Benq w1070 ελαττωματικό τηλεκοντρόλ

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Νε μοιραστώ την εμπειρία μου από την αγορά του προβολέα. Απο την πρώτη στιγμη που παρέλαβα, το τηλεκοντρόλ δεν λειτουργούσε. Σε Επικοινωνία με τη digidelli, ευγενεστατα προθυμοποιηθηκαν να το αντικαταστήσουν, μόνο πη δεν είχαν. Έτσι με παρεπεμψαν στη cpi. Και αυτοί πολύ πρόθυμοι με καθοδηγησαν. Έστειλα φωτο, απόδειξη κ τελικά το ελαττωματικό τηλεκοντρόλ (με δικη μου χρέωση) κ τώρα αναμένω αντικατάσταση. Εδώ κ ένα μήνα. Ακόμα το αναμένουν με ενημέρωσαν από Ευρώπη. Για να δούμε...
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Νομιζω οτι οι κατοχοι του 1070 ανεφεραν οτι το τηλεκοντρολ εχει αλλαξει κι ολας και αντικατασταθει με καλυτερο.
Αν ειχες το παλαιοτερο, μαλλον θα παραλαβεις το νεο.
Υπομονη,αν και ενας μηνας ειναι πολυς καιρος βρε παιδι μου.! Ακομα και η περιοδος των εορτων, δεν δικαιολογει τοση καθυστερηση.
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Σήμερα, σε επικοινωνία με την Cpi ενημερώθηκα πως κ αυτοί περιμένουν ακόμα το τηλεκοντρολ... Δεν το βλέπω να λύνεται το θέμα...
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Επιτέλους με ενημέρωσαν από το service οτι αύριο θα μου αποσταλεί το νέο τηλεκοντρόλ. Ειδωμεν...
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
uploadfromtaptalk1390650694618.jpguploadfromtaptalk1390650710892.jpg
Λοιπόν σήμερα παρέλαβα το τηλεκοντρόλ. Δείτε τι τους έστειλα κ τι μου έφεραν πίσω αυτοί! Το κόστος του νέου τηλεκοντρόλ-μπρελόκ δεν ξεπερνά αυτό της βενζίνης που εκαψα μέχρι την acs! Που να απευθυνθώ; Στην digidelli που μου πούλησε το ελαττωματικό προϊόν; Στη cpi που μου έφαγε 2 μήνες για να μου αλλάξει ένα νεκρό τηλεκοντρόλ με ένα -ζωντανό τουλάχιστον- κινέζικο παιχνίδι; Στη benq που προσφέρει προϊόν με ελάττωμα κ μετά με αναγκάζει να ψάχνω αντιπροσώπους και πωλητές που χρονοτριβωντας με ανευθυνότητα, προσπαθούν να "βγαλουν" 10 ευρώ από προϊόν αντικατάστασης χαμηλότερης αξίας;;; Χίλιες φορές να το πήγαινα στον ηλεκτρονικό της γειτονιάς.... Η επόμενη κίνηση είναι να το στείλω πίσω κ να μου επιστρέψουν το χαλασμένο. 800 ευρώ ο προβολέας και τα μεταφορικά για το πέρα δώθε έχουν πάει Κανα πενηνταρικο ως ώρας. Να σημειώσω οτι δεν έχω χρησημοποιησει τον προβολέα, αφού δεν είναι πρακτικό να πατάω κουμπιά κρεμασμένος αναποδα από το ταβανι. Δυο μήνες αποταμίευση έκανα. Πολύ καλή κίνηση ... Ποτέ ξανα!
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Αυτο ειναι το τηλεκοντρολ του BenQ Joybee GP1 Mini LED Projector.

10802-img9711s.jpg

Προφανως εγινε καποιο λαθος.
 
19 June 2006
35,671
Ξεκίνα με γράμμα διαμαρτυρίας σε αντιπροσωπεία και στείλτους πίσω το ''παιχνιδάκι'' που έστειλαν. Μετά συνήγορος του καταναλωτή και μετά βλέπουμε...

