Με το τρόπο που το θέτει ο Στέργιος συμφωνώ-άν και δεν μου αρέσει προσωπικά καθόλου αυτή η προοπτική.Οι τάσεις της αγοράς βέβαια δεν διαμορφώνονται στη βάση προσωπικών επιθυμιών.
Αυτό που μπορώ με σιγουριά ακόμα να πώ είναι,ότι σε μιά σύνθετη κατασκευή με μηχανικά,αναλογικά,ηλεκτρονικά μέρη όλα συμμετέχουν στο αποτέλεσμα.Ο βαθμός συμμετοχής τους στο τελικό αποτέλεσμα, έχει να κάνει με την εκάστοτε σχεδιαστική προσέγγιση,που με την σειρά της βασίζεται σε σαφείς στόχους-περιορισμούς-προτεραιότητες.Κανείς επαγγελματίας,δεν ξεκινά ένα project στην τύχη κι όπου τον βγάλει,απλά πειραματιζόμενος μέχρι να του βγεί κάτι...
Ετσι κι η επιλογή υλικών π.χ οδηγός,μπορεί απλά και μόνο να οφείλεται στις δυνατότητες συνεργασίας με προμηθευτές,να εξυπηρετεί στην μείωση κόστους και την διαθεσιμότητα στον ορίζοντα χρόνου κι όχι την βέλτιστη επιλογή.Επίσης,πάρτε υπόψη,ότι όλες οι εταιρείες-κατασκευαστές,στα προϊόντα τους,πάντα τονίζουν τα σημεία υπεροχής τους.Ετσι,δεν μου φαίνεται περίεργο,που η Meridian προβάλλει κι επενδύει στην ψηφιακή της υπεροχή κι η Teac στους οδηγούς της.