Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="avpap" data-source="post: 1058874708" data-attributes="member: 33807"><p>Πολυ καλα τα λες/λεει ο κουμπαρος, αλλα υπαρχουν μερικες επισημανσεις που θεωρω σωστο να γινουν</p><p></p><p>1. τιμη</p><p>το αρνητικο σημειο των ηλεκτρικων και ειδικα των μικρων ηλεκτρικων. Η συγκριση γινεται τραγικοτερη οταν σκεφτεις οτι με 3 χιλιαρικα ακομα παιρνεις το "μικρο" tesla, οπου ανετα καλυπτει τις αναγκες οικογενειακου αυτοκινητου. Αντικειμενικα, τα "μικρα" ηλεκτρικα, στην παρουσα φαση δεν συμφερουν</p><p></p><p>2. ειναι λογικο οτι στα φαναρια τους αφηνει πισω, διοτι εχουν εξαιρετικο "πεταγμα" ακομα και τα μικρα ηλεκτρικα. Δεν εχουν ταχυτητες, δεν υπαρχει ΚΕΚ για να ανεβασει στροφες, απλα πατας γκαζι και φευγεις. </p><p></p><p>3. σχετικα με τους φορτιστες </p><p></p><p>α. εχει δικιο για τις διαφορετικες εταιρειες και οτι ειναι (σχετικα) πολυπλοκο. Θα επρεπε απλα να βαζεις πιστωτικη καρτα και να παιρνει μπρος. Δεν υπαρχει λογος για αυτο το χαος που συμβαινει.</p><p></p><p>β. στην εθνικη οδο εχουμε 50αρηδες (δεν συμπεριλαμβανω τους τεσλα) και οσονουπω 75αρηδες. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι για ταξιδι παντως. Για αστικες και περιαστικες διαδρομες ειναι μια χαρα, αλλα αν βγει ΕΟ θα δει οτι η εμβελεια του θα πεσει ισως και σε επιπεδα κατω απο 200χλμ</p><p></p><p>γ. κοστος φορτισης. Ναι ειναι ακριβοτερη η φορτιση σε δημοσιους φορτιστες σε σχεση με το σπιτι (αρκετα ακριβοτερη), αλλα το 90% των φορτισεων θα γινεται ετσι και αλλιως σπιτι (ή στην εργασια). Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το κοστος φορτισης δεν ειναι διαφορετικο αναλογα αν εισαι σε ΕΟ ή μεσα στην πολη. Νομιζω οτι το κοστος το καθοριζει ο καθε παροχος. Ισως μπερδευτηκε ο κουμπαρος διοτι καποιοι παροχοι εχουν κυριως φορτιστες στο εθνικο δικτυο, ενω αλλοι εχουν τοποθετησει σε σουπερμαρκετ και σε αλλες τοποθεσιες εντος των πολεων. </p><p></p><p>δ. τοποθεσια φορτιστων. Εδω νομιζω εχει κανει λαθος. Υπαρχουν φορτιστες στο κεντρικο οδικο δικτυο και υπαρχουν και αλλοι σε "μικροτερες" τοποθεσιες. Αλλα δεν ειναι οτι πρεπει να βγεις απο ΕΟ για να μπεις στο χωριουδακι να φορτισεις. </p><p></p><p>ε. ICE-ing (καταληψη θεσης φορτισης απο ΚΕΚ). Ναι ειναι προβλημα αυτο, οπως και η καταληψη θεσης ΑΜΕΑ, οπως και η παρανομη σταθμευση, οπως και πολλα αλλα που εχουν να κανουν με την ελλειψη παιδειας του λαου μας. Αυτο το φαινομενο ειναι κυριως σε αστικες τοποθεσιες και οχι σε ΣΕΑ</p><p></p><p>4. δεν θα το αγοραζε για μοναδικο αμαξι. Ναι συμφωνω απολυτα, το συγκεκριμενο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα το αγοραζα για μοναδικο αμαξι. Ενα ΚΕΚ supermini μπορει να εκτελεσει χρεη και οικογενειακου αμαξιου/ταξιδι στην αναγκη. Το συγκεκριμενο με την καμμια. Tesla, ναι θα αγοραζα για οικογενειακο, διοτι εχει το πακετο χωροι/εμβελεια/πραγματικα γρηγοροι ταχυφορτιστες/εξαιρετικη εμπειρια φορτισης (δεν υπαρχουν καρτες και χαζομαρες)/επιδοσεις/τιμη που δεν ξεφευγει απο αντιστοιχο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα 8κ επιδοτησης) και πεφτουν πιο χαμηλα απο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα φορολογικα οφελη)</p><p></p><p></p><p>Οτι λεω σε σχεση με τοποθεσιες και κοστος φορτισης, μπορειτε να το