Αυτοκινητιστικά νέα

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Ωραία τα links. Αλλά εγώ βλέπω ένα 3-3,5% βοήθεια από το κράτος. Πως δικαιολογούν στην ΕΕ 40% δασμό από αυτό;
Chinese manufacturers receive nine times more government support than their Western counterparts, according to calculations from the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) which help explain the country's complete dominance in so many sectors, from solar panels and batteries to steel.

The figures produced by the OECD show that Chinese businesses benefit from government subsidies equivalent, on average, to 3.7% of their revenues. This compares to average state aid of only 0.4% of revenues for countries in the rich world.
 
Ωραία τα links. Αλλά εγώ βλέπω ένα 3-3,5% βοήθεια από το κράτος. Πως δικαιολογούν στην ΕΕ 40% δασμό από αυτό;
Τις πολύ μεγάλες "καμπάνες" τις έφαγαν οι κατασκευαστές που δεν δέχθηκαν να ελεγχθούν. Αυτό στα μάτια της ΕΕ ισοδυναμεί με ενοχή.
 
  • Like
Reactions: avpap

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,641
Chinese manufacturers receive nine times more government support than their Western counterparts, according to calculations from the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) which help explain the country's complete dominance in so many sectors, from solar panels and batteries to steel.

The figures produced by the OECD show that Chinese businesses benefit from government subsidies equivalent, on average, to 3.7% of their revenues. This compares to average state aid of only 0.4% of revenues for countries in the rich world.
Το εννιά φορές παραπάνω είναι 3,3% παραπάνω όμως. 3,7 vs 0,4.
Και μπήκαν δασμοί 22% στην BYD που "συνεργάστηκε" και 40+% στην SAIC που δεν "συνεργάστηκε". Τα Volvo και τα MG που ήταν πολύ ανταγωνιστικά δηλαδή χτυπήθηκαν.
Συγνώμη αλλά εγώ αυτά τα βλέπω ως προφάσεις. Απλώς η παγκοσμιοποίηση παύει να μας αρέσει όταν ο άλλος είναι καλύτερος από εμάς.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
10,088
Ωραία τα links. Αλλά εγώ βλέπω ένα 3-3,5% βοήθεια από το κράτος. Πως δικαιολογούν στην ΕΕ 40% δασμό από αυτό;
Στο δικό μου μήνυμα ανέφερα ότι η δική μου οπτική στο θέμα έχει να κάνει με το κόστος για την υλοποίηση λύσεων σε όλη την αλυσίδα παραγωγής της περιβαλλοντικής νομοθεσίας. Αυτό κοστίζει πολύ παραπάνω από 3-4% και προφανώς η επίπτωσή στο περιβάλλον φαίνεται ξεκάθαρα με το LCA.
Δείτε πως αρχίζουμε να εφαρμόζουμε το CBAM που δεν περιλαμβάνει τα αυτοκίνητα. Κάτι αντίστοιχο θέλουμε να πετύχουμε με τους δασμούς.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Το εννιά φορές παραπάνω είναι 3,3% παραπάνω όμως. 3,7 vs 0,4.
Και μπήκαν δασμοί 22% στην BYD που "συνεργάστηκε" και 40+% στην SAIC που δεν "συνεργάστηκε". Τα Volvo και τα MG που ήταν πολύ ανταγωνιστικά δηλαδή χτυπήθηκαν.
Συγνώμη αλλά εγώ αυτά τα βλέπω ως προφάσεις. Απλώς η παγκοσμιοποίηση παύει να μας αρέσει όταν ο άλλος είναι καλύτερος από εμάς.
Εγώ δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου. Γιατί να μην προστατεύσει η ΕΕ τη βιομηχανία της; Χρωστάμε κάτι στους κινέζους; Ακόμη κι αν οι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί κλπ, βάζουν επαχθείς δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα καλά κάνουν. Στο κάτω κάτω η ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός μας εταίρος και μας συμφέρει να είναι πλούσια τα κράτη μέλη γιατί σε αυτούς εξάγουμε προϊόντα, αυτοί έρχονται για διακοπές με τα μιλιούνια στα νησιά μας. Από τους Κινέζους δεν έχουμε να ωφεληθούμε απολύτως τίποτα.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,641
Εγώ δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου. Γιατί να μην προστατεύσει η ΕΕ τη βιομηχανία της; Χρωστάμε κάτι στους κινέζους; Ακόμη κι αν οι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί κλπ, βάζουν επαχθείς δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα καλά κάνουν. Στο κάτω κάτω η ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός μας εταίρος και μας συμφέρει να είναι πλούσια τα κράτη μέλη γιατί σε αυτούς εξάγουμε προϊόντα, αυτοί έρχονται για διακοπές με τα μιλιούνια στα νησιά μας. Από τους Κινέζους δεν έχουμε να ωφεληθούμε απολύτως τίποτα.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα, απλώς να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε την αλήθεια. Ο στόχος είναι να σωθούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι να επιβάλλουν κάποιου είδους "δικαιοσύνη" στους κακούς Κινέζους. Υποτίθεται όμως πως έχουμε παγκόσμια ελεύθερη οικονομία, έτσι δε μας έλεγαν; Κατά πως φαίνεται θέλουμε να είναι ελεύθερη όσο μας βολεύει, όταν δε μας βολεύει παύει να είναι ελεύθερη.
 
