Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058738390" data-attributes="member: 18"><p>Σε γενικές γραμμές είναι το πρόβλημα που έχουμε και με τα κλιματιστικά στο σπίτι αν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη θέρμανση με θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.</p><p>Προφανώς λύσεις υπάρχουν, απλά δεν ενσωματώθηκαν (μακάρι να είναι κάτι που μπορεί να λυθεί μόνο με software update έστω και με μη βέλτιστο τρόπο χωρίς να χρειάζεται αλλαγή hardware...).</p><p>Με τους κλασσικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε 60-70% ενεργειακές απώλειες του καυσίμου σε θερμότητα και πολύ εύκολα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη θερμότητα αυτή για να ζεσταθούμε.</p><p>Επίσης ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι και στις κυψέλες καυσίμου στα αυτοκίνητα υδρογόνου υπάρχει ένα μέρος που γίνεται θερμότητα (βέβαια στο 30-40% μόνο σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης) το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για να ζεσταθούμε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058738390, member: 18"] Σε γενικές γραμμές είναι το πρόβλημα που έχουμε και με τα κλιματιστικά στο σπίτι αν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη θέρμανση με θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. Προφανώς λύσεις υπάρχουν, απλά δεν ενσωματώθηκαν (μακάρι να είναι κάτι που μπορεί να λυθεί μόνο με software update έστω και με μη βέλτιστο τρόπο χωρίς να χρειάζεται αλλαγή hardware...). Με τους κλασσικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε 60-70% ενεργειακές απώλειες του καυσίμου σε θερμότητα και πολύ εύκολα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη θερμότητα αυτή για να ζεσταθούμε. Επίσης ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι και στις κυψέλες καυσίμου στα αυτοκίνητα υδρογόνου υπάρχει ένα μέρος που γίνεται θερμότητα (βέβαια στο 30-40% μόνο σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης) το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για να ζεσταθούμε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…