Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="dinos" data-source="post: 1058869831" data-attributes="member: 92"><p>Εγώ κάνω πλέον πολύ λίγα χιλιόμετρα και ίσως να ενδιαφερόμουν αν οι τιμές ήταν χαμηλές. </p><p>Έχω χώρο για φόρτιση και για περιαστικές διαδρομές το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μια χαρά. </p><p>Όμως φίλοι μου επαγγελματίες κάνουν από 130.000 έως και 170,000 το χρόνο. </p><p>Εκεί να πω την αλήθεια δεν έχω δει κάποιο να ενδιαφέρεται για ηλεκτρικό. </p><p>Μόνο ένας με πανάκριβο υβριδικό που χρειάστηκε στους 30 μήνες αλλαγή μπαταρίας (πάνω από 200.000 km)</p><p></p><p>Η θεωρία λέει πως η γερασμένη μπαταρία εκτός της μικρότερης χωρητικότητας έχει και βραδύτερη φόρτιση για το ίδιο ποσό ενέργειας, </p><p>λόγω της αύξησης της εσωτερικής αντίστασης και της ανάπτυξης μεγαλύτερων θερμοκρασιών που περιορίζουν την ταχύτητα φόρτισης. </p><p>Σε κάθε περίπτωση μικρότερη χωρητικότητα συνεπάγεται συχνότερες φορτίσεις, με περεταίρω χάσιμο χρόνου.</p><p></p><p>Άλλο να κινούμε με 120 και να πιάνω που και που 140 </p><p>και άλλο πάω με 140 έως 150, για σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα με air-condition ή καλοριφέρ.</p><p></p><p>Στο παράδειγμα, απόσταση 711 km γίνεται εντός 7 ωρών με συμβατικό αυτοκίνητο και σε 8 ώρες με το αρκετά ακριβότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, </p><p>τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας.</p><p></p><p>Και φυσικά παραμένει ο προβληματισμός για τα νησιά (μικρά ή μεγάλα).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dinos, post: 1058869831, member: 92"] Εγώ κάνω πλέον πολύ λίγα χιλιόμετρα και ίσως να ενδιαφερόμουν αν οι τιμές ήταν χαμηλές. Έχω χώρο για φόρτιση και για περιαστικές διαδρομές το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μια χαρά. Όμως φίλοι μου επαγγελματίες κάνουν από 130.000 έως και 170,000 το χρόνο. Εκεί να πω την αλήθεια δεν έχω δει κάποιο να ενδιαφέρεται για ηλεκτρικό. Μόνο ένας με πανάκριβο υβριδικό που χρειάστηκε στους 30 μήνες αλλαγή μπαταρίας (πάνω από 200.000 km) Η θεωρία λέει πως η γερασμένη μπαταρία εκτός της μικρότερης χωρητικότητας έχει και βραδύτερη φόρτιση για το ίδιο ποσό ενέργειας, λόγω της αύξησης της εσωτερικής αντίστασης και της ανάπτυξης μεγαλύτερων θερμοκρασιών που περιορίζουν την ταχύτητα φόρτισης. Σε κάθε περίπτωση μικρότερη χωρητικότητα συνεπάγεται συχνότερες φορτίσεις, με περεταίρω χάσιμο χρόνου. Άλλο να κινούμε με 120 και να πιάνω που και που 140 και άλλο πάω με 140 έως 150, για σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα με air-condition ή καλοριφέρ. Στο παράδειγμα, απόσταση 711 km γίνεται εντός 7 ωρών με συμβατικό αυτοκίνητο και σε 8 ώρες με το αρκετά ακριβότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας. Και φυσικά παραμένει ο προβληματισμός για τα νησιά (μικρά ή μεγάλα). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…