  • Love
  • Like
Reactions: koupa and vlad66

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,936
Βόλος
Μπορείτε να δείτε πώς χρεωκόπησαν τόσες ευρωπαϊκές εταιρίες αερομεταφορών, όταν κάτι Turkish - Emirates κλπ που είναι κρατικές και αδρά επιδοτούμενες πάνε όλο και καλύτερα.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Δεν έχω κανένα πρόβλημα, απλώς να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε την αλήθεια. Ο στόχος είναι να σωθούν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι να επιβάλλουν κάποιου είδους "δικαιοσύνη" στους κακούς Κινέζους. Υποτίθεται όμως πως έχουμε παγκόσμια ελεύθερη οικονομία, έτσι δε μας έλεγαν; Κατά πως φαίνεται θέλουμε να είναι ελεύθερη όσο μας βολεύει, όταν δε μας βολεύει παύει να είναι ελεύθερη.
Όταν είναι επιδοτούμενη η οικονομία παύει να είναι ελεύθερη.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Μπορείτε να δείτε πώς χρεωκόπησαν τόσες ευρωπαϊκές εταιρίες αερομεταφορών, όταν κάτι Turkish - Emirates κλπ που είναι κρατικές και αδρά επιδοτούμενες πάνε όλο και καλύτερα.
Και όχι μόνο. Αυτός είναι ο λόγος που ολα τα φωτοβολταϊκά κατασκευάζονται στην Κίνα πλέον.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,641
Και όχι μόνο. Αυτός είναι ο λόγος που ολα τα φωτοβολταϊκά κατασκευάζονται στην Κίνα πλέον.
Όταν το made in Germany έχει 300 ευρώ και το κινέζικο 80, εσύ θα πάρεις το γερμανικό; Γιατί, για να έχει η Γερμανία τους μισθούς που έχει;
Να ήταν ελληνικό να το σκεφτώ, αν και πάλι 5 φορές πάνω δε το αντέχεις. Αλλά Γερμανικό;
 
