Για αρχη, η λυση με πιεστικο στη παροχη κατευθειαν, χωρις δεξαμενη απαγορευεται.. (οτι ζουμε στην Ελλαδα οπου νομοι υπαρχουν για να μην εφαρμοζονται ειναι αλλο θεμα)
Πιεστικα επιτρεπονται μονο σε πολυ υψηλα κτιρια εκει που η παροχη ειναι επαρκης, αλλα δεν επαρκει το στατικο υψος για να φτασει στους τελευταιους οροφους. Σιγουρα δεν ειναι η περιπτωση σου. Ο απο πανω οροφος εχει περισσοτερη παροχη απο σενα, χωρις πιεστικο.
Ο κυριοτερος λογος δεν ειναι οτι θα στερησεις το νερο απο καποιον αλλο (που ισχυει σε καποιο βαθμο) ΑΛΛΑ κυριως το γεγονος οτι "τραβωντας" νερο με αντλια δημιουργεις αρνητικη πιεση στο δικτυο υδρευσης. Αυτο σημαινει οτι αν καπου υπαρχει οποιαδηποτε διαρροη, τοτε αντι να βγαινει νερο, θα μπαινει....
Για να ειναι το νερο ποσιμο, το δικτυο ειναι παντα υπο πιεση. Ετσι εξασφαλιζεται οτι ΔΕΝ μπαινουν μεσα ΑΛΛΑ νερα. Ειναι σιγουρο οτι οι σωληνες υδρευσης σε καποια σημεια περνανε μεσα απο ομβρια και με λιγη τυχη και με λυματα. Αν ο καθενας βαζει ενα πιεστικο και ρουφαει, ειναι θεμα τυχης αν θα ρουφηξεις αερα, η το ξεπλυμα του δρομου που περασε κατω απο το πεζοδρομιο.... ΟΙ σωληνες ειναι καπου στους 30-40 ποντους απο το πεζοδρομιο, οποτε το χωμα δεν μπορει να φιλτραρει τιποτε.
Τα γατονια υδραυλικοι λενε τα δικα τους, αλλα στη τελικη δεν θα το πινουν αυτοι...
Η μονη αποδεκτη λυση ειναι δεξαμενη και μετα πιεστικο. Φυσικα αυτο εχει τα δικα του θεματα και ειναι λυση αναγκης.
Ομως το προβλημα κατα 99,9% ειναι σκουπιδια απο τις εργασιες στο ρολοι.
Το απιθανο σεναριο ειναι να εχουν παει σκουπιδια ΠΑΝΤΟΥ μεσα στην εγκατασταση.
Εκτος αν στην ανακαινιση μπηκε κανα φιλτρο στην εγκατασταση. (αλλα θα το ηξερες...)
Φωναζεις ενα υδραυλικο, αποσυνδεει την παροχη στο ρολοι, βαζει ενα κοματι σωληνα τουλαχιστον 3/4 με βανα στην ακρη (ακομα και λαστιχο) περνεις ενα κουβα, βαρελι γνωστης χωρητικοτητας και με ενα χρονομετρο μετρας παροχή (και οχι πιεση)...
Ενας τυπικος κουβας ειναι 12 λιτρα. Οτιδηποτε κατω απο 20 λιτρα το λεπτο ειναι προβληματικο.
Το πιο πιθανο ειναι οτι τα σκουπιδια ειναι στο φιλτρο πανω στο ρολοι.
(αλλα αν δεν μετρησεις, δεν μπορεις να απαιτησεις....)
Αναλογα με το αποτελεσμα, παιρνεις τηλεφωνο τις βλαβες της ΕΥΑΘ τους εξηγεις το προβλημα και τους λες να ερθουν να καθαρισουν/αλλαξουν το ρολοι.
Στη χειροτερη μπορεις να απαιτησεις διακριβωση μετρητη ( που ειναι δικαιωμα σου) που επιβαλει αντικατασταση ΑΛΛΑ εχει κοστος. (εαν βρεθει ΟΚ)..
Για ολοκληρωμενη αποψη, με ενα μανομετρο μετρας και τη πιεση στο πεζοδρομιο. Υποψιν οτι ενα βουλομενο ρολοι, μια χαρα πιεση θα εχει με τις βρυσες κλειστες, θα πεφτει ομως παρα πολυ μολις ανοιξει καποια βρυση
Τωρα για την πιεση, χοντρικα ανα 10 μετρα υψος χανεις 1 bar.
Τυπικα το δικτυο υδρευσης παιζουν γυρω στα 5 bar στο επιπεδο του δρομου. Αυτο σημαινει οτι μπορουν να εξυπηρετουν κτιρια 30 μετρων και να μενει και 2 bar να τρεχουν οι βρυσεις.Απο αυτα τα 2 bar θα φανε και οι τριβες στις σωληνες, και τους διακοπτες αλλα και παλι φτανει..
