Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Pleo" data-source="post: 1058947164" data-attributes="member: 8708"><p>Θεωρώ το ταμπλό και γενικότερα την «πολεμίστρα» του Honda Civic Που μπήκε σε φωτογραφία λίγες σελίδες πριν, τον ορισμό της εργονομίας, από πλευράς παρατήρησης μόνο (δεν το έχω οδηγήσει).</p><p></p><p>Όλα μελετημένα σωστά. Από τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού και τους μοχλούς των περσίδων εξαερισμού, μέχρι την οθόνη που είναι ακριβώς πριν κόψει τον ορίζοντα στη βάση του παρμπριζ, και όλες οι υπόλοιπες θέσεις των διακοπτών.</p><p>Αν σκεφτώ κι όλας τι χαμός γινότανε παλαιότερα στα Honda... δείχνει ότι ασχολήθηκαν σοβαρά με το θέμα. Και είναι και οπτικά απόλαυση απλοποίησης ο σχεδιασμός, η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές.</p><p></p><p>Είναι ένα καλό παράδειγμα σωστού σχεδιασμού, καθώς δεν είναι άσπρο-μαύρο το θέμα. Τα physical χειριστήρια δεν λένε τίποτε αν δεν είναι όπως πρέπει.</p><p>Ο στόχος είναι να μπορείς το χρησιμοποιείς άμεσα και χωρίς να το σκεφτείς καθόλου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pleo, post: 1058947164, member: 8708"] Θεωρώ το ταμπλό και γενικότερα την «πολεμίστρα» του Honda Civic Που μπήκε σε φωτογραφία λίγες σελίδες πριν, τον ορισμό της εργονομίας, από πλευράς παρατήρησης μόνο (δεν το έχω οδηγήσει). Όλα μελετημένα σωστά. Από τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού και τους μοχλούς των περσίδων εξαερισμού, μέχρι την οθόνη που είναι ακριβώς πριν κόψει τον ορίζοντα στη βάση του παρμπριζ, και όλες οι υπόλοιπες θέσεις των διακοπτών. Αν σκεφτώ κι όλας τι χαμός γινότανε παλαιότερα στα Honda... δείχνει ότι ασχολήθηκαν σοβαρά με το θέμα. Και είναι και οπτικά απόλαυση απλοποίησης ο σχεδιασμός, η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Είναι ένα καλό παράδειγμα σωστού σχεδιασμού, καθώς δεν είναι άσπρο-μαύρο το θέμα. Τα physical χειριστήρια δεν λένε τίποτε αν δεν είναι όπως πρέπει. Ο στόχος είναι να μπορείς το χρησιμοποιείς άμεσα και χωρίς να το σκεφτείς καθόλου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…