Beresford Bushmaster (ή επισήμως TC-7530DC)

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
(Επαναλαμβάνω πάντως ότι επρόκειτο για βινύλια μέτρια, που ακόμα και με το 7510 τα άκουγα συνήθως ψηφιακά. Απόψε θα επαναλάβω τη διαδικασία με το "Jet Lag" των bokomolech -των οποίων είμαι μέλος- που είναι πραγματικά εξαιρετικό σε βινύλιο, με τρομερή δυναμική περιοχή -ηχογραφημένο σε αναλογική ταινία από τον Steve Albini και mastered από τον John Lodder στο Abbey Road. Αν το BM κερδίσει κι εκεί, θα πρέπει να βρούμε άλλο emoticon από αυτό: :worshippy:)

Εντάξει, στο συγκεκριμένο τεστ το ΒΜ έχασε, τόσο στη συνολική αίσθηση, όσο και στην απόδοση των δυναμικών (τόσο στα τύμπανα, όσο και στην ορμή των μερών με τις παραμορφωμένες κιθάρες), κερδίζοντας παρ' όλα αυτά στο σημείο της καλύτερης άρθρωσης του χαμηλού, ιδίως στα κομμάτια με δύο ηλεκτρικά μπάσα -και με τη σημείωση ότι αυτό μπορεί να είναι θέμα ρυθμίσεων του βραχίονα ή και του phono, που είναι ένα απλό module MM και δεν προσφέρει ρυθμίσεις. Κι εδώ όμως υποθέτω ότι έπαιξε ρόλο το mastering του δίσκου -αυτή τη φορά, υπέρ του αναλογικού μέσου.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Να ρωτήσω πάνω σε αυτό, εντάξει το μέσο (αναλογικό) είχε άψογη ηχογράφηση - αναφοράς θα λέγαμε - το αντίστοιχο ψηφιακό τι είδους αρχείο είχε;
Με λίγα λόγια για να γίνω πιο κατανοητός, το ίδιο κομμάτι σε flac πως είχε προέλθει και σε τι ανάλυση ήταν;
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Η συγκεκριμένη κόντρα ήταν με το αυθεντικό CD. Τράνσπορτ το Musical Fidelity E-601.

Πάντως, ο Albini είναι φανατικός του αναλογικού ήχου, ηχογραφεί μόνο σε αναλογική ταινία (συνήθως live) και οι συστάσεις που κάνει για mastering είναι πάντα με αυτό κατά νου.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Δεν θέλω να με παρερμηνεύσεις, αλλά πολλές φορές αυτή η άτυπη κόντρα αναλογικού vs ψηφιακού, σκαλώνει στο θέμα ηχογράφησης/mastering.
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο έργο είτε σε βινύλιο είτε σε cd, αλλά δεν θα μου φαινόταν περίεργο να είναι μια άριστη παραγωγή το βινύλιο και μια μέτρια το cd.
To θέμα είναι (για σένα) να κάνεις τη σύγκριση μεταξύ των δύο μέσων με άριστο ίδιο υλικό.
Μερικοί αναφέρουν ότι σύγκριση μεταξύ άριστης ψηφιακής παραγωγής (συνήθως ανάλυσης 24bit) και της ίδιας άριστης αναλογικής παραγωγής, η πλάστιγγα γέρνει αναλόγως το που κοιτάς ή το που αγαπάς!
 

leo1964

AVClub Fanatic
12 May 2010
10,381
Νησί των Φαιάκων
Δεν θέλω να με παρερμηνεύσεις, αλλά πολλές φορές αυτή η άτυπη κόντρα αναλογικού vs ψηφιακού, σκαλώνει στο θέμα ηχογράφησης/mastering.
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο έργο είτε σε βινύλιο είτε σε cd, αλλά δεν θα μου φαινόταν περίεργο να είναι μια άριστη παραγωγή το βινύλιο και μια μέτρια το cd.
To θέμα είναι (για σένα) να κάνεις τη σύγκριση μεταξύ των δύο μέσων με άριστο ίδιο υλικό.
Μερικοί αναφέρουν ότι σύγκριση μεταξύ άριστης ψηφιακής παραγωγής (συνήθως ανάλυσης 24bit) και της ίδιας άριστης αναλογικής παραγωγής, η πλάστιγγα γέρνει αναλόγως το που κοιτάς ή το που αγαπάς!

