Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="dinos" data-source="post: 1058869952" data-attributes="member: 92"><p>Όχι, στα 700 km κάνω μια στάση λίγων λεπτών για καύσιμο και για σωματικές ανάγκες …π.χ καφέ κτλ.</p><p></p><p>Οι γνωστοί μου κάνουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά μακριά από τη βάση τους (εργοτάξια, αντιπροσωπίες).</p><p></p><p>Το κόστος έχει αναλυθεί πολλές φορές και είναι υπέρ των ηλεκτρικών τουλάχιστον στη χρήση εντός πόλεως </p><p>(χαμηλότερο κόστος ενέργειας και συντήρησης) και υπέρ των συμβατικών όσο αφορά το κόστος κτήσης.</p><p></p><p>Η πραγματική σύγκριση δεν νομίζω πως θα γίνει ποτέ, διότι όταν θα ωριμάσει η χρήση και το κόστος των ηλεκτρικών, </p><p>τότε θα έχουν περιοριστεί πολύ τα συμβατικά.</p><p></p><p>Μέχρι τώρα το κόστος του ηλεκτρικού περιλαμβάνει επιδοτήσεις, δωρεάν φόρτιση κατά περίπτωση </p><p>και άλλα κίνητρα ώστε να κάνουν ελκυστική την μετάβαση. </p><p>Όλοι καταλαβαίνουμε πως αυτό δεν πρόκειται να διαρκέσει (όχι μόνο στην χώρα μας).</p><p></p><p>Άρα η εξατομίκευση και οι λύσεις με μέσο χρονικό ορίζοντα (4 – 6 χρόνια) είναι ο ασφαλέστερος τρόπος. </p><p>Εγώ π.χ χρειάζομαι ελάχιστα έως καθόλου το αυτοκίνητο στη πόλη, τις καθημερινές όλα γίνονται με τα πόδια. </p><p>Τώρα αν το ηλεκτρικό απευθύνεται στο εύπορο κάτοικο οικίας με υποδομή ή στην επαρχία και κινείται σε ακτίνα επαρκή </p><p>για την φθηνή οικιακή φόρτιση (π.χ 300km), αυτός δεν είναι ο τρόπος που κινούμαι. </p><p>Με τα σημερινά δεδομένα της Ελλάδος για χρήση διακοπών και τουρισμού δεν με πείθει η χρήση του ηλεκτρικού.</p><p></p><p></p><p>Υ.Γ</p><p>Μόνο που είδα το πλάνο ταξιδιού αγχώθηκα (και μάλιστα σε μέρη που υπάρχουν φορτιστές – υποδομή).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dinos, post: 1058869952, member: 92"] Όχι, στα 700 km κάνω μια στάση λίγων λεπτών για καύσιμο και για σωματικές ανάγκες …π.χ καφέ κτλ. Οι γνωστοί μου κάνουν πολλά χιλιόμετρα και αρκετά μακριά από τη βάση τους (εργοτάξια, αντιπροσωπίες). Το κόστος έχει αναλυθεί πολλές φορές και είναι υπέρ των ηλεκτρικών τουλάχιστον στη χρήση εντός πόλεως (χαμηλότερο κόστος ενέργειας και συντήρησης) και υπέρ των συμβατικών όσο αφορά το κόστος κτήσης. Η πραγματική σύγκριση δεν νομίζω πως θα γίνει ποτέ, διότι όταν θα ωριμάσει η χρήση και το κόστος των ηλεκτρικών, τότε θα έχουν περιοριστεί πολύ τα συμβατικά. Μέχρι τώρα το κόστος του ηλεκτρικού περιλαμβάνει επιδοτήσεις, δωρεάν φόρτιση κατά περίπτωση και άλλα κίνητρα ώστε να κάνουν ελκυστική την μετάβαση. Όλοι καταλαβαίνουμε πως αυτό δεν πρόκειται να διαρκέσει (όχι μόνο στην χώρα μας). Άρα η εξατομίκευση και οι λύσεις με μέσο χρονικό ορίζοντα (4 – 6 χρόνια) είναι ο ασφαλέστερος τρόπος. Εγώ π.χ χρειάζομαι ελάχιστα έως καθόλου το αυτοκίνητο στη πόλη, τις καθημερινές όλα γίνονται με τα πόδια. Τώρα αν το ηλεκτρικό απευθύνεται στο εύπορο κάτοικο οικίας με υποδομή ή στην επαρχία και κινείται σε ακτίνα επαρκή για την φθηνή οικιακή φόρτιση (π.χ 300km), αυτός δεν είναι ο τρόπος που κινούμαι. Με τα σημερινά δεδομένα της Ελλάδος για χρήση διακοπών και τουρισμού δεν με πείθει η χρήση του ηλεκτρικού. Υ.Γ Μόνο που είδα το πλάνο ταξιδιού αγχώθηκα (και μάλιστα σε μέρη που υπάρχουν φορτιστές – υποδομή). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…