Στα γραφήματα τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις να προσπαθήσω να στο εξηγήσει ο Χατζηγεωργίου? :flipout:
Κοίταξε, η εικόνα αποτελείται από πολλές και σχεδόν πάντα μετρήσιμες παραμέτρους. Δυο προβολείς που ο ένας βγάζει 2300:1 και ο άλλος 1300:1 on/off και στα υπόλοιπα μεγέθη (ansi, colors, RGB, gamma, skintones, ευκρίνεια, κ.τ.λ) είναι κοντά, τότε μπορείς να πεις ότι είναι γενικά οι δυο προβολείς είναι κοντά και δεν θα είναι λάθος. Δεν είναι μόνο το on/off σημαντική παράμετρος, υπάρχουν και άλλες σημαντικότερες, οπότε...
διαβασα μερικα αλλα θελουν αρκετο χρονο για να τα δω και στην πραξη.
ευχαριστω!
και 2 review για DLP προβολεις της ιδιας κατηγοριας (βασικα με τον Optoma HD50)
αν καταλαβα καλα αν καποιος προτιμηση των vivitek θα πρεπει να κανει και calibration, ενω ο benq w2000 ειναι παρα πολυ καλος out of the box.
ο Vivitek εχει εξαιρετικο F.I. ενω ο benq w2000 δεν εχει.
(ολα αυτα βεβαια απο τα παρακατω review καθως δεν εχω δει κανενα απο τους 2 προβολεις)
BenQ W1110 vs Benq W2000 vs Optoma HD151X vs Optoma HD50 vs Vivitek H1188
Η ερωτηση ειναι αν ειχαν και οι 5 την ιδια τιμη ποιον θα προτιμουσατε και γιατι;
Movies in 3D When looking at 3D the Vivitek H1188 shows a very nice performance even in comparison to the higher priced competition by Epson,
Sony and JVC. This is due to the DLP typical absence of ghosting and the high refresh rate of 144Hz.
Indeed, the Vivitek H1188 shows very little ghosting and no visible flickering.
The advantage of the RF technology used by Vivitek in comparison to DLP link glasses is
that you do not lose the 3D signal when turning your head and there is no red tint in the picture
due to the synchronisation red flash of the DLP Link technology.
Furthermore the Vivitek H1188 delivers a really smooth 3D experience due to the presence of its frame interpolation.
Βρε συ auter αφου σου λένε οι άνθρωποι να πάρεις τον φθηνότερο τι δεν καταλαβαίνεις? Δεν χρειάζεται πολύ ανάλυση το θέμα. Έτσι είναι οι φθηνοί dlp, παίρνεις τον φθηνότερο και ξενοιάζεις (τηρουμένων των βαλαντίων και rainbow επιτρέποντος). Μέχρι να βγει αυτό το 4k τσιπάκι της TI μήπως πάει λίγο παρακάτω η τεχνολογία που έχει βαλτώσει εδώ και πολλά χρόνια.
Άρα δηλαδή παίρνουμε τον ποο φθηνό ή αν θέλουμε 3D αυτόν που έχει F. I.
μια διόρθωση, τελικά ο benq W2000 (και οχι ο Optoma HD50 που ανέφερα παραπάνω) είναι αυτός που αν δεν παίζει ίδια με τον vivitek H1188, είναι πολύ κοντά.
Εγω το έγραψα αυτό.
Αν και αυτό είναι πάνω κάτω το συμπέρασμα.
Ομως αν είναι να πληρώσει κάποιος το calibration πχ για τον 1100 ισως προτιμότερο είναι η αγορά του W2000 ή αν θέλουμε 3D εναν με F. I.
Εγω το έγραψα αυτό.
Αν και αυτό είναι πάνω κάτω το συμπέρασμα.
Ομως αν είναι να πληρώσει κάποιος το calibration πχ για τον 1100 ισως προτιμότερο είναι η αγορά του W2000 ή αν θέλουμε 3D εναν με F. I.
