Canon Europe & scratched lens..

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Για ακόμα μια φορά εδώ για πρόβλημα της G9.

Διαβάζοντας στο dpreview.com για ένα θέμα που έχουν οι G11 με τα προστατευτικά blades της μηχανής τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις γρατζουνάν τον φακό αποφάσισα να στείλω email στην canon για να τους ενημερώσω οτι έχω το ίδιο πρόβλημα στην G9.
Τους έχω ενημερώσει οτι η μηχανή έχει ήδη πάει στην Intersys και επισκευάστηκε γιατί τα blades δεν δούλευαν σωστά και μάγκωναν στο κλείσιμο της μηχανής (έτσι δημιουργούνται οι γρατσουνιές στον φακό).
Επίσης τους έχω δώσει το συγκεκριμένο link απο το site που αναφέρω πιο πάνω για να δουν τις αναφορές που γίνονται απο άλλους χρήστες για το πρόβλημα της G11 που αντιμετωπίζουν εκείνοι.

Αφού με ενημέρωσαν οτι είναι σημαντικό γι αυτούς να παίρνουν feedback απο καταναλωτές για τα προϊόντα τους και με ευχαρίστησαν και blah blah blah διάφορα άλλα κι αφού ανταλλάξαμε μερικά email όπου δίναμε αμοιβαίες εξηγήσεις για το πρόβλημα σήμερα μου ήρθε αυτό......



07/10/2010

Ticket number:
--------------
Dear Mr ΧΧΧΧΧΧΧ

Thank you for your recent correspondence with the Canon helpdesk. Canon regrets any failure of its products and I can assure you that the general reliability of this model is very good.

Whilst Canon products are extremely reliable, like most electro mechanical products, failures whilst rare do sometimes occur. Every effort is made to ensure that the product range gives total satisfaction to our consumers, but there are unfortunately times when a repair may be necessary.

Technical advisory notices have been checked internally and I would like to confirm there are no known issues with this particular product. All specific product issues are on highlighted on our website; www.canon.co.uk.

I would like to ask you to send the camera into the Canon Service Centre for inspection. Once the camera is here it will be inspected, and I will be in contact with you regarding any cost that may be involved. Please package the unit as securely as possible, including return contact details for yourself, a brief description of the fault. We do advise that you send the package registered or recorded delivery so that the product is insured. The package should be sent to the following address marked clearly for my attention:

Canon UK
Unit 130, Centennial Park
Elstree
Hertfordshire
WD6 3SE.

I would like to apologise for any inconvenience this breakdown has caused you and if you have any further questions please do not hesitate to contact me.

Kind regards,

April Spreadbury
Canon UK


Τα bold είναι δικά μου.
Κι ερωτώ,
γιατί πρέπει να επομιστώ τα έξοδα αποστολής της κάμερας στην Αγγλία και να ζω με τον φόβο μήπως κάτι πάει στραβά στην αποστολή?
H intersys αντιπροσωπεία τους δεν είναι?
Γιατί δεν το κάνουν ενδοεταιρικά εφόσον γνωρίζουν οτι η μηχανή έχει πάει ήδη κι έχει επισκευαστεί στην intersys για το πρόβλημα με τα blades?
Κι απο κει και πέρα, εφόσον στα email που τους έχω στείλει τους εξηγώ οτι θέλω να αλλάξουν τον φακό χωρίς να με χρεώσουν δεδομένου οτι αυτό το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε εξαιτίας μου, τι μου συζητάνε για πιθανές χρεώσεις και λοιπά?
Δηλαδή, και να χρεωθώ τα έξοδα πάνε έλα της μηχανής στην Αγγλία και στο τέλος -βρίσκοντας μια απίθανη δικαιολογία- να με χρεώσουν και το κόστος επισκευής?(αν θα το δεχτώ)
Δηλαδή ποιο το κέρδος μου απο αυτήν την ιστορία?
Απλά να πάρουν μια χρησιμοποιημένη μηχανή στα χέρια τους για να έχουν το feedback που χρειάζονται έτσι ώστε μελλοντικά να αποτρέψουν παρόμοια σχεδιαστικά λάθη και να βγάλουν την ουρά τους απ' έξω αλλά να με χρεώσουν την επισκευή (χώρια τα μεταφορικά) στο τέλος?

Εσείς τι θα κάνατε? Αξίζει τον κόπο -και το πιθανό κόστος- να μπω σ' αυτήν την διαδικασία?

υ.γ1 τους έχω ενημερώσει φυσικά οτι η μηχανή είναι εκτός εγγύησης.
υ.γ2 επίσης, έχουν ενημερωθεί οτι πρόσφατα αγόρασα την 550D και θα λυπόμουν πάρα πολύ αν αυτά είναι και τα τελευταία προϊόντα της canon που αγοράζω.......
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,883
Αττική
Εμμ γιατί φωναζουμε τόσο καιρό ;

Η Canon αξιζει μιας καλύτερης και σοβαρότερης αντιπροσωπειας στην Ελλάδα..
 

