Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="koupa" data-source="post: 1058886853" data-attributes="member: 46132"><p>Χρόνια τώρα αυτό συμβαίνει και δεν πρόκειται να αλλάξει ΠΟΤΕ. Άπαντες ψεύδονται για τα νούμερα. Σε όλες τις βιομηχανίες. Από τα αυτοκίνητα μέχρι τους υπολογιστές. Θυμάμαι παλιότερα που αγόραζα περιοδικά και έβλεπα κάτι Porsche και Ferrari να έχουν 12l κατανάλωση. Βέβαια όταν αγόρασε ένας φίλος μια Maserati που είχε τον ίδιο κινητήρα και μου είπε την πραγματική κατανάλωση τρελάθηκα. Και δεν μου ανέφερε τα νούμερα όταν την "έσκιζε" τα ΣΚ αλλά όταν πήγαινε κάθε μέρα στη δουλειά. Έτσι την πάτησαν και πολλοί γνωστοί μου στα μέσα του 2000 που έγινε ένα μπαμ με τα δίλιτρα Fiat Coupe, Seat Leon κτλ. Έπιασαν δουλειές τότε επί Καραμανλή και Παυλόπουλου και νόμιζαν πως θα τα οδηγούν κάθε μέρα. Μετά τις πρώτες επισκέψεις στα βενζινάδικα οι περισσότεροι τα κλείδωσαν στο γκαράζ. Πλήρωναν δάνεια σαν βλάκες για αυτοκίνητα που ΔΕΝ μπορούσαν να συντηρήσουν κάθε μέρα. Μερικοί από αυτούς άρχισαν να χρησιμοποιούν πάλι ΚΤΕΛ γιατί δεν έβγαινε η βενζίνη. Μπορεί να ακούγεται ακραίο αλλά είναι αλήθεια. Έβλεπαν σαν υπνωτισμένοι τα χαμηλά νούμερα αλλά η αλήθεια τους εξόντωσε.</p><p></p><p>Τώρα όμως η Tesla είναι το νέο hot όνομα στη βιομηχανία και πρέπει να είμαστε αντίθετοι σε ότι λέει. Το ότι ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ κάνουν τα ίδια δεν μας ενδιαφέρει. Έβλεπα τις προάλλες μερικά βίντεο για κάποια ηλεκτρικά και ΟΚ η κατάσταση τραγική. Αλλά βλέπεις εκεί δε μιλάει κανένας καθώς έρχονται από "παραδοσιακούς" κατασκευαστές. Πχ ξέρω ότι η Tesla έχει πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας το οποίο βοηθάει γενικά το αυτοκίνητο. Έβλεπα το τεστ για το Nissan Ariya και το Cd είναι 0,29. Την ίδια στιγμή το Model Y που είναι στην ίδια κατηγορία έχει 0,23. Μεγάλη διαφορά. Επίσης το Ariya δεν έχει αντλία θέρμανσης με αποτέλεσμα να καταναλώνει πολύ περισσότερη ενέργεια. Αλλά βλέπεις όλοι στρέφονται εναντίων της Tesla και μόνο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koupa, post: 1058886853, member: 46132"] Χρόνια τώρα αυτό συμβαίνει και δεν πρόκειται να αλλάξει ΠΟΤΕ. Άπαντες ψεύδονται για τα νούμερα. Σε όλες τις βιομηχανίες. Από τα αυτοκίνητα μέχρι τους υπολογιστές. Θυμάμαι παλιότερα που αγόραζα περιοδικά και έβλεπα κάτι Porsche και Ferrari να έχουν 12l κατανάλωση. Βέβαια όταν αγόρασε ένας φίλος μια Maserati που είχε τον ίδιο κινητήρα και μου είπε την πραγματική κατανάλωση τρελάθηκα. Και δεν μου ανέφερε τα νούμερα όταν την "έσκιζε" τα ΣΚ αλλά όταν πήγαινε κάθε μέρα στη δουλειά. Έτσι την πάτησαν και πολλοί γνωστοί μου στα μέσα του 2000 που έγινε ένα μπαμ με τα δίλιτρα Fiat Coupe, Seat Leon κτλ. Έπιασαν δουλειές τότε επί Καραμανλή και Παυλόπουλου και νόμιζαν πως θα τα οδηγούν κάθε μέρα. Μετά τις πρώτες επισκέψεις στα βενζινάδικα οι περισσότεροι τα κλείδωσαν στο γκαράζ. Πλήρωναν δάνεια σαν βλάκες για αυτοκίνητα που ΔΕΝ μπορούσαν να συντηρήσουν κάθε μέρα. Μερικοί από αυτούς άρχισαν να χρησιμοποιούν πάλι ΚΤΕΛ γιατί δεν έβγαινε η βενζίνη. Μπορεί να ακούγεται ακραίο αλλά είναι αλήθεια. Έβλεπαν σαν υπνωτισμένοι τα χαμηλά νούμερα αλλά η αλήθεια τους εξόντωσε. Τώρα όμως η Tesla είναι το νέο hot όνομα στη βιομηχανία και πρέπει να είμαστε αντίθετοι σε ότι λέει. Το ότι ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ κάνουν τα ίδια δεν μας ενδιαφέρει. Έβλεπα τις προάλλες μερικά βίντεο για κάποια ηλεκτρικά και ΟΚ η κατάσταση τραγική. Αλλά βλέπεις εκεί δε μιλάει κανένας καθώς έρχονται από "παραδοσιακούς" κατασκευαστές. Πχ ξέρω ότι η Tesla έχει πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας το οποίο βοηθάει γενικά το αυτοκίνητο. Έβλεπα το τεστ για το Nissan Ariya και το Cd είναι 0,29. Την ίδια στιγμή το Model Y που είναι στην ίδια κατηγορία έχει 0,23. Μεγάλη διαφορά. Επίσης το Ariya δεν έχει αντλία θέρμανσης με αποτέλεσμα να καταναλώνει πολύ περισσότερη ενέργεια. Αλλά βλέπεις όλοι στρέφονται εναντίων της Tesla και μόνο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…