Για αρχή δεν υπάρχει 1100 είναι W1110. Κατά δεύτερον από το review του W1110 έβγαλες το συμπέρασμα ότι θέλει καλιμπράρισμα?Θέλεις να που πεις πως ακριβώς οδηγήθηκες σε αυτό το συμπέρασμα? (όχι τίποτα άλλο μήπως τελικά στα άρθρα μου περνάω το αντίθετο από αυτό που θέλω να πω..)
μήπως σου είναι εύκολο να βγάλεις κάποια φωτό βλέποντας έναν αγώνα ποδοσφαίρου?η κάτι να έχει σχέση με το χορτάρι σε ένα γήπεδο , γιατί με το optoma 141x έκανα όλες τις αλλαγές που έπρεπε ( με την βοήθεια του Γιάννη που τον ξανά ευχάριστο) και από τι βλέπω το χορτάρι πράσινο κιτρινίζει (ok να το καταλάβω ότι σε έναν γήπεδο το χορτάρι είναι χαλια e δεν νομίζω όλα τα χορτάρια τον γηπέδων στην ευρώπη να είναι πράσινοκίτρινα και όχι πράσινο) και δεν τολμώ να πειράξω τα χρώματα .
Για αρχή δεν υπάρχει 1100 είναι W1110. Κατά δεύτερον από το review του W1110 έβγαλες το συμπέρασμα ότι θέλει καλιμπράρισμα?Θέλεις να που πεις πως ακριβώς οδηγήθηκες σε αυτό το συμπέρασμα? (όχι τίποτα άλλο μήπως τελικά στα άρθρα μου περνάω το αντίθετο από αυτό που θέλω να πω..)
το ερωτημα μου (αν και ειναι υποθετικο) ειναι για τον vivitek Η1188 οπου λανθασμενα εγραψα 1100 και οχι για τον W1110.
οπου στα 2 review λιγο πιο πανω, αναφερουν (αν θυμαμαι καλα..) οτι ο Benq W2000 παιζει εξαιρετικα out of the box, ενω ο vivitek H1188, οχι και τοσο.
vivitek H1188Colors: Out of the box
Out of the box, the projector has 6 predefined modes: ISF Day, ISF Night, Vivi, Movie, Game and User 1. Every mode was analyzed with the colorimeter i1 Display Pro profiled to the spectrophotometer i1 Pro 2 with the software Chromapure. The mode that is closest to the norm REC 709 is the mode User 1 with a relatively flat gamma curve with an average of 2.22 and an average CIE94 dE of 7.2 for the colors (75% saturation & 75% brightness) and 8.5 for the grayscale. That’s not a good performance for the price class. However, with a calibration, you can get the best out of the projector and correct a strong push of the blue color (color temperature of 7399 instead of 6500K).
Ideally, you would like to have a flat gamma curve of 2.2 and a CIE94 DeltaE under 2 for all colors and the grayscale. Furthermore, you want to adjust the brightness and contrast to the right level. With that, the black will not be crushed, the white levels will not be clipped and the color will be natural and as close to to the movie producer’s choice as possible.
Benq W2000 Colors: Out of the box
Out of the box, the projector has 6 predefined modes: cinema, bright, vivid, game, user 1 and user 2. Every mode was analyzed with the colorimeter i1 Display Pro profiled to the spectrophotometer i1 Pro 2 with the software Chromapure. Benq advertises that the W2000 has preset that is already calibrated after the norm REC 709. We were excited to see if our measurements confirmed that claim and they did! The mode cinema has a gamma value around 2.26 and an average CIE94 dE of 1.4 for the colors and 2.0 for the grayscale. Thus a calibration is not necessary for the high lamp mode (our calibration below is in ECO mode).
Ideally, you would like to have a flat gamma curve of 2.2 and a CIE94 DeltaE under 2 for all colors and the grayscale. With that, the black will not be crushed, the white levels will not be clipped and the color will be natural and as close to to the movie producer’s choice as possible.
Δεν έχω δει κανέναν από τους προβολείς του τεστ αλλά έχω δει τον vivitek αρκετές φορές, καλιμπραρισμένο και ακαλιμπράριστο.