+1 αν και αγαπώ το βινύλιο!!
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Re: Απάντηση: Beresford Bushmaster (ή επισήμως TC-7530DC)

Δεν θέλω να με παρερμηνεύσεις, αλλά πολλές φορές αυτή η άτυπη κόντρα αναλογικού vs ψηφιακού, σκαλώνει στο θέμα ηχογράφησης/mastering.
Δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο έργο είτε σε βινύλιο είτε σε cd, αλλά δεν θα μου φαινόταν περίεργο να είναι μια άριστη παραγωγή το βινύλιο και μια μέτρια το cd.
To θέμα είναι (για σένα) να κάνεις τη σύγκριση μεταξύ των δύο μέσων με άριστο ίδιο υλικό.
Μερικοί αναφέρουν ότι σύγκριση μεταξύ άριστης ψηφιακής παραγωγής (συνήθως ανάλυσης 24bit) και της ίδιας άριστης αναλογικής παραγωγής, η πλάστιγγα γέρνει αναλόγως το που κοιτάς ή το που αγαπάς!

Μα συμφωνώ απολύτως! Αυτό ήταν και το νόημα των δύο άτυπων τεστ που πραγματοποίησα -υπενθυμίζω:

1) Το "Devotion" των Beach House σε flac "αγνώστου" προελεύσεως (16/44) και σε βινύλιο. Νικητής: Bushmaster/ flac (αποφασιστικό σημείο: διαχωρισμός - καθαρότητα).

2) Το "Jet Lag" των Bokomolech σε αυθεντικό CD και σε βινύλιο. Νικητής: Performance/ LP (αποφασιστικό σημείο: δυναμική περιοχή).

Γι' αυτό άλλωστε έγραψα και αυτό (ποστ #21): "Κι εδώ όμως υποθέτω ότι έπαιξε ρόλο το mastering του δίσκου -αυτή τη φορά, υπέρ του αναλογικού μέσου".

-bye-
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Άλλα δύο παραδείγματα:

1) "Have One On Me" της Joanna Newsom σε flac 16/44 και σε βινύλιο: ο δίσκος έχει γενικά μέτριο mastering (υπάρχουν και σχετικά σχόλια στο discogs), αλλά το flac μέσα από το BM παίρνει τα σώβρακα του τριπλού (!!!) βινυλίου, χαλαρότατα και δια περιπάτου (αποφασιστικό σημείο: χροιές και καθαρότητα / διαχωρισμός)

2) Sgt. Pepper's των Beatles σε flac 16/44 και σε βινύλιο: όταν ακούς τα flac μόνα τους, είναι ΟΚ. Όταν βάλεις μετά το (ελληνικό και αρχαίο, αλλά καλοδιατηρημένο) βινύλιο στο Performance, αισθάνεσαι σα να είχες πριν τα ηχεία κλεισμένα μέσα σε κάνα ντουλάπι και ξαφνικά να τα έβγαλες. Αποτέλεσμα: Performance/ LP μακράν (αποφασιστικό σημείο: φυσικότητα, "ανοιχτότητα", αέρας και μέγεθος σκηνής)


Γενικά πάντως, να πω ότι το BM έχει ανοιχτό, δυναμικό και ξεκούραστο χαρακτήρα και δεν μοιάζει πια διαφορετικής κλάσης πηγή από το Performance στο σύστημά μου. Μπορεί σε ένα πιο αποκαλυπτικό σύστημα ή/και με ακριβώς αντίστοιχο υλικό να αποκαλύπτονταν πιο αποφασιστικές διαφορές. Αλλά για 250 ευρώ, είναι αυτό που στο χωριό μου λέγαμε no-brainer.
 

CENTRAL

AVClub Addicted Member
30 June 2006
1,817
ATHENS
Γενικά πάντως, να πω ότι το BM έχει ανοιχτό, δυναμικό και ξεκούραστο χαρακτήρα και δεν μοιάζει πια διαφορετικής κλάσης πηγή από το Performance στο σύστημά μου. Μπορεί σε ένα πιο αποκαλυπτικό σύστημα ή/και με ακριβώς αντίστοιχο υλικό να αποκαλύπτονταν πιο αποφασιστικές διαφορές. Αλλά για 250 ευρώ, είναι αυτό που στο χωριό μου λέγαμε no-brainer.

Αυτό για μένα είναι ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. Ανάθεμα τη λεπτομέρεια αν πονάει το κεφάλι μετά από κανένα τέταρτο ακροάσεων...
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Για τους αναμένοντες Bushmaster με USB, από το Art of Sound (τη φωτο την ανέβασε ο Σταν χθες):

TC-7531R2.jpg

Για Ιούνιο περίπου.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Έχει δώσει λεπτομέρειες περί τι υλοποίησης τυγχάνει;
Ελπίζω να το προχώρησε σε ασύγχρονη υλοποίηση, γιατί σε μια προσέγγιση που του είχαμε κάνει για να μας δώσει πληροφόρηση για να μπορέσουμε με diy να συνδέσουμε i2s στο Caiman, το απέφυγε και το μόνο που είπε ότι είναι αρκετά δύσκολο ενώ στο 7350 είναι με απλή προσθήκη δύο αντιστάσεων.

