Και ακόμα δεμένα τα φίλτρα στα ζεύγη ηχείων... το πιο σημαντικό όλων, το πιο συχνό φαινόμενο, να έχεις εντελώς διαφορετική απόκριση και συνθήκες μεταξύ FL & FR... όπου πολύ συχνά στα σπίτια/σαλόνια το ένα είναι σε γωνία και το άλλο όχι... κοινά φίλτρα... τι διόρθωση θα κάνω ?
Αν εννοείς το design curve είναι ανά ζεύγη. Αν εννοείς το filter frequency limit είναι ανά ηχείο. Επίσης έχει νέο παραμετρικό εντελώς. Το οποίο χρειαζόταν. Η διαχείριση εκεί πέρα από το Q και το tilt, στο cutoff frequency των ηχείων είναι αυτό που το φέρνει σε άλλο επίπεδο.
Δηλαδή πέρα από τους τύπους crossover, έχεις και τη δυνατότητα να παίξεις με τα πραγματικά όρια των ηχείων και όχι κάποιες προαποφασιμένες generic αποκρίσεις.
Ήδη πανηγυρίζουν όλοι οι DIYδες με αυτό. Ενώ ανοίγει εντελώς το πεδίο για πολλούς custom κατασκευαστές ηχείων και αιθουσών μαζί στην Αμερική που είναι συνηθισμένο.
Τώρα για κάποιες λεπτομέρειες όπως το SMPTE 202M, αυτά μόνο σε πραγματικές συνθήκες μπορεί να δει κανείς την αξία τους, σε κάποιο πραγματικά μεγάλη αίθουσα.
Last edited: