Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ" data-source="post: 1058874160" data-attributes="member: 5"><p>Fiat 500 electric</p><p></p><p>Για όποιον ενδιαφέρεται για πληρφορίες παρέλαβε ο κουμπάρος μου και τον πήγα εγώ να το παραλάβουμε, το νέο Fiat 500 ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι για δουλειές στο κέντρο .</p><p>Το πήρε leasing για 5 χρόνια. Τιμή 37700 (έβαλε 2 πακέτα έξτρα) αλλά έχει επιδότηση 8-9 χιλιάρικα, επόμένως στην leasing εταιρεία στοίχισε περίπου 29000.</p><p>Εχει βάλει ταχυφορτιστή στο σπίτι 22kw (έχει τριφασικό). Οπότε 0-100 το φορτίζει σε 2 ώρες . Εχει μπαταρία 44kw.</p><p></p><p>Στα περί αυτοκινήτου: πολύ καλή ποιότητα κύλησης. Μου λέει αν δεν ξέρεις τι είναι, μπορεί να νομίζεις ότι οδηγείς και golf . Αποπνέει μια στιβαρότητα λέει, μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο ότι έχει πιό σφιχτή ανάρτηση λόγω μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες).</p><p>Του κάνει εντύπωση επίσης ότι στο ξεκίνημα στα φανάρια τους αφήνει πίσω 100 μέτρα για πλάκα (μιλάμε για νορμάλ αμάξια) . Πολύ καλό το pedal με ανάκτηση που έχει, που απλά αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μέχρι να σταματήσει. Σε 5-10 λεπτά εξοικοιώνεσαι με την αίσθηση. Το φρένο το χρησιμοποιείς σπάνια, επομένως μπορεί να ξεχάσεις να αλλάξεις και τακάκια.</p><p>Και γενικά μέσα το είδα προσεγμένο με ωραία υλικά. Με τις ψηφιακές του οθόνες, με τα ηλεκτρικά κουμπιά να ανοίγουν οι πόρτες κλπ Με τίποτα δεν θυμίζει Fiat...Οι Ιταλοί τα έχουν προσέξει πλέον γιατί ο ανταγωνισμός είναι σκληρός από Γερμανία.</p><p></p><p>Στα του ηλεκτρικού. Το εργοστάσιο λέει ότι έχει εμβέλεια 320 χιλ. Μου λέει με κάτι μεγάλες βόλτες που έκανε Αττική Οδό / Εθνική επέστρεψε σπίτι με 80% . Βέβαια η Αττική Οδός/Εθνική είναι ότι χειρότερο για ηλεκτρικό αφού δεν χρησιμοποιείς το φρένο. Γενικά μου λέει ότι είναι φέσι η όλη φάση, διότι δεν μπορείς να ζητάει 37700 (η μεγαλύτερη έκδοση La Prima έχει 42000) και στην ουσία να απαγορεύεται να βγεις από Αθήνα....Το θεωρει τραγελαφικό, έως τραγικό..... <strong>Απαράδεκτα ακριβό</strong> λέει , την στιγμή που παίρνεις το ίδιο υβριδικό βενζίνη με 15000. </p><p>Στην δική του χρήση θα γυρνάει με λιγότερο 50%-60% μπαταρία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα καλά. Είναι πολύ ακριβό παιχνίδι ακόμα.</p><p>Επίσης θεωρεί φέσι ότι πρέπει να κατεβάσεις 5 applications στο κινητό ένα για κάθε μια εταιρεία φόρτισης ποου βρίσκεις στην Εθνική και να πρέπει να βάζεις κάρτα. Επειδή είναι κομπιουτερας developer γνωρίζει πολύ καλά τι κινδύνους έχει αυτό. Επίσης δεν υπάρχουν μεγάλοι ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα διότι θα ήθελαν υποσταθμό της ΔΕΗ δίπλα. Εκ των πραγμάτων δεν αντέχει το ρεύμα. Ξεχάστε ότι θα βρείτε τους ταχυφορτιστές της Tesla. Επίσης άλλο κόστος η kwA στην Αθήνα και άλλο στην Εθνική. Φτάνει να κοντεύει σαν βενζίνη. Η πιό φθηνή φόρτιση είναι στο σπίτι τελικά. </p><p>Παει τις προάλες μου λέει σε ένα σουπερμαρκετ Βασιλόπουλο νομίζω , που έχουν φορτιστές από ΔΕΗ νομίζω. Βλέπει στην θέση, άλλο αμάξι παρκαρισμένο (συμβατικό). Πάει μέσα στο σουπερμαρκετ να ρωτήσει, του λένε: α μην ασχολείσαι δεν δουλεύει ο φορτιστής !!! Καλό ε; Φαντάσου να έχεις άμεση ανάγκη! Επίσης στα ηλεκτρικά απαγορεύεται η ρυμούλκηση διότι οι τροχοί κλειδώνουν. Αν μείνεις, πάει μόνο σηκωτό στην πλατφόρμα.</p><p>Επίσης από site βρήκε τα σημεία που έχει φορτιστές σε όλη την χώρα. Εκτός του ότι ακόμα δεν υπάρχει τόσο μεγάλο δίκτυο, ένα ακόμα τραγικό γεγονός είναι ότι πολλοί φορτιστές είναι μέσα σε χωριά. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις και παράκαμψη να μπεις και να βγεις από το χωριό. Δεν τα λέει κανένας αυτά.</p><p>Γενικά ευχαριστημένος είναι σαν αμάξι αλλά συνεχίζει να πιστεύει ότι θέλουμε 10 χρόνια ακόμα. Πιό πολύ για δοκιμή το πήρε και το βλέπει σαν γκατζετιά. Γι αυτό και το πήρε leasing για να μην μείνει με τον μουτζούρη στο χέρι και πάει άπατο γιατί θα έχει βγει νεότερη τεχνολογία μπαταριών.</p><p>Πάντως με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα αγόραζε ηλεκτρικό για βασικό/μμοναδικό αμάξι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ, post: 1058874160, member: 5"] Fiat 500 electric Για όποιον ενδιαφέρεται για πληρφορίες παρέλαβε ο κουμπάρος μου και τον πήγα εγώ να το παραλάβουμε, το νέο Fiat 500 ηλεκτρικό για δεύτερο αμάξι για δουλειές στο κέντρο . Το πήρε leasing για 5 χρόνια. Τιμή 37700 (έβαλε 2 πακέτα έξτρα) αλλά έχει επιδότηση 8-9 χιλιάρικα, επόμένως στην leasing εταιρεία στοίχισε περίπου 29000. Εχει βάλει ταχυφορτιστή στο σπίτι 22kw (έχει τριφασικό). Οπότε 0-100 το φορτίζει σε 2 ώρες . Εχει μπαταρία 44kw. Στα περί αυτοκινήτου: πολύ καλή ποιότητα κύλησης. Μου λέει αν δεν ξέρεις τι είναι, μπορεί να νομίζεις ότι οδηγείς και golf . Αποπνέει μια στιβαρότητα λέει, μάλλον πρέπει να παίζει ρόλο ότι έχει πιό σφιχτή ανάρτηση λόγω μεγαλύτερου βάρους (μπαταρίες). Του κάνει εντύπωση επίσης ότι στο ξεκίνημα στα φανάρια τους αφήνει πίσω 100 μέτρα για πλάκα (μιλάμε για νορμάλ αμάξια) . Πολύ καλό το pedal με ανάκτηση που έχει, που απλά αφήνεις το γκάζι και φρενάρει μέχρι να σταματήσει. Σε 5-10 λεπτά εξοικοιώνεσαι με την αίσθηση. Το φρένο το χρησιμοποιείς σπάνια, επομένως μπορεί να ξεχάσεις να αλλάξεις και τακάκια. Και γενικά μέσα το είδα προσεγμένο με ωραία υλικά. Με τις ψηφιακές του οθόνες, με τα ηλεκτρικά κουμπιά να ανοίγουν οι πόρτες κλπ Με τίποτα δεν θυμίζει Fiat...