Ο οδηγός πρέπει να έχει πάντα την ευθύνη. Αυτό σημαίνει ότι τα όποια αυτόματα συστήματα δεν έχουν κανέναν ρόλο να απαγορεύουν την τελική απόφαση στον οδηγό. 'Εχω διαβάσει για λίγες περιπτώσεις σε αεροπλάνα που αυτό έχει συμβεί κι έχει οδηγήσει σε ατύχημα.
Επίσης δεν καταλαβαίνω την εμμονή ότι η τεχνολογία θα λύσει τα προβλήματα. Ένα πράγμα που με ανησυχεί αφάνταστα είναι ότι σε νέα μοντέλα δεν υπάρχουν χερούλια στις πόρτες εξωτερικά, ούτε καν μηχανικές κλειδαριές. Αν συμβεί το ατύχημα, πόσο εύκολο θα είναι για κάποιον απ' έξω απλά να ανοίξει την πόρτα;
Τα αεροπλάνα δεν πάνε όπου θέλουν. Ακολουθούν ακριβείς πορείες στους αεροδιαδρόμους, συγκεκριμένα ύψη και αποστάσεις μεταξύ τους. Ούτε διασταυρώσεις υπάρχουν, ούτε φανάρια, ούτε πεζοί. Αυτό δεν συμβαίνει στους δρόμους!
Έχει γίνει μετωπική στον αέρα πάνω από την Ελβετία αν θυμάμαι καλά.Ούτε και μετωπικές συγκρούσεις στον αέρα γίνονται.
Νομίζω ότι η σύγκριση με άλλα μεταφορικά μέσα δεν είναι σωστή. Εντελώς άλλες συνθήκες κυκλοφορίας.
Έχει γίνει μετωπική στον αέρα πάνω από την Ελβετία αν θυμάμαι καλά.
οι πιλότοι και των 2 αεροσκαφών αγνόησαν τον ηχητικό συναγερμό (traffic) γιατί δεν τον πίστεψαν.
ο ένας ήταν ρώσος , ο άλλος δεν θυμάμαι..πάντως στο ένα από τα 2 σκάφη ήταν παιδιά που είχαν πάει σχολική εκδρομή στην Ισπανία νομίζω.
Δεκτό αλλά διαφωνώ. Να αλλάζεις ταχύτητες; Η πιο μεγάλη απόλαυση στο ηλεκτρικό είναι ότι ΔΕΝ έχει ταχύτητες. Και δεν εννοώ όπως ένα αυτόματο θερμικό που αλλάζει ταχύτητες μόνο του. Εννοώ δεν έχει καθόλου, γιατί έχεις την απόλυτη γραμμική και ακαριαία απόδοση της ροπής με το γκάζι.Για αρχή είμαι petrolhead. ΘΕΛΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ, μου αρέσει να οδηγώ, να έχω τον έλεγχο εγώ. Μου αρέσει η σχέση αυτοκινήτου με εμένα, να αλλάζω ταχύτητες , να νιώθω ότι οδηγώ. Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση των μπλιμπλικάδων. Και ποιος μου λέει εμένα ότι του την βαράει κάποιου χακάρει τα συστήματα και υποσυστήματα και παίζει συγκρουώμενα στη Συγγρού. Πάρε παράδειγμα το Fate of the Furious 8 (). Kαι μην αρχίσεις τα παραμύθια περί ταινίας ( που αφορά την έκταση ή τον υπερρεαλισμό). Ανετα γίνεται.
Η ευθύνη ήταν πρωτίστως του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας και δευτερευόντως του Ρώσσου πιλότου. Ο ελεγκτής άργησε πολύ να ειδοποιήσει τα αεροπλάνα πως βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης. Έδωσε οδηγίες στο ένα να κατέβει και στο άλλο να ανέβει. Την στιγμή που έδινε τις οδηγίες, χτύπησε και το αυτόματο σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, το οποίο έδωσε αντίθετες οδηγίες. Σε αυτή την περίπτωση, το πρωτόκολλο που ισχύει σε Ευρώπη και ΗΠΑ, λέει ότι προτεραιότητα έχει το σύστημα και όχι ο ελεγκτής, κάτι που ο Ρώσσος δεν το γνώριζε κι έτσι τα αεροσκάφη ακολούθησαν τον ίδιο ελιγμό αποφυγής και "συναντήθηκαν".Έχει γίνει μετωπική στον αέρα πάνω από την Ελβετία αν θυμάμαι καλά.