Πιεστικα επιτρεπονται μονο σε πολυ υψηλα κτιρια εκει που η παροχη ειναι επαρκης, αλλα δεν επαρκει το στατικο υψος για να φτασει στους τελευταιους οροφους. Σιγουρα δεν ειναι η περιπτωση σου. Ο απο πανω οροφος εχει περισσοτερη παροχη απο σενα, χωρις πιεστικο.
Ο κυριοτερος λογος δεν ειναι οτι θα στερησεις το νερο απο καποιον αλλο (που ισχυει σε καποιο βαθμο) ΑΛΛΑ κυριως το γεγονος οτι "τραβωντας" νερο με αντλια δημιουργεις αρνητικη πιεση στο δικτυο υδρευσης. Αυτο σημαινει οτι αν καπου υπαρχει οποιαδηποτε διαρροη, τοτε αντι να βγαινει νερο, θα μπαινει....
Για να ειναι το νερο ποσιμο, το δικτυο ειναι παντα υπο πιεση. Ετσι εξασφαλιζεται οτι ΔΕΝ μπαινουν μεσα ΑΛΛΑ νερα. Ειναι σιγουρο οτι οι σωληνες υδρευσης σε καποια σημεια περνανε μεσα απο ομβρια και με λιγη τυχη και με λυματα. Αν ο καθενας βαζει ενα πιεστικο και ρουφαει, ειναι θεμα τυχης αν θα ρουφηξεις αερα, η το ξεπλυμα του δρομου που περασε κατω απο το πεζοδρομιο.... ΟΙ σωληνες ειναι καπου στους 30-40 ποντους απο το πεζοδρομιο, οποτε το χωμα δεν μπορει να φιλτραρει τιποτε.
Τα γατονια υδραυλικοι λενε τα δικα τους, αλλα στη τελικη δεν θα το πινουν αυτοι...
Η μονη αποδεκτη λυση ειναι δεξαμενη και μετα πιεστικο. Φυσικα αυτο εχει τα δικα του θεματα και ειναι λυση αναγκης.
Ομως το προβλημα κατα 99,9% ειναι σκουπιδια απο τις εργασιες στο ρολοι.
Το απιθανο σεναριο ειναι να εχουν παει σκουπιδια ΠΑΝΤΟΥ μεσα στην εγκατασταση.
Εκτος αν στην ανακαινιση μπηκε κανα φιλτρο στην εγκατασταση. (αλλα θα το ηξερες...)
Φωναζεις ενα υδραυλικο, αποσυνδεει την παροχη στο ρολοι, βαζει ενα κοματι σωληνα τουλαχιστον 3/4 με βανα στην ακρη (ακομα και λαστιχο) περνεις ενα κουβα, βαρελι γνωστης χωρητικοτητας και με ενα χρονομετρο μετρας παροχή (και οχι πιεση)...
Ενας τυπικος κουβας ειναι 12 λιτρα. Οτιδηποτε κατω απο 20 λιτρα το λεπτο ειναι προβληματικο.
Το πιο πιθανο ειναι οτι τα σκουπιδια ειναι στο φιλτρο πανω στο ρολοι.
(αλλα αν δεν μετρησεις, δεν μπορεις να απαιτησεις....)
Αναλογα με το αποτελεσμα, παιρνεις τηλεφωνο τις βλαβες της ΕΥΑΘ τους εξηγεις το προβλημα και τους λες να ερθουν να καθαρισουν/αλλαξουν το ρολοι.
Στη χειροτερη μπορεις να απαιτησεις διακριβωση μετρητη ( που ειναι δικαιωμα σου) που επιβαλει αντικατασταση ΑΛΛΑ εχει κοστος. (εαν βρεθει ΟΚ)..
Για ολοκληρωμενη αποψη, με ενα μανομετρο μετρας και τη πιεση στο πεζοδρομιο. Υποψιν οτι ενα βουλομενο ρολοι, μια χαρα πιεση θα εχει με τις βρυσες κλειστες, θα πεφτει ομως παρα πολυ μολις ανοιξει καποια βρυση
Τωρα για την πιεση, χοντρικα ανα 10 μετρα υψος χανεις 1 bar.
Τυπικα το δικτυο υδρευσης παιζουν γυρω στα 5 bar στο επιπεδο του δρομου. Αυτο σημαινει οτι μπορουν να εξυπηρετουν κτιρια 30 μετρων και να μενει και 2 bar να τρεχουν οι βρυσεις.Απο αυτα τα 2 bar θα φανε και οι τριβες στις σωληνες, και τους διακοπτες αλλα και παλι φτανει..