Αυτοκινητιστικά νέα

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
Βούκινο έγινε η ζημιά σε καθρέπτη που "έστειλε" το όχημα μέσα για αντικατάσταση...

IMG_20240614_003105.jpg

Ούτε θυμάμαι ποιός μου το είπε στην διάρκεια της βάρδιας.. αλλά το πέτυχα μέσα όταν σχόλασα και είπα -ας μοιραστώ το "νέο" με τα παιδιά του φόρουμ....

Όμως το "πανηγύρι" με τους τεράστιους πουλματζίδικους καθρέπτες μάλλον άρχισε για τα καλά...
Δίπλα σε αυτόν , ένας ακόμα βαριά τραυματισμένος:

IMG_20240614_003121.jpg

Θυμάστε τα πρώτα μου σχόλια στις πρώτες "κατασκοπευτικές" φωτός των ηλεκτρονικών;;;;

Ελπίζω οι υπεύθυνοι με τις μεγάλες πολυθρόνες να έχουν φέρει και ένα κοντέινερ γεμάτο καθρέπτες από Κίνα μεριά...
Εκεί που χώνουν τα οχήματα τι μπορούν να περιμένουν;;;
 
Αρχίσαν τα όργανα και που εισαι ακόμα .Είμαι περίεργος ακόμα και να βάλει δασμό ,πόσο θα κάνει

Πωπω, ούτε διαγωνισμό να έκαναν για το πιο άσχημο αυτοκίνητο.

(Εν τω μεταξύ, μια άλλη παράμετρος στα ηλεκτρικά που δεν πολυσυζητάμε, είναι ότι θα γεμίσει ο κόσμος με φονικά όργανα που θα επιταχύνουν πιο γρήγορα από Murcielago αλλά σε έκδοση κουτιού - θα τρέμουμε να βγούμε από τα σπίτια μας σε λίγο. Τις προάλλες πέτυχα στο highway ένα Cybertruck και κοίταξα να απομακρυνθώ όσο γίνεται, ποτέ δεν ξέρεις.)
 
  • Like
  • Haha
Reactions: takisot and vlad66
17 June 2006
24,430
Αθήνα
Βούκινο έγινε η ζημιά σε καθρέπτη που "έστειλε" το όχημα μέσα για αντικατάσταση...

View attachment 234915

Ούτε θυμάμαι ποιός μου το είπε στην διάρκεια της βάρδιας.. αλλά το πέτυχα μέσα όταν σχόλασα και είπα -ας μοιραστώ το "νέο" με τα παιδιά του φόρουμ....

Όμως το "πανηγύρι" με τους τεράστιους πουλματζίδικους καθρέπτες μάλλον άρχισε για τα καλά...
Δίπλα σε αυτόν , ένας ακόμα βαριά τραυματισμένος:

View attachment 234916

Θυμάστε τα πρώτα μου σχόλια στις πρώτες "κατασκοπευτικές" φωτός των ηλεκτρονικών;;;;

Ελπίζω οι υπεύθυνοι με τις μεγάλες πολυθρόνες να έχουν φέρει και ένα κοντέινερ γεμάτο καθρέπτες από Κίνα μεριά...
Εκεί που χώνουν τα οχήματα τι μπορούν να περιμένουν;;;
Αν δεν έχει σπάσει το τζάμι ο καθρέπτης, θα πέσει ελληνική πατέντα που θα πάει σύννεφο.
Με 2-3 βίδες 10 πόντους από το μπράτσο μια χαρά γίνεται δουλειά.😁😁
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
10,088
Βούκινο έγινε η ζημιά σε καθρέπτη που "έστειλε" το όχημα μέσα για αντικατάσταση...



Ούτε θυμάμαι ποιός μου το είπε στην διάρκεια της βάρδιας.. αλλά το πέτυχα μέσα όταν σχόλασα και είπα -ας μοιραστώ το "νέο" με τα παιδιά του φόρουμ....