οι πιλότοι και των 2 αεροσκαφών αγνόησαν τον ηχητικό συναγερμό (traffic) γιατί δεν τον πίστεψαν.
ο ένας ήταν ρώσος , ο άλλος δεν θυμάμαι..πάντως στο ένα από τα 2 σκάφη ήταν παιδιά που είχαν πάει σχολική εκδρομή στην Ισπανία νομίζω.
Αυτό είναι το ζουμί...Νομίζω ότι η σύγκριση με άλλα μεταφορικά μέσα δεν είναι σωστή. Εντελώς άλλες συνθήκες κυκλοφορίας.
Βρε τι δεν κατάλαβες???? Είμαι PETROLHEAD. Τέλος. Αυτό που για σένα δεν έχει λογική για μένα απλά παραέχει.Δεκτό αλλά διαφωνώ. Να αλλάζεις ταχύτητες; Η πιο μεγάλη απόλαυση στο ηλεκτρικό είναι ότι ΔΕΝ έχει ταχύτητες. Και δεν εννοώ όπως ένα αυτόματο θερμικό που αλλάζει ταχύτητες μόνο του. Εννοώ δεν έχει καθόλου, γιατί έχεις την απόλυτη γραμμική και ακαριαία απόδοση της ροπής με το γκάζι.
Το θέμα ασφαλείας είναι σημαντικό αλλά αν συνυπολογίζοντας και αυτό τον παράγοντα, μειωθούν τα ατυχήματα σε μεγάλο βαθμό, θα είναι σαφές πως το "δικαίωμά σου" στην οδήγηση θα αφαιρεθεί για το καλό του συνόλου. Και αν μια γενιά αντιδράσει, οι επόμενες θα το θεωρούν φυσικό να κάνουν κάτι άλλο ενώ το αυτοκίνητο πηγαίνει μόνο του.
Δεν έχει καμία λογική ένα εγγενές μειονέκτημα - η μη γραμμική απόδοση του θερμικού κινητήρα - να εκλαμβάνεται ως πλεονέκτημα. Είναι απλώς η άρνηση στην αλλαγή, η έξοδος από τη συνήθεια.Βρε τι δεν κατάλαβες???? Είμαι PETROLHEAD. Τέλος. Αυτό που για σένα δεν έχει λογική για μένα απλά παραέχει.
Δεν έχει καμία λογική ένα εγγενές μειονέκτημα - η μη γραμμική απόδοση του θερμικού κινητήρα - να εκλαμβάνεται ως πλεονέκτημα. Είναι απλώς η άρνηση στην αλλαγή, η έξοδος από τη συνήθεια.
μονο που αν δεις το βιντεο της συγκεκριμενης πτωσης το αεροπλανο εχει πεσει σε περινηδηση και απωλεια στηριξης, συνηθως αποτελεσμα λαθος χειρισμου και οχι εαν εάν συγχρονα ή οχι...Είμαστε σε νήμα αυτοκινήτων, αλλά ποτέ μεγάλες κουβέντες. όσο υπάρχει τράπουλα θα βγαίνουνε ρηγάδες και όσο πετάνε αεροπλάνα θα πέφτουνε.....
θα πέιτε οι στατιστικές είναι 1 στο ενα δις και τέτοια, αλλά, μόλις γινεται εκείνη η ρημάδα η απογείωση, δεν ξέρω κανένα να μην περνάει απο το μυαλό του το κακό.....
Θυμάστε μια χτεσινή κουβέντα για την ασφάλεια των πτήσεων;
Σήμερα:
Βραζιλία: Συνετρίβη αεροσκάφος,πληροφορίες για 62 νεκρούς ATR-72
Το θέμα είναι έχουμε και εμείς στην Ελλάδα τέτοια και τα διαφημίζουν ως πολύ σύγχρονα.