Πόσο καιρό έχεις τον προβολέα και σε πόσο καιρό χάλασε το χειριστήριο?
 

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Σήμερα μόλις θα ξεκίναγα το ίδιο θέμα. Αγόρασα τον προτζέκτορα τέλη Νοεμβρίου και από την πρώτη στιγμή δεν δούλευε το τηλεκοντρόλ. Επικοινώνησα με το κατάστημα που το πήρα, έψαξαν μήπως είχαν ίδιο προτζέκτορα σε στοκ να άνοιγαν την συσκευασία και να μου έδιναν ένα άλλο, δεν είχαν και με παρέπεμψαν στην CPI. H διαδικασία μετα ηταν η ίδια με του toasted. Τηλέφωνα, και ξανα τηλεφωνα, φωτογραφίες κουριερ, κλπ κλπ κλπ. Και την πεμπτη 22 του μηνα ακριβώς 2 μήνες μετά μου έρχεται αυτό -ο θεός να το κανει- τηλεχειρηστήριο. Λέω δεν μπορεί κάποιος λάθος θα έγινε. Πάω να το δοκιμάσω και ευτυχώς/δυτστυχως δούλευε.

Ο προτζέκτορας είναι 2 μήνες στο ταβάνι και τόσο καιρό χρησιμοποιώ καρέκλες και επιπλα για να αναβαίνω και να τον ανοίγω/ρυθμίζω.

Περιττό να σας πως πόσο κορόιδο για να μη πω πόσο Μα....ας αισθάνθηκα.
Παίρνω την επομένη τηλ την CPI και η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν ήταν αν λειτουργούσε αυτο που μου έστειλαν. Στη συνέχεια μια πρόχειρη απάντηση ήταν ότι αυτό στέλνει η Benq και ότι μπορεί να είναι διαφορετικό γιατι συνήθως στέλνουν ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!! τηλεκοντρόλ για αντικατάσταση.

Εκεί τρελάθηκα. Και έπρεπε μετα εγω να εξηγήσω γιατι το τηλεκοντρόλ που μου έστειλαν ΔΕΝ είναι καλύτερο από αυτο που έιχε η αρχική συσκευασια.
Στο τέλος έκανα παραπονα και ζήτησα να ενημερώσουν την ΒΕΝQ.
Την επομένη μέρα με πήραν πάλι τηλ και μου ζήτησαν να τους στείλω φωτογραφίες απο το τηλεκοντρολ που μου έστειλαν (καθως δεν έχει ουτε serial πανω του) για να συνεννοηθούν εκ νέου με την BENQ και μου ζήτησαν να το επιστρέψω και αυτό μέχρι να έρθει κάποιο άλλο.
Φυσικά αρνήθηκα και επέμενα ότι αν δεν μου έρθει το σωστό τηλεκοντρολ δεν υπαρχει περιπτωση να τους επιστρεψω αυτο καθώς αρκετή ταλαιπωρία εχω περάσει αυτούς τους 2μήνες χωρίς τηλεκοντρόλ!


ΤΟ θέμα έιναι αν δεν μου το αλλάξουν και μείνω με αυτή την κινεζιά που δεν έχει ούτε τις βασικές ρυθμίσεις, τι κανουμε?
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Τον προβολέα τον έχω σχεδόν 2 μήνες. Το τηλεκοντρόλ δεν δούλεψε από την πρώτη στιγμή. Αυτό το νεο που έστειλαν λειτουργεί και έχεις πρόσβαση σε όλο το μενού, αλλά σε σχέση με το κανονικό λείπουν πολλά κουμπια (πχ test pattern, 3d κ.α). Απο το κατάστημα κ σε εμένα φάνηκαν πρόθυμοι να μου δώσουν άλλο. Μόνο "που δεν εχουν"! Έτσι, και εγώ γίνομαι τόσο πρόθυμος! Από ότι καταλαβαίνω, προφανώς αποτελεί πάγια τακτική και γίνεται εκ του πονηρού και όχι από λάθος η συγκεκριμένη αντικατάσταση. Διατηρώ μια επιφύλαξη μέχρι τη δευτερα που θα τηλεφωνήσω, μήπως και διαψευτώ. Αν όχι , μετά συνήγορο καταναλωτή και επιστρέφω το προβόλι. Αν δηλαδή είχε πρόβλημα ο ίδιος ο προβολέας θα μου έστελναν monitor υπολογιστή?? Μπλέξαμε.
 
