Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058959023" data-attributes="member: 18"><p>Πάντως η λέξη κλειδί που είπες είναι αν <strong>ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ</strong>...προφανώς με τα ίδια χρήματα δεν έχει κανένα νόημα η κουβέντα. Ποιος θα πάρει κινέζικο όταν με τα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Έχει νόημα να δώσει 18950 € για το ZS αντί να δώσει 24100 € για το Peugeot 2008 ή περίπου 30% παραπάνω χρήματα, εκεί θα το σκεφτείς μόνο.</p><p></p><p>Επειδή μπορώ να περάσω πια αυτοκίνητο σε έξοδα, το leasing είναι μονόδρομος σε μεταβατική κατάσταση, οπότε δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα.</p><p></p><p>Έχω 2 παλαιότερα ακόμη αυτοκίνητα δικής μου ιδιοκτησίας, το focus στη 10ετία τώρα θα έχει τραβήξει κάπου 1000+ ευρώ για συντήρηση...400 ευρώ το σέρβις με πρώτη αλλαγή ιμάντα και είχα και διαρροή από κολάρο που οκ δεν λες και κάτι στη 10ετία όπως και η δεύτερη φορά που άλλαξα μπαταρία. Έβαλα όλα της ford και πάνε τόσο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058959023, member: 18"] Πάντως η λέξη κλειδί που είπες είναι αν [B]ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ[/B]...προφανώς με τα ίδια χρήματα δεν έχει κανένα νόημα η κουβέντα. Ποιος θα πάρει κινέζικο όταν με τα ίδια χρήματα μπορεί να πάρει αντίστοιχο ευρωπαϊκό. Έχει νόημα να δώσει 18950 € για το ZS αντί να δώσει 24100 € για το Peugeot 2008 ή περίπου 30% παραπάνω χρήματα, εκεί θα το σκεφτείς μόνο. Επειδή μπορώ να περάσω πια αυτοκίνητο σε έξοδα, το leasing είναι μονόδρομος σε μεταβατική κατάσταση, οπότε δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα. Έχω 2 παλαιότερα ακόμη αυτοκίνητα δικής μου ιδιοκτησίας, το focus στη 10ετία τώρα θα έχει τραβήξει κάπου 1000+ ευρώ για συντήρηση...400 ευρώ το σέρβις με πρώτη αλλαγή ιμάντα και είχα και διαρροή από κολάρο που οκ δεν λες και κάτι στη 10ετία όπως και η δεύτερη φορά που άλλαξα μπαταρία. Έβαλα όλα της ford και πάνε τόσο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Αυτοκινητιστικά νέα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…