Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="dinos" data-source="post: 1058869820" data-attributes="member: 92"><p>Μου φαίνεται πως δεν είναι κατάλληλα για επαγγελματίες.</p><p></p><p>Αν έχεις μείωση 23% σε 200.000 km σημαίνει πως σε δύο με τρία χρόνια το αυτοκίνητο θα είναι άχρηστο,</p><p>με πολύ μειωμένες πιθανότητες μεταπώλησης, δεδομένου του κόστους της αλλαγής μπαταρίας.</p><p></p><p>Επίσης το degradation νομίζω πως αναφέρεται μόνο στην εμβέλεια του αυτοκινήτου.</p><p>Δεν έχω βρει πληροφορίες για το πόση ώρα θέλει ένα αυτοκίνητο π.χ με degradation 23% να φορτίσει από το 15% στο 70% της χωρητικότητας.</p><p>Μήπως αυτός ο χρόνος αυξάνει αρκετά όσο γερνάει η μπαταρία;</p><p>Στο παράδειγμά σας τα 30 min για 500 km μου φαίνονται πολύς χρόνος.</p><p>Επίσης δεν ξέρω αν το degradation χειροτερεύει με την χρήση του αυτοκινήτου σε συνεχείς υψηλές ταχύτητες (π.χ 130 – 140 km/h)</p><p>ή επιτυγχάνεται τηρώντας συντηρητικότερα όρια (π.χ μέχρι 120 km/h).</p><p></p><p>Γιατί αν είναι να δώσω πάνω από 40.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο και δεν έχω την δυνατότητα να κινηθώ (εντός νομίμων ορίων) με υψηλές ταχύτητες,</p><p>τότε δεν βρίσκω το λόγω να το προτιμήσω, δεδομένου πως και αργότερα θα κινηθώ και θα καθυστερήσω 30 – 50 min για φορτίσεις σε μια διαδρομή π.χ Αθήνα – Ξάνθη.</p><p></p><p>Τέλος μια ακόμα επιφύλαξη έχω για την ιδιομορφία της χώρας μας με τα πολλά νησιά που δεν είναι συνδεδεμένα στο ηπειρωτικό δίκτυο (κακώς).</p><p>Τι θα γίνει όταν θα θελήσουν να στηρίξουν την φόρτιση ενός μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων για τους μήνες των διακοπών; Οι υποδομές θα αντέξουν;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dinos, post: 1058869820, member: 92"] Μου φαίνεται πως δεν είναι κατάλληλα για επαγγελματίες. Αν έχεις μείωση 23% σε 200.000 km σημαίνει πως σε δύο με τρία χρόνια το αυτοκίνητο θα είναι άχρηστο, με πολύ μειωμένες πιθανότητες μεταπώλησης, δεδομένου του κόστους της αλλαγής μπαταρίας. Επίσης το degradation νομίζω πως αναφέρεται μόνο στην εμβέλεια του αυτοκινήτου. Δεν έχω βρει πληροφορίες για το πόση ώρα θέλει ένα αυτοκίνητο π.χ με degradation 23% να φορτίσει από το 15% στο 70% της χωρητικότητας. Μήπως αυτός ο χρόνος αυξάνει αρκετά όσο γερνάει η μπαταρία; Στο παράδειγμά σας τα 30 min για 500 km μου φαίνονται πολύς χρόνος. Επίσης δεν ξέρω αν το degradation χειροτερεύει με την χρήση του αυτοκινήτου σε συνεχείς υψηλές ταχύτητες (π.χ 130 – 140 km/h) ή επιτυγχάνεται τηρώντας συντηρητικότερα όρια (π.χ μέχρι 120 km/h). Γιατί αν είναι να δώσω πάνω από 40.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο και δεν έχω την δυνατότητα να κινηθώ (εντός νομίμων ορίων) με υψηλές ταχύτητες, τότε δεν βρίσκω το λόγω να το προτιμήσω, δεδομένου πως και αργότερα θα κινηθώ και θα καθυστερήσω 30 – 50 min για φορτίσεις σε μια διαδρομή π.χ Αθήνα – Ξάνθη. Τέλος μια ακόμα επιφύλαξη έχω για την ιδιομορφία της χώρας μας με τα πολλά νησιά που δεν είναι συνδεδεμένα στο ηπειρωτικό δίκτυο (κακώς). Τι θα γίνει όταν θα θελήσουν να στηρίξουν την φόρτιση ενός μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων για τους μήνες των διακοπών; Οι υποδομές θα αντέξουν; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…