Για ακόμα μια φορά εδώ για πρόβλημα της G9.
Διαβάζοντας στο dpreview.com για ένα θέμα που έχουν οι G11 με τα προστατευτικά blades της μηχανής τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις γρατζουνάν τον φακό αποφάσισα να στείλω email στην canon για να τους ενημερώσω οτι έχω το ίδιο πρόβλημα στην G9.
Τους έχω ενημερώσει οτι η μηχανή έχει ήδη πάει στην Intersys και επισκευάστηκε γιατί τα blades δεν δούλευαν σωστά και μάγκωναν στο κλείσιμο της μηχανής (έτσι δημιουργούνται οι γρατσουνιές στον φακό).
Επίσης τους έχω δώσει το συγκεκριμένο link απο το site που αναφέρω πιο πάνω για να δουν τις αναφορές που γίνονται απο άλλους χρήστες για το πρόβλημα της G11 που αντιμετωπίζουν εκείνοι.
Αφού με ενημέρωσαν οτι είναι σημαντικό γι αυτούς να παίρνουν feedback απο καταναλωτές για τα προϊόντα τους και με ευχαρίστησαν και blah blah blah διάφορα άλλα κι αφού ανταλλάξαμε μερικά email όπου δίναμε αμοιβαίες εξηγήσεις για το πρόβλημα σήμερα μου ήρθε αυτό......
07/10/2010
Ticket number:
--------------
Dear Mr ΧΧΧΧΧΧΧ
Thank you for your recent correspondence with the Canon helpdesk. Canon regrets any failure of its products and I can assure you that the general reliability of this model is very good.
Whilst Canon products are extremely reliable, like most electro mechanical products, failures whilst rare do sometimes occur. Every effort is made to ensure that the product range gives total satisfaction to our consumers, but there are unfortunately times when a repair may be necessary.
Technical advisory notices have been checked internally and I would like to confirm there are no known issues with this particular product. All specific product issues are on highlighted on our website; www.canon.co.uk.
I would like to ask you to send the camera into the Canon Service Centre for inspection. Once the camera is here it will be inspected, and I will be in contact with you regarding any cost that may be involved. Please package the unit as securely as possible, including return contact details for yourself, a brief description of the fault. We do advise that you send the package registered or recorded delivery so that the product is insured. The package should be sent to the following address marked clearly for my attention:
Canon UK
Unit 130, Centennial Park
Elstree
Hertfordshire
WD6 3SE.
I would like to apologise for any inconvenience this breakdown has caused you and if you have any further questions please do not hesitate to contact me.
Kind regards,
April Spreadbury
Canon UK
Τα bold είναι δικά μου.
Κι ερωτώ,
γιατί πρέπει να επομιστώ τα έξοδα αποστολής της κάμερας στην Αγγλία και να ζω με τον φόβο μήπως κάτι πάει στραβά στην αποστολή?
H intersys αντιπροσωπεία τους δεν είναι?
Γιατί δεν το κάνουν ενδοεταιρικά εφόσον γνωρίζουν οτι η μηχανή έχει πάει ήδη κι έχει επισκευαστεί στην intersys για το πρόβλημα με τα blades?
Κι απο κει και πέρα, εφόσον στα email που τους έχω στείλει τους εξηγώ οτι θέλω να αλλάξουν τον φακό χωρίς να με χρεώσουν δεδομένου οτι αυτό το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε εξαιτίας μου, τι μου συζητάνε για πιθανές χρεώσεις και λοιπά?
Δηλαδή, και να χρεωθώ τα έξοδα πάνε έλα της μηχανής στην Αγγλία και στο τέλος -βρίσκοντας μια απίθανη δικαιολογία- να με χρεώσουν και το κόστος επισκευής?(αν θα το δεχτώ)
Δηλαδή ποιο το κέρδος μου απο αυτήν την ιστορία?
Απλά να πάρουν μια χρησιμοποιημένη μηχανή στα χέρια τους για να έχουν το feedback που χρειάζονται έτσι ώστε μελλοντικά να αποτρέψουν παρόμοια σχεδιαστικά λάθη και να βγάλουν την ουρά τους απ' έξω αλλά να με χρεώσουν την επισκευή (χώρια τα μεταφορικά) στο τέλος?
Εσείς τι θα κάνατε? Αξίζει τον κόπο -και το πιθανό κόστος- να μπω σ' αυτήν την διαδικασία?
υ.γ1 τους έχω ενημερώσει φυσικά οτι η μηχανή είναι εκτός εγγύησης.
υ.γ2 επίσης, έχουν ενημερωθεί οτι πρόσφατα αγόρασα την 550D και θα λυπόμουν πάρα πολύ αν αυτά είναι και τα τελευταία προϊόντα της canon που αγοράζω.......