βρειτε και μονοι σας απο το plugshare και απο τις εφαρμογες του καθε παροχου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="avpap, post: 1058874708, member: 33807"] Πολυ καλα τα λες/λεει ο κουμπαρος, αλλα υπαρχουν μερικες επισημανσεις που θεωρω σωστο να γινουν 1. τιμη το αρνητικο σημειο των ηλεκτρικων και ειδικα των μικρων ηλεκτρικων. Η συγκριση γινεται τραγικοτερη οταν σκεφτεις οτι με 3 χιλιαρικα ακομα παιρνεις το "μικρο" tesla, οπου ανετα καλυπτει τις αναγκες οικογενειακου αυτοκινητου. Αντικειμενικα, τα "μικρα" ηλεκτρικα, στην παρουσα φαση δεν συμφερουν 2. ειναι λογικο οτι στα φαναρια τους αφηνει πισω, διοτι εχουν εξαιρετικο "πεταγμα" ακομα και τα μικρα ηλεκτρικα. Δεν εχουν ταχυτητες, δεν υπαρχει ΚΕΚ για να ανεβασει στροφες, απλα πατας γκαζι και φευγεις. 3. σχετικα με τους φορτιστες α. εχει δικιο για τις διαφορετικες εταιρειες και οτι ειναι (σχετικα) πολυπλοκο. Θα επρεπε απλα να βαζεις πιστωτικη καρτα και να παιρνει μπρος. Δεν υπαρχει λογος για αυτο το χαος που συμβαινει. β. στην εθνικη οδο εχουμε 50αρηδες (δεν συμπεριλαμβανω τους τεσλα) και οσονουπω 75αρηδες. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι για ταξιδι παντως. Για αστικες και περιαστικες διαδρομες ειναι μια χαρα, αλλα αν βγει ΕΟ θα δει οτι η εμβελεια του θα πεσει ισως και σε επιπεδα κατω απο 200χλμ γ. κοστος φορτισης. Ναι ειναι ακριβοτερη η φορτιση σε δημοσιους φορτιστες σε σχεση με το σπιτι (αρκετα ακριβοτερη), αλλα το 90% των φορτισεων θα γινεται ετσι και αλλιως σπιτι (ή στην εργασια). Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το κοστος φορτισης δεν ειναι διαφορετικο αναλογα αν εισαι σε ΕΟ ή μεσα στην πολη. Νομιζω οτι το κοστος το καθοριζει ο καθε παροχος. Ισως μπερδευτηκε ο κουμπαρος διοτι καποιοι παροχοι εχουν κυριως φορτιστες στο εθνικο δικτυο, ενω αλλοι εχουν τοποθετησει σε σουπερμαρκετ και σε αλλες τοποθεσιες εντος των πολεων. δ. τοποθεσια φορτιστων. Εδω νομιζω εχει κανει λαθος. Υπαρχουν φορτιστες στο κεντρικο οδικο δικτυο και υπαρχουν και αλλοι σε "μικροτερες" τοποθεσιες. Αλλα δεν ειναι οτι πρεπει να βγεις απο ΕΟ για να μπεις στο χωριουδακι να φορτισεις. ε. ICE-ing (καταληψη θεσης φορτισης απο ΚΕΚ). Ναι ειναι προβλημα αυτο, οπως και η καταληψη θεσης ΑΜΕΑ, οπως και η παρανομη σταθμευση, οπως και πολλα αλλα που εχουν να κανουν με την ελλειψη παιδειας του λαου μας. Αυτο το φαινομενο ειναι κυριως σε αστικες τοποθεσιες και οχι σε ΣΕΑ 4. δεν θα το αγοραζε για μοναδικο αμαξι. Ναι συμφωνω απολυτα, το συγκεκριμενο ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν θα το αγοραζα για μοναδικο αμαξι. Ενα ΚΕΚ supermini μπορει να εκτελεσει χρεη και οικογενειακου αμαξιου/ταξιδι στην αναγκη. Το συγκεκριμενο με την καμμια. Tesla, ναι θα αγοραζα για οικογενειακο, διοτι εχει το πακετο χωροι/εμβελεια/πραγματικα γρηγοροι ταχυφορτιστες/εξαιρετικη εμπειρια φορτισης (δεν υπαρχουν καρτες και χαζομαρες)/επιδοσεις/τιμη που δεν ξεφευγει απο αντιστοιχο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα 8κ επιδοτησης) και πεφτουν πιο χαμηλα απο ΚΕΚ (αν συνυπολογιστουν τα φορολογικα οφελη) Οτι λεω σε σχεση με τοποθεσιες και κοστος φορτισης, μπορειτε να το βρειτε και μονοι σας απο το plugshare και απο τις εφαρμογες του καθε παροχου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…