Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="athlon6401" data-source="post: 1058886396" data-attributes="member: 55857"><p>Σε όσους πιστεύουν πως το μέλλον είναι το υδρογόνο, προτείνω να δείτε το παρακάτω video</p><p>[MEDIA=youtube]AuJqgUUhmkc[/MEDIA]</p><p></p><p>Μερικά highlights: 650km range με 5,2 κιλά H2 στα 90km/h αλλά μόνο 400km στα 120km/h.</p><p>Με 65 KWh να χρειάζονται για τη παραγωγή 1 kg "καθαρού" H2 (από ηλεκτρόλυση νερού δηλαδή) και τη συμπίεσή του στα 700 bar, έχουμε 5,2*65/4=84,5 KWh/100km. Υπερτετραπλάσια δηλαδή από αντίστοιχο BEV που καταναλώνει 20-21 KWh / 100km στα 120km/h. Και αυτό χωρίς να βάζουμε στην εξίσωση το κόστος μεταφοράς του συμπιεσμένου υδρογόνου.</p><p></p><p>18 ευρώ κόστος για 1 kg H2, 90 ευρώ για 400km στην εθνική ή 90 ευρώ για 650 ως 720 km για κίνηση σε χαμηλότερες ταχύτητες.</p><p>22,5 ευρώ τα 100km για κίνηση στην εθνική με 120km/h - ή αντίστοιχο με 12lt βενζίνης /100km. Και μιλάμε για H2 που φτιάχτηκε κυρίως από steam reforming, όχι καθαρό υδρογόνο.</p><p></p><p>5 λεπτά γέμισμα αλλά κάθε πέντε γεμίσματα πρέπει να περιμένεις μία ώρα να μετατραπεί το υγρό H2 σε αέριο! Σε ένα σταθμό κόστους 2 εκατομμυρίων ευρώ! Συν ότι συνεχόμενα γεμίσματα μπορούν να παγώσουν τη μάνικα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="athlon6401, post: 1058886396, member: 55857"] Σε όσους πιστεύουν πως το μέλλον είναι το υδρογόνο, προτείνω να δείτε το παρακάτω video [MEDIA=youtube]AuJqgUUhmkc[/MEDIA] Μερικά highlights: 650km range με 5,2 κιλά H2 στα 90km/h αλλά μόνο 400km στα 120km/h. Με 65 KWh να χρειάζονται για τη παραγωγή 1 kg "καθαρού" H2 (από ηλεκτρόλυση νερού δηλαδή) και τη συμπίεσή του στα 700 bar, έχουμε 5,2*65/4=84,5 KWh/100km. Υπερτετραπλάσια δηλαδή από αντίστοιχο BEV που καταναλώνει 20-21 KWh / 100km στα 120km/h. Και αυτό χωρίς να βάζουμε στην εξίσωση το κόστος μεταφοράς του συμπιεσμένου υδρογόνου. 18 ευρώ κόστος για 1 kg H2, 90 ευρώ για 400km στην εθνική ή 90 ευρώ για 650 ως 720 km για κίνηση σε χαμηλότερες ταχύτητες. 22,5 ευρώ τα 100km για κίνηση στην εθνική με 120km/h - ή αντίστοιχο με 12lt βενζίνης /100km. Και μιλάμε για H2 που φτιάχτηκε κυρίως από steam reforming, όχι καθαρό υδρογόνο. 5 λεπτά γέμισμα αλλά κάθε πέντε γεμίσματα πρέπει να περιμένεις μία ώρα να μετατραπεί το υγρό H2 σε αέριο! Σε ένα σταθμό κόστους 2 εκατομμυρίων ευρώ! Συν ότι συνεχόμενα γεμίσματα μπορούν να παγώσουν τη μάνικα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…