Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058869985" data-attributes="member: 18"><p>Το πρόβλημα είναι στο δίκτυο διανομής χαμηλής τάσης και τι μπορεί να σηκώσει. Όμως αν οι πολιτικοί στόχοι είναι να πάρουμε ηλεκτρικά είτε θα πρέπει να εξασφαλίσουν φόρτιση στο 5λεπτο εκτός σπιτιού για όλους (δύσκολο) είτε πιο αργή φόρτιση (πχ 8 ώρες) στο σπίτι το βράδυ. Πιστεύω ότι και τα δύο θα αναπτυχθούν παράλληλα αν και για 5λεπτες φορτίσεις νομίζω ότι τεχνικά είμαστε πολύ μακριά όταν τώρα μιλάμε για μισάωρες με δυνατούς ταχυφορτιστές.</p><p>Από τη στιγμή που ηλεκτρολογικά μπορεί να μπει ταχυφορτιστής δεν έχει καμιά σημασία αν ο λογαρισμός είναι στο όνομά σου ή στο όνομα εταιρίας.</p><p>Επίσης ήδη ο όρος ταχυφόρτιση δεν αφορά ένα σενάριο μόνο.</p><p>Υπάρχουν ταχυφορτιστές των 50 kW, ενώ έχω δει και για ταχυφορτιστές των 350 kW (αν και είμαι σίγουρος πως κάτι θα μου έχει ξεφύγει και για πιο πάνω).</p><p>Με απλή 3φασική παροχή σπιτιού μπορείς να δώσεις χοντρικά 10 kW ισχύ που θέλει ένα 8ωρο να φορτίσει ένα tesla model 3 από άδειο.</p><p>Τα σενάρια είναι πάρα πολλά. Ο ίδιος φορτιστής, ειδικά αν είναι από εταιρία, μπορεί να σε χρεώνει πολυ λιγότερα για να το αφήσεις όλο το βράδυ να φορτίζει από το να ζητήσεις κάποια πιο γρήγορη φόρτιση. Όλες αυτές είναι εφαρμογές έξυπνων δικτύων που σίγουρα θα εξελίσσονται συνολικά...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058869985, member: 18"] Το πρόβλημα είναι στο δίκτυο διανομής χαμηλής τάσης και τι μπορεί να σηκώσει. Όμως αν οι πολιτικοί στόχοι είναι να πάρουμε ηλεκτρικά είτε θα πρέπει να εξασφαλίσουν φόρτιση στο 5λεπτο εκτός σπιτιού για όλους (δύσκολο) είτε πιο αργή φόρτιση (πχ 8 ώρες) στο σπίτι το βράδυ. Πιστεύω ότι και τα δύο θα αναπτυχθούν παράλληλα αν και για 5λεπτες φορτίσεις νομίζω ότι τεχνικά είμαστε πολύ μακριά όταν τώρα μιλάμε για μισάωρες με δυνατούς ταχυφορτιστές. Από τη στιγμή που ηλεκτρολογικά μπορεί να μπει ταχυφορτιστής δεν έχει καμιά σημασία αν ο λογαρισμός είναι στο όνομά σου ή στο όνομα εταιρίας. Επίσης ήδη ο όρος ταχυφόρτιση δεν αφορά ένα σενάριο μόνο. Υπάρχουν ταχυφορτιστές των 50 kW, ενώ έχω δει και για ταχυφορτιστές των 350 kW (αν και είμαι σίγουρος πως κάτι θα μου έχει ξεφύγει και για πιο πάνω). Με απλή 3φασική παροχή σπιτιού μπορείς να δώσεις χοντρικά 10 kW ισχύ που θέλει ένα 8ωρο να φορτίσει ένα tesla model 3 από άδειο. Τα σενάρια είναι πάρα πολλά. Ο ίδιος φορτιστής, ειδικά αν είναι από εταιρία, μπορεί να σε χρεώνει πολυ λιγότερα για να το αφήσεις όλο το βράδυ να φορτίζει από το να ζητήσεις κάποια πιο γρήγορη φόρτιση. Όλες αυτές είναι εφαρμογές έξυπνων δικτύων που σίγουρα θα εξελίσσονται συνολικά... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…