  • Like
Reactions: vlad66

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Όταν το made in Germany έχει 300 ευρώ και το κινέζικο 80, εσύ θα πάρεις το γερμανικό; Γιατί, για να έχει η Γερμανία τους μισθούς που έχει;
Να ήταν ελληνικό να το σκεφτώ, αν και πάλι 5 φορές πάνω δε το αντέχεις. Αλλά Γερμανικό;
Συγγνώμη, διάβασες τι έγραψα πριν, ή τζάμπα γράφω;
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,641
Συγγνώμη, διάβασες τι έγραψα πριν, ή τζάμπα γράφω;
Μια χαρά διαβάζω, έχω διαφορετική άποψη από το δικό σου συμπέρασμα.
Ειδικά για τα φωτοβολταϊκά, είναι τόσο φθηνότερα τα κινέζικα που κανείς δε προτιμάει πλέον ευρωπαϊκά. Καμία επιδότηση δεν αλλάζει τόσο την τιμή. Απλώς είναι καλύτεροι κατασκευαστικά, έχουν χαμηλότερο κόστος εργατικού δυναμικού, μικρότερο κόστος περιβαλλοντολογικής συμμόρφωσης που αναφέρθηκε παραπάνω, άφθονη φθηνή ενέργεια κτλ κτλ

Ποιος θα προτιμήσει κάτι που είναι 5 φορές ακριβότερο;
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Μια χαρά διαβάζω, έχω διαφορετική άποψη από το δικό σου συμπέρασμα.
Ειδικά για τα φωτοβολταϊκά, είναι τόσο φθηνότερα τα κινέζικα που κανείς δε προτιμάει πλέον ευρωπαϊκά. Καμία επιδότηση δεν αλλάζει τόσο την τιμή.

Λάθος
Απλώς είναι καλύτεροι κατασκευαστικά, έχουν χαμηλότερο κόστος εργατικού δυναμικού, μικρότερο κόστος περιβαλλοντολογικής συμμόρφωσης που αναφέρθηκε παραπάνω,
Οπότε δεν εξυπηρετούν το σκοπό για τον οποίο τα αγοράζουμε, έτσι δεν είναι; Τι νόημα έχουν τότε;
Ποιος θα προτιμήσει κάτι που είναι 5 φορές ακριβότερο;
Κανείς,όσο είναι όντως ακριβότερο. Όμως το κόστος της επιδότησης πρέπει να ανακτηθεί κάποτε, έτσι δεν είναι;.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Πάντως στην Τρίπολη έφτιαχναν φωτοβολταϊκά...
Κάποτε, μαντέψτε γιατί δε φτιάχνουν τώρα. Και αυτή τη στιγμή ο Γερμανός (η εταιρεία) ετοιμάζει επένδυση μερικών δισεκαττομυρίων στη Δυτική Μακεδονία, μια gigafactory για μπαταρίες αυτοκινήτων. Αν δε μπουν δασμοί στις εισαγόμενες κινεζιές δε βλέπω να πραγματοποιείται η επένδυση.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,156
Αγιοι Αναργυροι
Εγώ δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημά σου. Γιατί να μην προστατεύσει η ΕΕ τη βιομηχανία της; Χρωστάμε κάτι στους κινέζους; Ακόμη κι αν οι Γερμανοί, Γάλλοι, Ιταλοί κλπ, βάζουν επαχθείς δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα καλά κάνουν. Στο κάτω κάτω η ΕΕ είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός μας εταίρος και μας συμφέρει να είναι πλούσια τα κράτη μέλη γιατί σε αυτούς εξάγουμε προϊόντα, αυτοί έρχονται για διακοπές με τα μιλιούνια στα νησιά μας. Από τους Κινέζους δεν έχουμε να ωφεληθούμε απολύτως τίποτα.
Πότε είδε καλό η εργατική τάξη και ειδικά της Ελλάδος από τον πλούτο των χωρών αυτών;;
Ακόμα και οι δικοί τους εργάτες και συνταξιούχοι φτύνουν αίμα για να τα βγάλουν πέρα.

Η ΕΕ έπαψε εδώ και δεκαετίες να είναι αυτό που οραματίστηκαν οι ιδρυτές της γιατί δεν συνέφερε τον θείο Σαμ...