Ακόμη και για το 7520 που δεν είναι πλέον στην κυκλοφορία, όταν του ζήτησα με email το σχηματικό για diy χρήση, δεν απάντησε καθόλου.

Δεν μας είχε συνηθίσει σε τέτοια κρυψίνιους στάση, εκτός και εάν τα σχέδια δεν είναι δικά του!
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Ή αυτό ή αποφάσισε να εξαργυρώσει με πιο στυγνό επαγγελματικό τρόπο το όποιο σχεδιαστικό ταλέντο του.

Πάντως το Bushmaster είναι τρελή ευκαιρία αν δε χρειάζεται κάποιος USB και νομίζω ότι δικαίως έχει πάρει τα πάνω του. Τώρα, αν αυτό σημαίνει εγκατάλειψη του προφίλ που τον έχει κάνει αγαπητό κυρίως ανάμεσα στους DIYers, είναι κρίμα βέβαια και μπορεί να μην του βγει σε καλό μακροπρόθεσμα.
 

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,041
Δεν μπορώ να είμαι απόλυτος, εικασίες κάνω γιατί συνεχίζει ακόμη στο Art of Sound Forum, να στοχεύει με diy προσέγγιση.

Εμένα προσωπικά με ενόχλησε, γιατί οι πληροφορίες που του ζητήσαμε για το Caiman, ζητήθηκαν από 2-3 μέλη του συγκεκριμένου φόρουμ.

Θα μπορούσε να δώσει την πληροφόρηση και να πει απλά ότι δεν συνίσταται για μη έμπειρους στο diy και όχι απλά να σου πετάξει έμμεσα "είναι πολύ δυσκολο, πάρε καλύτερα το νέο που γίνεται εύκολα". Χαίρω πολύ, αυτήν την προσέγγιση τη ξέρουμε όλοι.

Κατά εμέ, το κύκλωμα του 7520 οφείλει να το δώσει, γιατί έχει αποσυρθεί από την παραγωγή και κατά δεύτερον αυτός που του το ζητά, δεν έχει στη χώρα του δίκτυο υποστήριξης. Μόνο και μόνο για αυτό θα έπρεπε να το είχε δώσει.

Θέλω να δω, τελικά τι έκανε στο Bushmaster στο θέμα του USB. Εάν το έχει υλοποιήσει ασύγχρονα...καταλαβαίνω και το λόγο που δεν έδωσε τις πληροφορίες που του ζητήθηκαν για το Caiman.

Παλαιότερα, τότε επί εποχής 7510 είχε κάνει κάποια "κουτσουκέλα" σε δύο μεγάλα παγκόσμια φόρουμ και έφαγε "κράξιμο" από μέλη και διαχείριση για μη θεμιτό τρόπο προσέλκυσης (είχε κάνει αρκετές εγγραφές και έγραφε τα σχετικά για τα προιόντα του). Έκτοτε τον βλέπω να δραστηριοποιείται μόνο εθνικά (AoSF).
Εμένα παραμένει συμπαθής, με συμπαθητικά προιόντα που κυρίως βασίζονται σε καλο ήχο για την τιμή τους με πάμπολλες δυνατότητες αναβάθμισης που απλώχερα τις έδινε ο ίδιος.
 

kostis

AVClub Enthusiast
26 January 2007
876
Κόρινθος
Φίλε eyebee ξέρεις αν παίζει όλες τις συχνότητες; δηλαδή αν το τροφοδοτήσουμε από ένα hiface με 24/176.4 ή 24/192 τις δέχεται;
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Φαντάζομαι πως ναι, γιατί όχι; Δεν έχω πολλά αρχεία υψηλής ανάλυσης και δεν δείχνει πού κλειδώνει, αλλά υποθέτω πως δεν έχει πρόβλημα.
 

GiannisTyf

Senior Member
29 July 2012
362
θεσσαλονικη
Θα ηταν πολυ χρησιμο να δοκιμασεις αν απο την ομοαξονικη του εισοδο μπορει να δεχτει αναλυση 24-192 και αν το παιζει να μας πεις ποσο καλα τα κανειι.Κυκλοφορουν πολλα αρχεια 24-192 και θα πρεπει να γνωριζουμε αν μπορει να δεχτει το σημα απο την εξοδο ενος universal player [24-192 απο sacd και dvd-audio].
 

eyebee

AVClub Enthusiast
3 April 2008
858
Vultureland
Φίλε Γιάννη το πρόβλημα είναι πως δεν έχω το κατάλληλο transport. Χρησιμοποιώ ένα WDTV Live το οποίο κάνει downsampling στα 24/48 από την οπτική έξοδο.