Out of the box παίζει πάρα πολύ ωραία και εντυπωσιακά με το F.I. να δουλεύει πάρα πολύ καλά.
Μετά την ρύθμιση του Μανώλη Καστρουνή η εικόνα του έγινε "ανοιχτό παράθυρο" με μόνη αδυναμία (όχι σοβαρή) τα σκοτεινά πλάνα που είναι θέμα των DLP αυτής της κατηγορίας τιμής.
Μάριε τα πάντα είναι και θέμα προσωπικού γούστου να ξέρεις. Το να παίζει ένας προβολέας πολύ ωραία και εντυπωσιακά out of the box...άλλα να μεταμορφώνεται μετά από calibration είναι από μόνο του άτοπο, νομίζω ότι είναι κατανοητό. Μόνο ένας προβολέας που δεν παίζει καλά out of the box μπορεί να μεταμορφωθεί και να γίνει "ανοιχτό παράθυρο" μετά από ένα calibration. Σε προβολέα που παίζει πολύ καλά out of the box οι διαφορές που θα δεις μετά από calibration θα είναι μηδαμινές ως μη εντοπίσιμες.
Eπίσης το μέτριο μαύρο για κάποιους είναι μη σοβαρή αδυναμία (για εσένα π.χ, άλλα ομολογώ και για εμένα) αν ο προβολέας είναι πολύ καλός στους υπόλοιπους τομείς, άλλα και για κάποιους άλλους είναι τόσο σημαντικό μειονέκτημα ώστε μπορούν να δώσουν και χιλιάδες ευρώ παραπάνω απλά για αυτό το καλύτερο μαύρο, και αυτοί δίκιο έχουν, μην νομίζεις.
Τέλος οι DLP προβολείς με full ρυθμιστικά δεν χρειάζονται πολύ κόπο ή εξαιρετική εμπειρία στο calibration για να έρθουν ιδανικά, όργανα μόνο και γνώση των βασικών παραμέτρων του προγράμματος που δουλεύεις και το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο με αυτό ενός επαγγελματία calibrator. Aντίθετα σε τρίτσιπους προβολείς μεγάλο ρόλο παίζει και η εμπειρία του calibrator διότι είναι αρκετά δύστροποι στην ρύθμιση τους και εκεί όντως χρειάζεται κάποιον με εμπειρία στο calibration για να πάρεις τα μέγιστα.
Επίσης να επισημάνω παιδιά ότι ασφαλή συμπεράσματα για το πως αποδίδει ένας προβολέας μπορούμε να βγάλουμε μόνο αν τον έχουμε στον χώρο μας και έχουμε πειραματιστεί μαζί του ώρες. Αλλιώς το μόνο που αποκομίζουμε είναι απλές εντυπώσεις που μπορεί πολλές φορές να είναι και λανθασμένες.
μήπως σου είναι εύκολο να βγάλεις κάποια φωτό βλέποντας έναν αγώνα ποδοσφαίρου?η κάτι να έχει σχέση με το χορτάρι σε ένα γήπεδο , γιατί με το optoma 141x έκανα όλες τις αλλαγές που έπρεπε ( με την βοήθεια του Γιάννη που τον ξανά ευχάριστο) και από τι βλέπω το χορτάρι πράσινο κιτρινίζει (ok να το καταλάβω ότι σε έναν γήπεδο το χορτάρι είναι χαλια e δεν νομίζω όλα τα χορτάρια τον γηπέδων στην ευρώπη να είναι πράσινοκίτρινα και όχι πράσινο) και δεν τολμώ να πειράξω τα χρώματα .
Παρακαλούμε!αν σου πω ότι το σκέφτηκα να τους συνδέσω σε HD δορυφορικό δέκτη άλλα δεν πρόλαβα θα με πιστέψεις. Σου υπόσχομαι ότι σε επόμενο συγκριτικό θα το κάνω.-bye-
το ερωτημα μου (αν και ειναι υποθετικο) ειναι για τον vivitek Η1188 οπου λανθασμενα εγραψα 1100 και οχι για τον W1110.