Οι Ιταλοί τα έχουν προσέξει πλέον γιατί ο ανταγωνισμός είναι σκληρός από Γερμανία. Στα του ηλεκτρικού. Το εργοστάσιο λέει ότι έχει εμβέλεια 320 χιλ. Μου λέει με κάτι μεγάλες βόλτες που έκανε Αττική Οδό / Εθνική επέστρεψε σπίτι με 80% . Βέβαια η Αττική Οδός/Εθνική είναι ότι χειρότερο για ηλεκτρικό αφού δεν χρησιμοποιείς το φρένο. Γενικά μου λέει ότι είναι φέσι η όλη φάση, διότι δεν μπορείς να ζητάει 37700 (η μεγαλύτερη έκδοση La Prima έχει 42000) και στην ουσία να απαγορεύεται να βγεις από Αθήνα....Το θεωρει τραγελαφικό, έως τραγικό..... [B]Απαράδεκτα ακριβό[/B] λέει , την στιγμή που παίρνεις το ίδιο υβριδικό βενζίνη με 15000. Στην δική του χρήση θα γυρνάει με λιγότερο 50%-60% μπαταρία αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα καλά. Είναι πολύ ακριβό παιχνίδι ακόμα. Επίσης θεωρεί φέσι ότι πρέπει να κατεβάσεις 5 applications στο κινητό ένα για κάθε μια εταιρεία φόρτισης ποου βρίσκεις στην Εθνική και να πρέπει να βάζεις κάρτα. Επειδή είναι κομπιουτερας developer γνωρίζει πολύ καλά τι κινδύνους έχει αυτό. Επίσης δεν υπάρχουν μεγάλοι ταχυφορτιστές στα βενζινάδικα διότι θα ήθελαν υποσταθμό της ΔΕΗ δίπλα. Εκ των πραγμάτων δεν αντέχει το ρεύμα. Ξεχάστε ότι θα βρείτε τους ταχυφορτιστές της Tesla. Επίσης άλλο κόστος η kwA στην Αθήνα και άλλο στην Εθνική. Φτάνει να κοντεύει σαν βενζίνη. Η πιό φθηνή φόρτιση είναι στο σπίτι τελικά. Παει τις προάλες μου λέει σε ένα σουπερμαρκετ Βασιλόπουλο νομίζω , που έχουν φορτιστές από ΔΕΗ νομίζω. Βλέπει στην θέση, άλλο αμάξι παρκαρισμένο (συμβατικό). Πάει μέσα στο σουπερμαρκετ να ρωτήσει, του λένε: α μην ασχολείσαι δεν δουλεύει ο φορτιστής !!! Καλό ε; Φαντάσου να έχεις άμεση ανάγκη! Επίσης στα ηλεκτρικά απαγορεύεται η ρυμούλκηση διότι οι τροχοί κλειδώνουν. Αν μείνεις, πάει μόνο σηκωτό στην πλατφόρμα. Επίσης από site βρήκε τα σημεία που έχει φορτιστές σε όλη την χώρα. Εκτός του ότι ακόμα δεν υπάρχει τόσο μεγάλο δίκτυο, ένα ακόμα τραγικό γεγονός είναι ότι πολλοί φορτιστές είναι μέσα σε χωριά. Που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνεις και παράκαμψη να μπεις και να βγεις από το χωριό. Δεν τα λέει κανένας αυτά. Γενικά ευχαριστημένος είναι σαν αμάξι αλλά συνεχίζει να πιστεύει ότι θέλουμε 10 χρόνια ακόμα. Πιό πολύ για δοκιμή το πήρε και το βλέπει σαν γκατζετιά. Γι αυτό και το πήρε leasing για να μην μείνει με τον μουτζούρη στο χέρι και πάει άπατο γιατί θα έχει βγει νεότερη τεχνολογία μπαταριών. Πάντως με ΤΙΠΟΤΑ δεν θα αγόραζε ηλεκτρικό για βασικό/μμοναδικό αμάξι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…