Last edited:

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Re: Απάντηση: Benq w1070 ελαττωματικό τηλεκοντρόλ

Θέλεις να πεις ότι με το καινούργιο χειριστήριο δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση σε μενού του προβολέα όπως είχες με το παλιό?


Μπαίνει στο μενού. Αλλά δεν έχει συντομεύσεις ούτε για τα προφιλ, ούτε για τη λάμπα, ούτε για το 3D, ούτε για ένα σωρό άλλα πράγματα που είχε το αρχικό τ/κ

Δηλαδή τόσο περιέργο είναι το να θέλω να έχω το ίδιο χειριστήριο με αυτό που αγόρασα?
είναι δυνατόν να συγκρίνεται αυτό:

1.jpg


με αυτό
BenQ_W1500_telecommande_g.jpg
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Και να συμπληρώσω, δεν είναι φωτιζομενο! Να μας στείλουν το αρχικό, ή αλλιώς φακό!
 
19 June 2006
35,671
Κατάλαβα παιδιά, αλλά, προς θεού, δεν το παίζω συνήγορος της Μπενκ...κάθε άλλο!!

Σκίστε τους στα γράμματα και τα τηλεφωνήματα. Να τους πείτε ότι εμείς αγοράσαμε προϊόν με συγκεκριμένες ιδιότητες και λειτουργίες και 'σεις μας στείλατε άλλο χωρίς να γνωρίζουμε απολύτως τίποτα, ούτε να έχουμε συμφωνήσει περί της αλλαγής. Να επιμείνετε αρκετά. Το νέο χειριστήριο είναι χειρότερο από αυτό που έχετε πληρώσει ήδη και γνωρίζατε εκ των προτέρων τα χαρακτηριστικά του. Το τι κάνει η Μπενκ και τι αποφασίζει να κάνει είναι δουλειά δική της. Το αν ξύπνησε ένα πρωί και είπε, δεν έχω άλλα από τα καλά, ας τους στείλω δυο μπρελόκ που κάνουν την ίδια δουλειά, είναι πρόβλημά της και όχι δικό σας.

Να επιμείνετε ότι θέλετε το χειριστήριο που πληρώσατε και να πείτε στην αντιπροσωπεία ότι ποσώς σας ενδιαφέρει τι αποφάσισε να στέλνει σε περίπτωση βλάβης χωρίς να έχει ενημερώσει κανέναν.

Επίσης, ένα mail στα κεντρικά στην Ταϊβάν με ένα μικρό ιστορικό δεν θα έκανε κακό.
 
Last edited:

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Με αφορμή το πρόβλημα, και διαβάζοντας σε νήματα για αλλά θέματα (ηχεία, ενισχυτές κλπ) τις γνώμες κάποιων υπερμαχων για αγορές από την Ελλάδα, να σημειώσουμε τα εξής: Γιατί να μην ψωνίσουμε από Γερμανία που αν συμβεί κάτι τέτοιο, το κλείνουν το μαγαζί; Εδώ πληρώνεις υπεραξία που δεν ανταποκρίνεται ούτε στο προϊόν ούτε στις υπηρεσίες που αγοράζεις. Απο το eBay αν δεν μου αρέσει η βάση που αγόρασα, στέλνεται πίσω με δικά τους έξοδα κ μου επιστρέφονται τα χρήματα. Εγώ καλούμαι να πληρώνω courier, κάθε φορα που ο αντιπρόσωπος κάνει "λάθος"! ΚΑΛΑ να πάθουμε όλοι που στηρίζουμε τους ντόπιους τυχοδιώκτες!
 