Όμως το "πανηγύρι" με τους τεράστιους πουλματζίδικους καθρέπτες μάλλον άρχισε για τα καλά...
Δίπλα σε αυτόν , ένας ακόμα βαριά τραυματισμένος:



Θυμάστε τα πρώτα μου σχόλια στις πρώτες "κατασκοπευτικές" φωτός των ηλεκτρονικών;;;;

Ελπίζω οι υπεύθυνοι με τις μεγάλες πολυθρόνες να έχουν φέρει και ένα κοντέινερ γεμάτο καθρέπτες από Κίνα μεριά...
Εκεί που χώνουν τα οχήματα τι μπορούν να περιμένουν;;;
Αληθεία πως τα πήγαν σε συνθήκες καύσωνα; Για να μην έχουμε ακούσει κάτι μέχρι τώρα μάλλον τα πήγαν μια χαρά.
 

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
33,903
127.0.0.1
To feedback από τη μεριά των επιβατών για τα ηλεκτρικά μου το έδωσε η γυναίκα μου και δεν είναι καθόλου καλό...
Χάλια διαρρύθμιση του χώρου για τους επιβάτες,, άκυρο μέγεθος των καθισμάτων και γενικά καθόλου καλή εκμετάλλευση του χώρου.
Δεν ξέρω αν είναι γνώρισμα αυτών που έχουν έρθει στη γραμμή που χρησιμοποιεί, αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε πάρει και πολλές διαφορετικές εκδόσεις.
 
Αν δεν έχει σπάσει το τζάμι ο καθρέπτης, θα πέσει ελληνική πατέντα που θα πάει σύννεφο.
Με 2-3 βίδες 10 πόντους από το μπράτσο μια χαρά γίνεται δουλειά.😁😁
Για αρχή θα προσπαθήσουν να το περάσουν στην εγγύηση... :D
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
Αληθεία πως τα πήγαν σε συνθήκες καύσωνα; Για να μην έχουμε ακούσει κάτι μέχρι τώρα μάλλον τα πήγαν μια χαρά.
τα κλιματιστικά τους δεν είναι ιδιαίτερα "δυνατά", αν και δροσίζουν τον χώρο γρήγορα όταν το όχημα είναι καυτό εσωτερικά μιας και το αμαξοστάσιο δεν είναι σκεπασμένο.
θεωρούσα ότι η αντλία θερμότητας δεν έχει την ισχύ του κομπρεσέρ, αλλά μάλλον ισχύει αυτό που λέγεται ότι οι κινέζοι το ρύθμισαν να μην κατεβαίνει κάτω από τους 26 βαθμούς για να μην γονατίζει την μπαταρία..
προχτές πήρα ένα παρκαρισμένο να βγάλω βάρδια και έκαιγε ο τόπος μέσα.. μπαταρία στο 99% , βάζω το κλιματιστικό και τα ποσοστά της μπαταρίας έπεφταν πολύ γρήγορα.. υπερβολικά γρήγορα θα έλεγα.
όταν όμως δρόσισε η καμπίνα η κατανάλωση έγινε φυσιολογική και μου έφυγε το άγχος..
παράπονα από επιβάτες δεν άκουσα μέχρι τώρα , αν και δεν δουλεύω κάθε μέρα ηλεκτρικό.. δεν "κόπτομαι" να σου πω την αλήθεια....
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
To feedback από τη μεριά των επιβατών για τα ηλεκτρικά μου το έδωσε η γυναίκα μου και δεν είναι καθόλου καλό...
Χάλια διαρρύθμιση του χώρου για τους επιβάτες,, άκυρο μέγεθος των καθισμάτων και γενικά καθόλου καλή εκμετάλλευση του χώρου.
Δεν ξέρω αν είναι γνώρισμα αυτών που έχουν έρθει στη γραμμή που χρησιμοποιεί, αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε πάρει και πολλές διαφορετικές εκδόσεις.
ένας τύπος ηλεκτρικών ήρθε.
στα diesel έγινε το πανηγύρι με τα μτχ leasing.. ότι σαβούρα είχε η Ευρώπη μας το φόρτωσε.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,796
Αθηνα
λεγεται γενικα οτι στα κινεζικα ηλεκτρικα ΙΧ, ειναι σχετικα αναξιοπιστη η ενδειξη του ac. Δηλ το χειμωνα για να ζεσταθεις πρεπει να το βαλεις στους 26-28 βαθμους (για να παει η θερμοκρασια 22-23) και το καλοκαιρι πολυ πιο χαμηλα απο την επιθυμητη. Δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο και στα λεωφορεια, απλα το αναφερω ως πληροφορια.
 
