Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058947429" data-attributes="member: 18"><p>Μιλάω μόνο για το 3008 στην έκδοση 1.2 βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο:</p><p>- Τα γραφικά στα όργανα είναι μέτρια και με ενοχλεί ότι δεν έχει στο default την στιγμιαία κατανάλωση (πρέπει να πατήσεις κουμπί και την κρατά λίγα δευτερόλεπτα).</p><p>- Κατά καιρούς κολλάει η οθόνη του Infotainment. Πρέπει να παραδεχθώ ότι μετά από αρκετά update πρέπει να έχει λυθεί γιατί έχει μήνες να το κάνει ξανά.</p><p>- Κάποια μικρά πλαστικά έχουν σπάσει ή μοιάζουν πολύ ευαίσθητα έτοιμα να σπάσουν.</p><p>- Έχει σπάσει η τάπα της βενζίνης (το πλαστικό μέσα από το κάλυμμα).</p><p>- Έχουν πολυμεριστεί στα 3 χρόνια τα κλιπ που πιάνουν το σωληνάκι του νερού για τους μπροστά υαλοκαθαριστήρες (τα πιτσιλιστήρια είναι πάνω στον υαλοκαθαριστήρα). Με δετικό λεπτό είναι πιο οκ.</p><p>- Ξηλώθηκε δερμάτινη επένδυση στο ντουλαπάκι στη μέση των δύο καθισμάτων χωρίς ιδιαίτερη ή κακή χρήση στην 4ετία.</p><p>- Έχει και καλά χειρολαβή στη μέσα πλευρά της πόρτας αποσκευών για να την κατεβάζεις - δεν αντέχει, θα ξηλώσεις όλο το πάνελ πριν κατέβει.</p><p></p><p>Το μοτέρ δεδομένων τον κυβικών είναι αρκετά καλό, απλά αν έχεις συνηθίσει σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα το 80-130 είναι αργό. Όποτε μπαίνω στο δεύτερο focus που έχει 8.6 0-100 και όταν πατάς γκάζι ανεβάζει με τρίτη από 80-160 χωρίς κόμπιασμα με τρίτη νιώθω ότι είναι πολύ αργό το 3008.</p><p>Καίω στην Αθήνα 8.6-8.8 λ/100 κμ που είναι λογικό για να κινηθεί σβέλτα - τουλάχιστον δεν θέλει σούπερ αμόλυβδη. Και εθνική τα ίδια καίει αν πας με το όριο, μόνο σε επαρχιακό 70-100 χωρίς κλιματισμό μπορείς να δεις καταναλώσεις κοντά στα 6 λ/100 κμ.</p><p></p><p>Αν τα βάλεις όλα κάτω, σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο. Με τα μικρά το έχουμε κακοποιήσει και δεν έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα. Αν δεν είναι το μεγαλύτερο σε χώρους στην κατηγορία του σίγουρα είναι μεγάλο. Στα ταξίδια είναι άνετο και μπορεί σε καύσωνα να διατηρεί 130+ κμ με 4 άτομα αποσκευές, κλιματισμό πχ στη διαδρομή προς Ιωάννινα που είναι ανηφορική. Είναι απίστευτα σβέλτο μέσα στην πόλη με το μικρό κύκλο στροφής και το πολύ πρακτικό μικρό τιμόνι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058947429, member: 18"] Μιλάω μόνο για το 3008 στην έκδοση 1.2 βενζίνη με χειροκίνητο κιβώτιο: - Τα γραφικά στα όργανα είναι μέτρια και με ενοχλεί ότι δεν έχει στο default την στιγμιαία κατανάλωση (πρέπει να πατήσεις κουμπί και την κρατά λίγα δευτερόλεπτα). - Κατά καιρούς κολλάει η οθόνη του Infotainment. Πρέπει να παραδεχθώ ότι μετά από αρκετά update πρέπει να έχει λυθεί γιατί έχει μήνες να το κάνει ξανά. - Κάποια μικρά πλαστικά έχουν σπάσει ή μοιάζουν πολύ ευαίσθητα έτοιμα να σπάσουν. - Έχει σπάσει η τάπα της βενζίνης (το πλαστικό μέσα από το κάλυμμα). - Έχουν πολυμεριστεί στα 3 χρόνια τα κλιπ που πιάνουν το σωληνάκι του νερού για τους μπροστά υαλοκαθαριστήρες (τα πιτσιλιστήρια είναι πάνω στον υαλοκαθαριστήρα). Με δετικό λεπτό είναι πιο οκ. - Ξηλώθηκε δερμάτινη επένδυση στο ντουλαπάκι στη μέση των δύο καθισμάτων χωρίς ιδιαίτερη ή κακή χρήση στην 4ετία. - Έχει και καλά χειρολαβή στη μέσα πλευρά της πόρτας αποσκευών για να την κατεβάζεις - δεν αντέχει, θα ξηλώσεις όλο το πάνελ πριν κατέβει. Το μοτέρ δεδομένων τον κυβικών είναι αρκετά καλό, απλά αν έχεις συνηθίσει σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα το 80-130 είναι αργό. Όποτε μπαίνω στο δεύτερο focus που έχει 8.6 0-100 και όταν πατάς γκάζι ανεβάζει με τρίτη από 80-160 χωρίς κόμπιασμα με τρίτη νιώθω ότι είναι πολύ αργό το 3008. Καίω στην Αθήνα 8.6-8.8 λ/100 κμ που είναι λογικό για να κινηθεί σβέλτα - τουλάχιστον δεν θέλει σούπερ αμόλυβδη. Και εθνική τα ίδια καίει αν πας με το όριο, μόνο σε επαρχιακό 70-100 χωρίς κλιματισμό μπορείς να δεις καταναλώσεις κοντά στα 6 λ/100 κμ. Αν τα βάλεις όλα κάτω, σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο. Με τα μικρά το έχουμε κακοποιήσει και δεν έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα. Αν δεν είναι το μεγαλύτερο σε χώρους στην κατηγορία του σίγουρα είναι μεγάλο. Στα ταξίδια είναι άνετο και μπορεί σε καύσωνα να διατηρεί 130+ κμ με 4 άτομα αποσκευές, κλιματισμό πχ στη διαδρομή προς Ιωάννινα που είναι ανηφορική. Είναι απίστευτα σβέλτο μέσα στην πόλη με το μικρό κύκλο στροφής και το πολύ πρακτικό μικρό τιμόνι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…