Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Benq w1070 ελαττωματικό τηλεκοντρόλ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kostis22" data-source="post: 1057006931" data-attributes="member: 4051"><p>Στο μεταξύ εντελώς πληροφοριακά να ενημερώσω πως βρήκα τυχαία σε φόρουμ του εξωτερικού πως υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις με πορβληματικά τ/κ την περίοδο νοεμβρίου/δεκεμβρίου στις οποίες οι κάτοχοι επικαινώνησαν με την BENQ και η ίδια η εταιρία τους έστειλε ολοκαίνουργια και φυσικά ίδια τ/κ με κούριερ μέσα σε δύο μέρες!!! και όχι μετά από δύο μήνες!Φυσικά ανέφερα το γεγονός αυτό και στην CPI στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε την Παρασκευή. Όλα αυτό το διάστημα έκανα υπομονή και ήμουν εντελώς ευγενικός με την αντιπροσωπία ακόμα και όταν τους είχα πάρει τηλέφωνο ένα μήνα αφού τους είχα στείλει το ελαττωματικό τ/κ για να μάθω σε ποια κατάσταση βρισκόταν το "θέμα" μου και τότε μου απάντησαν ότι είχαν κάνει λάθος απο την BENQ και έστειλαν λάθος τ/κ οπότε έκαναν εκ νέου παραγγελία και θα έπρεπε να περιμένω και άλλο. Δηλαδή μέσα σε 2 μήνες η BENQ τους έστειλε 2 διαφορετικά τ/κ τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με το δικό μου!</p><p></p><p>Η ψυχραιμία και η υπομονή όμως έχουν και τα όρια τους. Δεν ξέρω αν ευθύνεται η εδώ αντιπροσωπία ή τα κεντρικά αλλά θεωρώ απαράδεκτη και κοροϊδευτική την όλη κατάσταση. </p><p></p><p>Θα ήθελα να μας ενημερώσει και ο <strong>toasted</strong> τι θα του απαντήσουν αύριο αφού επικοινωνήσει μαζί τους.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kostis22, post: 1057006931, member: 4051"] Στο μεταξύ εντελώς πληροφοριακά να ενημερώσω πως βρήκα τυχαία σε φόρουμ του εξωτερικού πως υπήρχαν και άλλες περιπτώσεις με πορβληματικά τ/κ την περίοδο νοεμβρίου/δεκεμβρίου στις οποίες οι κάτοχοι επικαινώνησαν με την BENQ και η ίδια η εταιρία τους έστειλε ολοκαίνουργια και φυσικά ίδια τ/κ με κούριερ μέσα σε δύο μέρες!!! και όχι μετά από δύο μήνες!Φυσικά ανέφερα το γεγονός αυτό και στην CPI στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε την Παρασκευή. Όλα αυτό το διάστημα έκανα υπομονή και ήμουν εντελώς ευγενικός με την αντιπροσωπία ακόμα και όταν τους είχα πάρει τηλέφωνο ένα μήνα αφού τους είχα στείλει το ελαττωματικό τ/κ για να μάθω σε ποια κατάσταση βρισκόταν το "θέμα" μου και τότε μου απάντησαν ότι είχαν κάνει λάθος απο την BENQ και έστειλαν λάθος τ/κ οπότε έκαναν εκ νέου παραγγελία και θα έπρεπε να περιμένω και άλλο. Δηλαδή μέσα σε 2 μήνες η BENQ τους έστειλε 2 διαφορετικά τ/κ τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με το δικό μου! Η ψυχραιμία και η υπομονή όμως έχουν και τα όρια τους. Δεν ξέρω αν ευθύνεται η εδώ αντιπροσωπία ή τα κεντρικά αλλά θεωρώ απαράδεκτη και κοροϊδευτική την όλη κατάσταση. Θα ήθελα να μας ενημερώσει και ο [B]toasted[/B] τι θα του απαντήσουν αύριο αφού επικοινωνήσει μαζί τους. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Γενική Συζητηση
Benq w1070 ελαττωματικό τηλεκοντρόλ
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…