17 June 2006
10,088
τα κλιματιστικά τους δεν είναι ιδιαίτερα "δυνατά", αν και δροσίζουν τον χώρο γρήγορα όταν το όχημα είναι καυτό εσωτερικά μιας και το αμαξοστάσιο δεν είναι σκεπασμένο.
θεωρούσα ότι η αντλία θερμότητας δεν έχει την ισχύ του κομπρεσέρ, αλλά μάλλον ισχύει αυτό που λέγεται ότι οι κινέζοι το ρύθμισαν να μην κατεβαίνει κάτω από τους 26 βαθμούς για να μην γονατίζει την μπαταρία..
προχτές πήρα ένα παρκαρισμένο να βγάλω βάρδια και έκαιγε ο τόπος μέσα.. μπαταρία στο 99% , βάζω το κλιματιστικό και τα ποσοστά της μπαταρίας έπεφταν πολύ γρήγορα.. υπερβολικά γρήγορα θα έλεγα.
όταν όμως δρόσισε η καμπίνα η κατανάλωση έγινε φυσιολογική και μου έφυγε το άγχος..
παράπονα από επιβάτες δεν άκουσα μέχρι τώρα , αν και δεν δουλεύω κάθε μέρα ηλεκτρικό.. δεν "κόπτομαι" να σου πω την αλήθεια....
Σούπερ αυτά που λες...26 βαθμούς μέσα είναι αποδεκτοί, δεν θα πάθει κανένας θερμοπληξία. Αν δε αποφασιστεί να μπουν και μεμβράνες ώστε να μην είναι φούρνος όταν το παίρνει ο οδηγός τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα γιατί θα χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για να πέσει στους 26 η θερμοκρασία όπως και για να συντηρηθεί μετά. Για μένα αυτός ήταν ο μεγαλύτερος φόβος.
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
Σούπερ αυτά που λες...26 βαθμούς μέσα είναι αποδεκτοί, δεν θα πάθει κανένας θερμοπληξία. Αν δε αποφασιστεί να μπουν και μεμβράνες ώστε να μην είναι φούρνος όταν το παίρνει ο οδηγός τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα γιατί θα χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για να πέσει στους 26 η θερμοκρασία όπως και για να συντηρηθεί μετά. Για μένα αυτός ήταν ο μεγαλύτερος φόβος.
η συντήρηση είναι το παν.. η σωστή χρήση από τους οδηγούς, το ίδιο...
και για τα δύο έχω μεγάλες επιφυλάξεις,, δυστυχώς....
 
  • Like
Reactions: karajim80
17 June 2006
10,088
η συντήρηση είναι το παν.. η σωστή χρήση από τους οδηγούς, το ίδιο...
και για τα δύο έχω μεγάλες επιφυλάξεις,, δυστυχώς....
Δυστυχώς ή ευτυχώς μια λύση είναι να περιορίζεις τις επιλογές. Μάλιστα όσο δίνεις την ψευδαίσθηση των επιλογών, τόσο πιο χαρούμενος είναι ο χρήστης.
Ο κατασκευαστής έχει κλειδωμένη τη χαμηλότερη θερμοκρασία που μπορεί να επιλεγεί και με αυτό τον τρόπο "προστατεύει" τη λειτουργικότητα/χρηστικότητα του οχήματος. Ταυτόχρονα δίνει και στον οδηγό κάποια χειριστήρια ελέγχου για να μην νομίζει ότι έχει αποκοπεί τελείως.

Το ίδιο γίνεται και σε εξελιγμένα έξυπνα κτίρια. Όλοι θέλουν ένα θερμοστάτη να τον πειράζουν και να βάζουν 18 το καλοκαίρι και 30 το χειμώνα. Αν βγάλεις τελείως τους θερμοστάτες γίνεται επανάσταση γιατί χάνεις μια ελευθερία. Επίσης δεν είναι σωστό και στη θεωρία γιατί κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τη θερμική άνεση. Ποια είναι η λύση; Φυσικά πρώτα από όλα να δίνεις "θερμοστάτες" που όμως δεν θα έχουν ένα εύρος 18-30 αλλά να δίνουν 2-3 επιλογές πάνω και 2-3 επιλογές κάτω από την έξυπνα αποφασισμένη θερμοκρασία του κτιρίου και λογικά μέγιστο +/-2 βαθμούς. Μετά θα πρέπει να φτάσουμε κοινωνικά στο σημείο να αξιολογούμε τη θερμική συμπεριφορά του κάθε ανθρώπου (που είναι διαφορετική) και να βάζουμε αυτούς που έχουν κοντινή αντίληψη στη θερμική άνεση να κάθονται στο ίδιο γραφείο για μείωση γκρίνιας.
 