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Στο μεταξύ εντελώς πληροφοριακά να ενημερώσω πως βρήκα τυχαία σε φόρουμ του εξωτερικού πως υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις με πορβληματικά τ/κ την περίοδο νοεμβρίου/δεκεμβρίου στις οποίες οι κάτοχοι επικαινώνησαν με την BENQ και η ίδια η εταιρία τους έστειλε ολοκαίνουργια και φυσικά ίδια τ/κ με κούριερ μέσα σε δύο μέρες!!! και όχι μετά από δύο μήνες!Φυσικά ανέφερα το γεγονός αυτό και στην CPI στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε την Παρασκευή. Όλα αυτό το διάστημα έκανα υπομονή και ήμουν εντελώς ευγενικός με την αντιπροσωπία ακόμα και όταν τους είχα πάρει τηλέφωνο ένα μήνα αφού τους είχα στείλει το ελαττωματικό τ/κ για να μάθω σε ποια κατάσταση βρισκόταν το "θέμα" μου και τότε μου απάντησαν ότι είχαν κάνει λάθος απο την BENQ και έστειλαν λάθος τ/κ οπότε έκαναν εκ νέου παραγγελία και θα έπρεπε να περιμένω και άλλο. Δηλαδή μέσα σε 2 μήνες η BENQ τους έστειλε 2 διαφορετικά τ/κ τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με το δικό μου!

Η ψυχραιμία και η υπομονή όμως έχουν και τα όρια τους. Δεν ξέρω αν ευθύνεται η εδώ αντιπροσωπία ή τα κεντρικά αλλά θεωρώ απαράδεκτη και κοροϊδευτική την όλη κατάσταση.

Θα ήθελα να μας ενημερώσει και ο toasted τι θα του απαντήσουν αύριο αφού επικοινωνήσει μαζί τους.
 

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Να συμπληρώσω πως στην περίπτωση μου η CPI ανέλαβε τα έξοδα του κουριερ ( σε αντίθεση με τον toasted ) χωρίς αυτό να είναι ελαφρυντικό γι αυτούς καθώς διαπιστώνεται διαφορετική αντιμετώπιση στους πελάτες της.
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Για να είμαι ακριβής, πλήρωσα μόνο το κούριερ για την πρώτη αποστολή ( Από εμένα προς cpi). Το νέο τηλεκοντ´ρολ το παρέλαβα με δικά του έξοδα. Αυτό έλλειπε:violent-smiley-030: ! Φυσικά και θα ενημερώσω, αν και δεν βλέπω να μαθαίνω κάτι διαφορετικό. Κοίνη πρακτική φαίνεται πως είναι. Να κάνουμε σύλλογο εξαπατημένων!
 

toasted

AVClub Addicted Member
11 October 2011
1,579
Πάτρα
Καλημέρα. Μόλις επικοινώνησα με τη dpi. Ευγενεστατοι, έδειξαν να γνωρίζουν την κατάσταση κ μου είπαν οτι θα με έπαιρναν τηλέφωνο. Τελικά πρέπει να κρατήσω το τηλεκοντρόλ κ θα μου έρθει το σωστό το οποίο έχουν ήδη παραγγηλει. Για να δούμε.. Ο kostis μήπως είχε κάποιο νεότερο;
 

kostis22

AVClub Enthusiast
23 August 2007
751
Φαίνεται τα συνεχόμενα τηλέφωνα και mail έπιασαν τόπο.Θεωρητικά προώθησαν ένα mail στην BENQ που εξηγούσαν την κατάσταση. Είχα βάλει και φώτο απο το τηλεκοντρολ που είχα και ποιο μου έστειλαν.

Toasted δεν έχω κάτι νεότερο και εγώ είμαι σε αναμονή. Απλά ελπίζω να μην περάσει άλλο ένα δίμηνο.