Αμ για μ@λ@κεs τουs εχειs?
@ west.. φιλε φοβαμαι πια τουs κατασκευαστεs που βασιζονται σε τριτουs. τι φτιαχνει η Hegel απο μονη τηs γι`αυτο? και 5Κ δεν ειναι λιγα... μονο αν μου`δινε 10ετη γραπτη εγγυηση Θα το σκεφτομουν. (σε τετοια εκτιμηση εχω πια τα ψηφιακα δισκοπαιχτικα)
Και γω το ίδιο...δεν εμπιστεύομαι τις ..επιθετικές 'πολιτικές' κάποιων εταιρειών..
Έριχνα μια ματιά σε παλιά τεύχη Βρετανικών περιοδικών για να ξαναδιαβάσω και να θυμηθώ κάποιες συνεντεύξεις σχεδιαστών ψηφιακών πηγών..όλοι υπόσχονταν σωστότερη αναπαραγωγή,stability,κάτι που δεν επαληθεύτηκε παρά μόνο από κάποιες εξαιρέσεις και κάποια universal players.
Επίσης έχω κάποιες αμφιβολίες και για τις 'πρώτες ύλες'....
Η Μουσική Βιομηχανία συνεχίζει να παράγει ασημί δισκάκια,μπορεί να μην βγαίνουν όλες οι 'δουλειές' σε βινύλιο,αλλά όλοι σχεδόν οι καλλιτέχνες βγάζουν cd.
Η πειρατία χτυπιέται αλύπητα,δεν υποστηρίζεται όμως το servise πολλών players..
Μπορεί να υπάρχει μικρότερη reflectivity rather than the non-compliant TOC (such as tracks under 150 frames and other redbook oddities)..?
Αυτό με τα different layers,μήπως 'δυσκολεύει' κάποια cd rom?
Κάποιες κυκλοφορίες λένε ότι είναι more or less reflective,διαφορετικά πάχη,το κυριολεκτικά 'weird painted surfaces'...
Μπορεί κάποιος να μας πει γιατί μερικά εμπορικά cd,είναι more transparent than others,και στο φως βλέπεις και τα γράμματα της ετικέτας?
Μήπως αυτό ξεσυντονίζει κάποιες leizer?
Eπίσης κάποιοι λένε ότι πολλές leizer 'skip' όταν το cd είναι πάνω από 70 λεπτά.
Πάνε 2 χρόνια που δεν μπορώ να βρω καθόλου εύκολα Cd-r discs.Kαι αν συμβεί θα είναι δειγματοληπτικά από κάποιες παρτίδες.
Είναι τόσο ακριβή η παραγωγή λέιζερ,που δεν υπάρχει Εργοστάσιο στην Ευρώπη?