  • Like
Reactions: vlad66

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
26,823
Land of Dystopia
Θα ζητήσουν οι εισαγωγείς να μπει έκπτωση του δασμού στο αυτοκίνητο από τους Κινέζους . Απλά .

Η Volvo ήδη έχει αρχίσει να μεταφέρει την παραγωγή δύο ηλεκτρικών μοντέλων της (EX30 – EX90) από την Κίνα στο Βέλγιο, ως προετοιμασία για τους δασμούς που αναμένεται να επιβάλει η ΕΕ στα επιδοτούμενα από το Πεκίνο ηλεκτρικά οχήματα.

Και όπως ήδη θα έχετε διαβάσει ο Θεοχαράκης έχασε τη Renault/Dacia και την πήρε Ισραηλινός ...
Δεν είναι καθόλου τυχαίο για τον Ισραηλινό
 
  • Like
Reactions: DimAsi

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
33,903
127.0.0.1
Φυσικά πρώτα από όλα να δίνεις "θερμοστάτες" που όμως δεν θα έχουν ένα εύρος 18-30 αλλά να δίνουν 2-3 επιλογές πάνω και 2-3 επιλογές κάτω από την έξυπνα αποφασισμένη θερμοκρασία του κτιρίου και λογικά μέγιστο +/-2 βαθμούς.

Αυτό δεν το λες και ιδιαίτερα βολικό..
Η επιθυμητή θερμοκρασία είναι ανάλογα και με την ώρα.
Άλλη θερμοκρασία θέλεις όταν κοιμάσαι κάτω από παπλώματα, άλλη όταν κυκλοφορείς στο σπίτι.

Στο αυτοκίνητο είναι τελείως διαφορετικά.
Αν βάλεις σε εμένα ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο θα πεθάνω σαν τον παππού μου που πέθανε στον ύπνο του. Όχι σαν τους υπόλοιπους στο αμάξι που ούρλιαζαν.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
Αυτό δεν το λες και ιδιαίτερα βολικό..
Η επιθυμητή θερμοκρασία είναι ανάλογα και με την ώρα.
Άλλη θερμοκρασία θέλεις όταν κοιμάσαι κάτω από παπλώματα, άλλη όταν κυκλοφορείς στο σπίτι.

Στο αυτοκίνητο είναι τελείως διαφορετικά.
Αν βάλεις σε εμένα ζέστη μέσα στο αυτοκίνητο θα πεθάνω σαν τον παππού μου που πέθανε στον ύπνο του. Όχι σαν τους υπόλοιπους στο αμάξι που ούρλιαζαν.
οι 26 βαθμοί όταν μπορούν να διατηρηθούν, είναι ιδανική θερμοκρασία για όλες τις περιπτώσεις..
αλλά και αν δεν μπορούν σε βαρύ καύσωνα, αν η καμπίνα έχει 10 βαθμούς κάτω από το εξωτερικό περιβάλλον είναι μια χαρά.
 
17 June 2006
24,430
Αθήνα
Ας φύγουμε λίγο από την ελληνική μιζέρια και ας θαυμάσουμε κάποια αριστουργήματα της αυτοκίνησης που τα έχουν λίγοι και τυχεροί !
Ισπανικό club , που οργανώνει European tour ξεκινωντας από Αθήνα και καταλήγουν Μονακό μετά από 3000 χιλιόμετρα.


 

Attachments

  • Screenshot_20240614_181628_Chrome.jpg
    Screenshot_20240614_181628_Chrome.jpg
    1 MB · Views: 23
  • Like
Reactions: vlad66 and Tzimisce

Skakinen

AVClub Fanatic
22 November 2006
10,175
Αθήνα
Πόσο άσχετος είναι κάποιος (ο συντάκτης του παραπάνω), που τον μόνο χαρακτηρισμό που βρίσκει γι'αυτά τα αυτοκίνητα, είναι "υπερπολυτελή"...😡