BadCarma

Senior Member
16 May 2008
333
Για αναγνωρισμένο από την Canon πρόβλημα της PowerShot S1-iS (καμένο CCD) έστειλα τη μηχανή στην Intersys με έξοδα δικά μου.

Τώρα...εάν αξίζει τον κόπο εγώ μάλλον ναι θα σου έλεγα με την προϋπόθεση ότι εάν χρειαστεί να πληρώσεις να σε ειδοποιήσουν πριν από την τυχών επισκευή.

Η G9 δεν είναι μια μηχανή της σειράς και εφόσον δεν αντιμετωπίσεις άλλο πρόβλημα θα την έχεις για αρκετό καιρό.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
τους απάντησα οτι προφανώς...μου κάνουν πλάκα!

τους εξήγησα επι λέξη οτι,
δεν με συμφέρει να χρεωθώ μεταφορικά πάνε έλα στην Αγγλία όπως επίσης τα πιθανά έξοδα επισκευής..
με συμφαίρει να πάρω μια ολοκαίνουργια μηχανή, όχι φυσικά canon, και να έχω 2 χρόνια εγγύηση.
Κλείνοντας, τους αντιπρότεινα να στείλω την μηχανή στην intersys και να γίνει η μετφορά της απο την μια εταιρία στην άλλη.
 

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,883
Αττική
Συγνώμη αλλά λέτε για την Canon; Και ο Δαμκαλίδης ΤΡΑΓΙΚΟΣ είναι.

Πιθανον.. αλλά τουλάχιστον αναγνωριζει την 2τη εγγυηση στα Nikon προιόντα, κατι που η Intersys αρνειται συστηματικά στις Canon

Παντως στα φωτογραφικά είδη απο οτι εχουμε δει και ακουσει απο κατοχους την καλυτερη με διαφορά αντιπροσωπεία έχει η Olympus :2thumb22sup:
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
παιδιά εγώ δεν κατηγορώ κανέναν Δαμκαλίδη και καμία Canon ή Nikon ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο...
Και Nikon να είχα πάλι την ίδια διαδικασία θα ακολουθούσα.
Κι επειδή είναι λεπτό το θέμα μιας και η μηχανή είναι εκτός εγγύησης αλλά με σχεδιαστικό λάθος(όπως εικάζεται) θεώρησα καλό να το αναφέρω κι εδώ να ξέρει ο κόσμος πως μας αντιμετωπίζουν οι εταιρίες.

υ.γ ενώ είχαμε καθημερινή επαφή με email, σήμερα δεν πήρα καμία απάντηση όσον αφορά αυτό που τους πρότεινα.
Ή επιμένουν σ' αυτό που είχαν πει και δεν παίρνουν καθόλου υπόψιν τους την πρόταση μου ή το σκέφτονται..
Θεωρώ οτι ισχύει το πρώτο αλλά μένει να αποδειχτεί στην πορεία.
 

kotsidisjohn

AVClub Addicted Member
26 April 2008
2,030
Θεσ/νικη
Ξαναλεω.
Γιατι δε την στελνεις σε καποιο σωστο κ εξουσιοδοτημενο μαστορα να τη δει κ να στα λυσει ολα ευκολα γρηγορα κ με μιδαμινο κοστος?
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Γιατί είμαι εκτός εγγύησης φίλε Γιάννη και δεν έχω καμία διάθεση να πληρώσω το όποιο κόστος επισκευής ενώ δεν φταίω δεδομένου οτι υπάρχει -όπως λέγεται- σχεδιαστικό λάθος.

Χώρια που αν δεν κάνω λάθος(διόρθωσε με σε παρακαλώ) εξουσιοδοτημένος μάστορας είναι η intersys στην προκειμένη περίπτωση..
 

BadCarma

Senior Member
16 May 2008
333
Δημήτρη εάν δεν ανακοινώσει η Canon ανάκληση των μηχανών μην περιμένεις τίποτα.

Τους πήρε αρκετό καιρό να αναγνωρίσουν το πρόβλημα με τους καμένους αισθητήρες που αναφέρω επάνω και μετά από μεγάλη πίεση από forum αρχικά στην Ασία και μετά σε Αμερική και Ευρώπη.

Ακόμα και στην εγγύηση και πολλές αντιπροσωπίες δημιουργούν θέματα φαντάσου πόσο μάλιστα ένα είσαι εκτός.

Τον "αγώνα" σου πάντως δώσε τον. Δεν έχεις τίποτα να χάσεις.