Γι'αυτό εμείς οι φτωχοί αγοράζουμε κινέζικα γιατί δεν μπορούμε και αλλιώς.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
18,362
Μεσευρώπη
Πότε είδε καλό η εργατική τάξη και ειδικά της Ελλάδος από τον πλούτο των χωρών αυτών;;
Ο μεγαλύτερος εμπορικός μας εταίρος είναι η ΕΕ. Μεγαλύτερος εισαγωγέας οπωροκηπευτικών, μεγαλύτερος εξαγωγέας τουριστικού συναλλάγματος κλπ. Επίσης τα Κοινοτικά κονδύλια με τα οποία αγοράστηκε πχ. το ηλεκτρικό λεωφορείο που οδηγείς, ο Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ που κυκλοφορείς και πολλά άλλα δεν έπεσαν απο τον ουρανό, είναι απο τους φόρους που πληρώνουν οι πλούσιοι Βορειοευρωπαίοι. Αν φτωχύνουν αυτοί μάντεψε τι θα γίνουν τα κονδύλια αυτά. Και μη μου πεις ότι η εργατική τάξη δεν ωφελείται απο δημόσια έργα...
Ακόμα και οι δικοί τους εργάτες και συνταξιούχοι φτύνουν αίμα για να τα βγάλουν πέρα.
Σε ποιον τα λές; Εγώ τι είμαι;
Η ΕΕ έπαψε εδώ και δεκαετίες να είναι αυτό που οραματίστηκαν οι ιδρυτές της γιατί δεν συνέφερε τον θείο Σαμ...
Έλεος...
Γι'αυτό εμείς οι φτωχοί αγοράζουμε κινέζικα γιατί δεν μπορούμε και αλλιώς.
Κινέζικα κινητά, κινέζικα φωτοβολταικά, κινέζικα αυτοκίνητα στο κοντινό μέλλον. Επι τη ευκαιρία, στην Κίνα φτωχός θεωρείται όποιος κερδίζει κάτω απο 339 δολλάρια το χρόνο. Έτσι, πληροφοριακά...
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,641
Λάθος

Οπότε δεν εξυπηρετούν το σκοπό για τον οποίο τα αγοράζουμε, έτσι δεν είναι; Τι νόημα έχουν τότε;

Κανείς,όσο είναι όντως ακριβότερο. Όμως το κόστος της επιδότησης πρέπει να ανακτηθεί κάποτε, έτσι δεν είναι;.
Ο σκοπός που τα αγοράζουμε είναι για να έχουμε τσάμπα ενέργεια από τον ήλιο. Εγώ πχ γι' αυτό τα αγόρασα. Όσο φθηνότερα τόσο καλύτερα. Αν χρειάστηκε να θυσιαστούν 10 παρθένες σε κάποιο χωριό της Κίνας για να τα πάρω εγώ στο 1/5 απ' ότι θα τα αγόραζα από Γερμανία, λίγο με ενδιαφέρει. Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι το κάνουμε για το καλό του περιβάλλοντος;

Η Κίνα ήταν πίσω σε όλα, το κινέζικο ήταν συνώνυμο με το σκάρτο, και τώρα είναι πρώτη σε όλες τις τεχνολογίες αιχμής. Μόνο στους επεξεργαστές δεν είναι πρώτη αλλά δε θα αργήσει κι αυτή η στιγμή. Αν το κατάφεραν με "επιδοτήσεις", μαγκιά τους. Αν το κατάφεραν ρυπαίνοντας, ποιοι είμαστε εμείς να τους κουνήσουμε το δάχτυλο που ρυπαίναμε τα προηγούμενα 200 χρόνια της βιομηχανικής επανάστασης;

Δεν αισθάνομαι το Γερμανό εταίρο, όπως δε με βοήθησε κι αυτός στη δύσκολη ώρα έτσι κι εγώ ούτε που με νοιάζει αν καταρρεύσει η αυτοκινητοβιομηχανία τους. Κι ας έχω Γερμανικό VW.