Διαβάζοντας στο dpreview.com για ένα θέμα που έχουν οι G11 με τα προστατευτικά blades της μηχανής τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις γρατζουνάν τον φακό αποφάσισα να στείλω email στην canon για να τους ενημερώσω οτι έχω το ίδιο πρόβλημα στην G9.
Τους έχω ενημερώσει οτι η μηχανή έχει ήδη πάει στην Intersys και επισκευάστηκε γιατί τα blades δεν δούλευαν σωστά και μάγκωναν στο κλείσιμο της μηχανής (έτσι δημιουργούνται οι γρατσουνιές στον φακό).
Επίσης τους έχω δώσει το συγκεκριμένο link απο το site που αναφέρω πιο πάνω για να δουν τις αναφορές που γίνονται απο άλλους χρήστες για το πρόβλημα της G11 που αντιμετωπίζουν εκείνοι.
Αφού με ενημέρωσαν οτι είναι σημαντικό γι αυτούς να παίρνουν feedback απο καταναλωτές για τα προϊόντα τους και με ευχαρίστησαν και blah blah blah διάφορα άλλα κι αφού ανταλλάξαμε μερικά email όπου δίναμε αμοιβαίες εξηγήσεις για το πρόβλημα σήμερα μου ήρθε αυτό......
07/10/2010
Ticket number:
--------------
Dear Mr ΧΧΧΧΧΧΧ
Thank you for your recent correspondence with the Canon helpdesk. Canon regrets any failure of its products and I can assure you that the general reliability of this model is very good.
Whilst Canon products are extremely reliable, like most electro mechanical products, failures whilst rare do sometimes occur. Every effort is made to ensure that the product range gives total satisfaction to our consumers, but there are unfortunately times when a repair may be necessary.
Technical advisory notices have been checked internally and I would like to confirm there are no known issues with this particular product. All specific product issues are on highlighted on our website; www.canon.co.uk.
I would like to ask you to send the camera into the Canon Service Centre for inspection. Once the camera is here it will be inspected, and I will be in contact with you regarding any cost that may be involved. Please package the unit as securely as possible, including return contact details for yourself, a brief description of the fault. We do advise that you send the package registered or recorded delivery so that the product is insured. The package should be sent to the following address marked clearly for my attention:
Canon UK
Unit 130, Centennial Park
Elstree
Hertfordshire
WD6 3SE.
I would like to apologise for any inconvenience this breakdown has caused you and if you have any further questions please do not hesitate to contact me.
Kind regards,
April Spreadbury
Canon UK
Τα bold είναι δικά μου.
Κι ερωτώ,
γιατί πρέπει να επομιστώ τα έξοδα αποστολής της κάμερας στην Αγγλία και να ζω με τον φόβο μήπως κάτι πάει στραβά στην αποστολή?
H intersys αντιπροσωπεία τους δεν είναι?
Γιατί δεν το κάνουν ενδοεταιρικά εφόσον γνωρίζουν οτι η μηχανή έχει πάει ήδη κι έχει επισκευαστεί στην intersys για το πρόβλημα με τα blades?
Κι απο κει και πέρα, εφόσον στα email που τους έχω στείλει τους εξηγώ οτι θέλω να αλλάξουν τον φακό χωρίς να με χρεώσουν δεδομένου οτι αυτό το πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε εξαιτίας μου, τι μου συζητάνε για πιθανές χρεώσεις και λοιπά?
Δηλαδή, και να χρεωθώ τα έξοδα πάνε έλα της μηχανής στην Αγγλία και στο τέλος -βρίσκοντας μια απίθανη δικαιολογία- να με χρεώσουν και το κόστος επισκευής?(αν θα το δεχτώ)
Δηλαδή ποιο το κέρδος μου απο αυτήν την ιστορία?
Απλά να πάρουν μια χρησιμοποιημένη μηχανή στα χέρια τους για να έχουν το feedback που χρειάζονται έτσι ώστε μελλοντικά να αποτρέψουν παρόμοια σχεδιαστικά λάθη και να βγάλουν την ουρά τους απ' έξω αλλά να με χρεώσουν την επισκευή (χώρια τα μεταφορικά) στο τέλος?
Εσείς τι θα κάνατε? Αξίζει τον κόπο -και το πιθανό κόστος- να μπω σ' αυτήν την διαδικασία?
υ.γ1 τους έχω ενημερώσει φυσικά οτι η μηχανή είναι εκτός εγγύησης.
υ.γ2 επίσης, έχουν ενημερωθεί οτι πρόσφατα αγόρασα την 550D και θα λυπόμουν πάρα πολύ αν αυτά είναι και τα τελευταία προϊόντα της canon που αγοράζω.......