οπου στα 2 review λιγο πιο πανω, αναφερουν (αν θυμαμαι καλα..) οτι ο Benq W2000 παιζει εξαιρετικα out of the box, ενω ο vivitek H1188, οχι και τοσο.
vivitek H1188Colors: Out of the box
Out of the box, the projector has 6 predefined modes: ISF Day, ISF Night, Vivi, Movie, Game and User 1. Every mode was analyzed with the colorimeter i1 Display Pro profiled to the spectrophotometer i1 Pro 2 with the software Chromapure. The mode that is closest to the norm REC 709 is the mode User 1 with a relatively flat gamma curve with an average of 2.22 and an average CIE94 dE of 7.2 for the colors (75% saturation & 75% brightness) and 8.5 for the grayscale. That’s not a good performance for the price class. However, with a calibration, you can get the best out of the projector and correct a strong push of the blue color (color temperature of 7399 instead of 6500K).
Ideally, you would like to have a flat gamma curve of 2.2 and a CIE94 DeltaE under 2 for all colors and the grayscale. Furthermore, you want to adjust the brightness and contrast to the right level. With that, the black will not be crushed, the white levels will not be clipped and the color will be natural and as close to to the movie producer’s choice as possible.
Benq W2000 Colors: Out of the box
Out of the box, the projector has 6 predefined modes: cinema, bright, vivid, game, user 1 and user 2. Every mode was analyzed with the colorimeter i1 Display Pro profiled to the spectrophotometer i1 Pro 2 with the software Chromapure. Benq advertises that the W2000 has preset that is already calibrated after the norm REC 709. We were excited to see if our measurements confirmed that claim and they did! The mode cinema has a gamma value around 2.26 and an average CIE94 dE of 1.4 for the colors and 2.0 for the grayscale. Thus a calibration is not necessary for the high lamp mode (our calibration below is in ECO mode).
Ideally, you would like to have a flat gamma curve of 2.2 and a CIE94 DeltaE under 2 for all colors and the grayscale. With that, the black will not be crushed, the white levels will not be clipped and the color will be natural and as close to to the movie producer’s choice as possible.
αν ο vivitek είναι κλώνος του HD50 ή το αντίθετο, τότε μάλλον δίκιο έχουν οι άνθρωποι, και εγώ το ίδιο πράγμα είδα και μέτρησα...αν όμως δεν πάρω στα χέρια μου τον vivitek δεν μπορώ να είμαι σίγουρος παρά να κάνω εικασίες..
Αποφάσισα σε αυτό το συγκριτικό να μην ρυθμίσω τους προβολείς, βασικά να συγκριθούν ακαλιμπράριστοι (γιατί στον πειρασμό να τους καλιμπράρω μπήκα, δεν το συζητάμε) όπως θα τους έπαιζε ο μέσος ιδιοκτήτης τους στο σαλόνι του σπιτιού του βγάζοντας τους από την συσκευασία τους. Αυτό πιστεύω ότι θα είναι και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον αυτού του συγκριτικού, να ανακαλύψουμε πως παίζουν εργοστασιακά αυτοί οι τρεις προβολείς έχοντας κάποιες βασικές μόνο παραμέτρους ρυθμισμένες.
Υπάρχει πρόβλεψη/προοπτική για λανσάρισμα σε αυτή τη σειρά του BenQ (W1110) και σε αυτά τα επίπεδα τιμής, κάποιου μοντέλου με μεγαλύτερο εύρος zoom, στα πλαίσια δηλαδή του «παλιού» W1300??
ναι ο 3000 έχει μεγαλύτερο ζουμ 1.6 vs 1.3 των μικρότερων. είναι όντως το lower price model αλλά τιμολογιακά είναι σχετικά κοντά στον 7500 αν θυμάμαι καλά αυτός πρέπει να έχει 1.51
ναι ο 3000 έχει μεγαλύτερο ζουμ 1.6 vs 1.3 των μικρότερων. είναι όντως το lower price model αλλά τιμολογιακά είναι σχετικά κοντά στον 7500 αν θυμάμαι καλά αυτός πρέπει να έχει 1.51
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.