτηση (κάτι αντίστοιχο θα έλεγε αλλωστε οποιοσδήποτε από τους πρωθυπουργούς των τελευταίων πολλων δεκαετιών (όσο θυμαμαι, δλδ)):

Δηλωση πρωθυπουργού:

»θα μάθουμε τα αίτια αυτής της τραγωδίας και θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι τέτοιο»

Τα αιτια οφειλες να τα γνωρίζεις.

Και το χειρογερό: Μαλλον τα γνώριζες ήδη (απ οτι φαίνεται από επιστολές κλπ που έχουν διαρρεύσει). Αν όχι εσυ προσωπικά, οι υφιστάμενοι σου, για τους οποίους είσαι υπεύθυνος / το ίδιο πράγμα είναι.

Η δουλειά σου είναι, γι αυτό σε έβαλε εκεί ο λαος.

Εσυ και οι προκάτοχοι σου είστε προσωπικά υπευθυνοι για το τόσους θανατους.

Αλλά όχι, αυριο θα μοιράσουμε πάλι κουπονακια για φαΐ, βενζινη κλπ και όλα καλά.

Ελεος, πλεον σε αυτη τη χώρα….απλά έλεος…..
 
Οχι τίποτα άλλο. Υποτίθεται ότι τα ξεπουλήσαμε όλα στους ξένους για να φτιαχτούν κάποια πράγματα αφού εμείς είμαστε ανίκανοι μια ζωή.
Ο Ιταλικός ΟΣΕ δεν τα έχει αγοράσει ή είναι ιδέα μου;
H FSI εξαγόρασε αρχικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (λειτουργία και εκμετάλλευση μεταφορών). Η οποία (Ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ) εξαγόρασε την ΕΕΣΤΥ (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού).
Ο ΟΣΕ παραμένει κρατικός και είναι ο διαχειριστής της σιδηροδρομικής υποδομής
 
Τραγικα πραγματα.

Αλλά δυστυχώς οχι απίστευτα για τα Ελληνικά δεδομένα. Και αυτό είναι το χειροτερο.

Οι ηλεκτρονικές ταυτοτητες κλπ κολπα «πουλάνε« μια χαρά.

Αλλα ποιος νοιάζεται αν το τρένο πάει στα τυφλά και πεθάνει κόσμος;

Αυτους τους πολιτικούς έχουμε. Τοσο απλά.


View attachment 211524
Θα το έλεγα αλλιώς. Αυτοί είμαστε εμείς οι ίδιοι πρωτίστως.
 
Ότι και καλώδια μπορεί να έκλεψαν οι γύφτοι, ότι σκουριασμένο και χαλασμένο καλώδιο/σίδερο να ήταν, μια γαμοοθονη δεν έχει μέσα ο μηχανοδηγός να βλέπει την κίνηση;
Ταξί παραγγέλνουμε και βλέπουμε που είναι το αμάξι real time. Το ταξί! Όχι ολόκληρο τρένο.
Όχι μόνο ταξί...
Με μια μαμημενη δωρεάν εφαρμογή πλέον βλέπεις σε πραγματικό χρόνο όλα τα αεροπλάνα.Όχι απλά τα βλέπεις , αλλά παρακολουθείς και την πορεία τους και πότε φτάνει και πότε πάει τουαλέτα ο πιλότος...
Να τον-την έχεις φτάσει 2 μέτρα παλικάρι-κοπέλα , να τον-την στέλνεις για σπουδές και να στον-στην γυρίσουν σε κασονι...Επειδή ήταν η κακιά στιγμή....Και όχι η δική του-της

Same Sh1t...Different Day..
 
Ελλάδα χώρα του Μετά
Όλα γίνονται πάντα μετά....
Στον πριν βασιλεύει ο Κος "Ωχου ρε συ" και ο ξάδερφος του ο "Σιγά μωρέ" με τον κολητο του , τον "το εχω μην σε νοιαζει"
Μετά κλαίμε όταν καιγόμαστε, παγώνουμε ταξιδεύουμε.
Πόση πια πολυτέλεια έχουμε σαν λαός να χάνουμε τόσο νέα παιδιά....
 
Ο Σιδηρόδρομος είναι μια αλυσίδα και οι ευθύνες είναι διαχρονικές .
Αλήθεια συγκινήθηκε κανείς όταν οι εργαζόμενοι έβαζαν αυτά τα θέματα περί ασφαλείας και κάποιοι ποινικοποίησαν το δικαίωμα της απεργίας ;
Οπότε τι ;
Γνωρίζεται ότι με το φιλότιμο των εργαζομένων απετράπησαν τόσα άλλα με την επαγγελματική εμπειρία τους ;
Και να λοιπόν που θρηνούμε συναδέλφους παιδιά νέα παιδιά , Θεός ας αναπαύσει τις ψυχές των τόσων πολλών αδικοχαμένων συνανθρώπων μας και να χαρίσει δύναμη και κουράγιο στους συγγενείς τους!!!
 
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως γίνεται η χρήση της διπλής γραμμής , δεδομένου ότι στο σημείο εκείνο είχε διπλή γραμμή.
Δηλ δεν είναι σαν τους αυτοκινητόδρομους?
Άνοδος για Θεσσαλονίκη πχ δεξιά, κάθοδος αριστερά?
Αν ναι , δεν είχε πάρει χαμπάρι τόση ώρα ότι ήταν στο λάθος ρεύμα, ο ενας απο τους δυο μηχανοδηγους?
Ειναι δυνατόν?
Αυτό μου έκανε και σε εμένα μεγάλη εντύπωση.
Πριν χρόνια χρησιμοποιούσα πολύ συχνά και αυθημερόν την γραμμή Θεσσαλονίκη-Λάρισα με το ηλεκτρικό και είναι ακριβώς η ίδια γραμμή που έγινε το δυστύχημα.
Πάντα η γραμμή με κατεύθυνση προς Λάρισα ήταν η ίδια και η αντίθετη επισης στην επιστροφή για Θεσσαλονίκη.
Πως στην ευχή βάλανε τρένο στην αντίθετη κατεύθυνση από ότι συνήθως;
 
Αλήθεια συγκινήθηκε κανείς όταν οι εργαζόμενοι έβαζαν αυτά τα θέματα περί ασφαλείας και κάποιοι ποινικοποίησαν το δικαίωμα της απεργίας ;
Οπότε τι ;
Γνωρίζεται ότι με το φιλότιμο των εργαζομένων απετράπησαν τόσα άλλα με την επαγγελματική εμπειρία τους ;
Τα ίδια και σε άλλους (και πιο κρίσιμους) τομεις οπως δημοσια νοσοκομεία κλπ.

Και φυσικά, στα πρωτοσέλιδα στα «ανεξάρτητα«…ΜΜΕ σήμερα παίζουν τίτλοι τύπου «σταθμάρχης: έκανα λαθος».

Αλλά έτσι δουλευει το σύστημα….
 
Status
Not open for further replies.