παιδια τι γνωμη σας παρακαλω για αγορα projector. Τον BENG 5000 H EPSON TW 2000. Καποιος που να τους εχει δει και τους δυο να πεζουν ?
Φιλέ Μηνά, αρχίζοντας…ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ - ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ … τώρα το ερώτημα που θέτεις λίγο πολύ είναι φιλοσοφικό, δυο προβολείς διαφορετικής τεχνολογίας, λίγο δύσκολο να πεις κάτι… αν συγκρίνουμε τα μηχανήματα μονό από πλευράς επιδόσεων νομίζω ότι W5000 είναι πολύ μπροστά… αν έστω και 1 στις 1000 έχεις θέμα με το rainbow (όχι αν το βλέπεις, αλλά αν έχεις θέμα ψυχολογικό με τους DLP/Rainbow…) είσαι από τους άτυχους και καλύτερα να ξανασκεφτείς τον TW2000… προσωπικά πιστεύω ότι η νέες τεχνολογίες VIDI και Brilliant Color το έχουν εξαφανίσει το φαινόμενο αλλά λέμε αλλά… και κλείνοντας όπως ξεκίνησα…παιδια τι γνωμη σας παρακαλω για αγορα projector. Τον BENG 5000 H EPSON TW 2000. Καποιος που να τους εχει δει και τους δυο να πεζουν ?
τι εννοεις ειναι ανυπαρκτο?
Αν δεν τον δει ο ιδιος με τα ματια του,εσυ που ξερεις τι βλεπει?
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ.
Αν μιλάμε για προβολέα που δεν κλειδώνει στα 24 το ερώτημα ανάγεται στο πόσο καλά κάνει την ‛μετατροπή’ η πηγή.Δηλαδή είναι τόσο αισθητή η διαφορά στην κίνηση ενός προβολέα που κλειδώνει στα 24fps κι ενός που δεν κλειδώνει???
Αν μιλάμε για προβολέα που δεν κλειδώνει στα 24 το ερώτημα ανάγεται στο πόσο καλά κάνει την ‛μετατροπή’ η πηγή.
Προσωπικά δεν είχα ασχοληθεί με το θέμα καθώς από τότε που ασχολήθηκα με τα HD και τα 24 είχα και πηγή / προβολέα που κλείδωνε στα 24.
Πρόσφατα που δοκιμάσαμε αλλαγή στο HTPC (intel G35 έναντι ATI) και κλειδώναμε αναγκαστικά στα 60 είδα ουσιαστικά τον JVC να μην παίζει στα 24.
Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι, μη συνηθισμένος στο να προσέχω το συγκεκριμένο θέμα, δεν παρατήρησα ‛πρόβλημα’ με ‛την πρώτη ματιά κάτι το οποίο παρατήρησαν πιο ‛έμπειρα μάτια’ παρευρισκομένων (Τακης, Δημήτρης). Κατόπιν υπόδειξης το παρατήρησα κι εγώ και μετά άρχισα να το βλέπω εύκολα.
Ας σημειωθεί πάντως ότι λέγεται ότι η εν λόγω κάρτα (intel) ‛παίζει πολύ καλά στα 60´ σε σχέση με άλλες πηγές.
Θέλω να πω ότι δεν είναι και τραγικό το πρόβλημα (αν και εξαρτάται από την πηγή αλλά και άλλες συνθήκες – ταινία / σκηνή κλπ) αλλά υπαρκτό.
Σίγουρα πάντως κάποιοι δεν θα το παρατηρήσουν καν (ειδικά δε άνευ υπόδειξης).
Κοίτα δεν νοοείται να αγοράσεις σήμερα μηχανάκι που να μην υποστηρίζει 24.
Οπότε για κάποιον που μπαίνει τώρα στο χώρο της προβολής δεν είναι και τόσο σημαντικό θέμα για να τον απασχολεί εαν δεν το έχει, σωστά?