Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058958035" data-attributes="member: 18"><p>Θα συμφωνήσω στα περισσότερα και θα διαφωνήσω μερικώς (ελάχιστα). </p><p>Για δισκόπλακες ΠΟΥ ΔΕΝ είναι χαραγμένες (δηλαδή τις κλασσικές συμπαγείς και τις διάτρητες) είναι ΣΩΣΤΟ και ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ όταν αλλάζουμε τακάκια να τις περνάμε από τον τόρνο. Αυτό δίνει σωστή επιφάνεια για να πατήσει το νέο τακάκι.</p><p>Αυτό ΟΜΩΣ το κάνουμε <strong>1 και μόνο φορά</strong> και όταν πάμε ξανά για αλλαγή τακάκια, αλλάζουμε ΚΑΙ δισκόπλακες. Δηλαδή<strong> κάθε δεύτερη αλλαγή τακάκια θέλει και αλλαγή δισκόπλακες.</strong></p><p>Το πότε αλλάζουμε τακάκια μπορεί να το δει κάποιος επαγγελματίας οπτικά ή να πάμε άμεσα μόλις αρχίσει να ακούγεται το έλασμα πάνω στην δισκόπλακα που πρακτικά έχουν όλα τα τακάκια σήμερα για να μας προειδοποιούν. Στα περισσότερα εξουσιοδοτημένα απλά για να βγάλουν λεφτά και για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο αλλάζουν κατά το δοκούν (μην γράψω τι έχω δει από εξουσιοδοτημένα).</p><p></p><p>Αν τέλος έχουμε πίσω ταμπούρα και δεν πάμε σε σωστό εξειδικευμένο συνεργείο κάνενα εξουσιοδοτημένο δεν κάθεται να ρεγουλάρει ταμπούρα όπως λένε οι κατασκευαστές τους (πχ. ΑΤΕ) γιατί θέλει ΠΟΛΥ χρόνο. Αυτό το πατάνε και στο σε ότι το φρενάρισμα γίνεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από το μπροστινό σύστημα. Αυτό που ξεχνάνε να πούνε όμως είναι ότι η αίσθηση στο πεντάλ είναι από το ταμπούρο στο μεγαλύτερο βαθμό. </p><p></p><p>Τέλος υγρά φρένων αλλάζουμε άνοιξη / καλοκαίρι για να μειώσουμε την υγρασία που θα "ρουφήξουν" καθώς τα τοποθετούμε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058958035, member: 18"] Θα συμφωνήσω στα περισσότερα και θα διαφωνήσω μερικώς (ελάχιστα). Για δισκόπλακες ΠΟΥ ΔΕΝ είναι χαραγμένες (δηλαδή τις κλασσικές συμπαγείς και τις διάτρητες) είναι ΣΩΣΤΟ και ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ όταν αλλάζουμε τακάκια να τις περνάμε από τον τόρνο. Αυτό δίνει σωστή επιφάνεια για να πατήσει το νέο τακάκι. Αυτό ΟΜΩΣ το κάνουμε [B]1 και μόνο φορά[/B] και όταν πάμε ξανά για αλλαγή τακάκια, αλλάζουμε ΚΑΙ δισκόπλακες. Δηλαδή[B] κάθε δεύτερη αλλαγή τακάκια θέλει και αλλαγή δισκόπλακες.[/B] Το πότε αλλάζουμε τακάκια μπορεί να το δει κάποιος επαγγελματίας οπτικά ή να πάμε άμεσα μόλις αρχίσει να ακούγεται το έλασμα πάνω στην δισκόπλακα που πρακτικά έχουν όλα τα τακάκια σήμερα για να μας προειδοποιούν. Στα περισσότερα εξουσιοδοτημένα απλά για να βγάλουν λεφτά και για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο αλλάζουν κατά το δοκούν (μην γράψω τι έχω δει από εξουσιοδοτημένα). Αν τέλος έχουμε πίσω ταμπούρα και δεν πάμε σε σωστό εξειδικευμένο συνεργείο κάνενα εξουσιοδοτημένο δεν κάθεται να ρεγουλάρει ταμπούρα όπως λένε οι κατασκευαστές τους (πχ. ΑΤΕ) γιατί θέλει ΠΟΛΥ χρόνο. Αυτό το πατάνε και στο σε ότι το φρενάρισμα γίνεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από το μπροστινό σύστημα. Αυτό που ξεχνάνε να πούνε όμως είναι ότι η αίσθηση στο πεντάλ είναι από το ταμπούρο στο μεγαλύτερο βαθμό. Τέλος υγρά φρένων αλλάζουμε άνοιξη / καλοκαίρι για να μειώσουμε την υγρασία που θα "ρουφήξουν" καθώς τα τοποθετούμε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…