Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Chopin: Four Ballades
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κάλλη Συνοδινού" data-source="post: 1089756" data-attributes="member: 17637"><p>Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις διευκρινήσεις σας, και επιτρέψτε μου να πω ότι χάρη σε σας και όσους γράφουν στην Κλασσική Μουσική αξίζουν συγχαρητήρια, όχι για τις γνώσεις τους και την δισκοθήκη τους μόνο, αλλά κυρίως γιατί με την μεταδοτικότητά τους την καθιστούν κατανοητή σε εμάς που έίμαστε απλοί ακροατές και λάτρεις, αλλά πιθανότατα δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει adante, presto con fuoco, allegro ma non tropo (και δεν εννοώ την ακριβή μετάφραση ή μια wiki αναφορά αλλά τη θέση τους σε ένα έργο), και ταυτόχρονα την καθιστούν έως επικίνδυνα ελκυστική σε όσους δεν είχαν τέτοια ακούσματα ή την απέφευγαν επιμελώς. Δεν θυμάμαι ποιός είχε θέσει το ερώτημα σε κάποιον εξ υμών αν είναι κριτικός μουσικής, αλλά νομίζω ότι ήταν τουλάχιστον άτοπο ερώτημα. Ένας κριτικός σπάνια γράφει με τόσο έντονη την παρουσία του συναισθήματος και εστιάζει στα μουσικά στοιχεία, με αποτέλεσμα να μην γίνεται πάντοτε κατανοητός από τον μέσο ακροατή και να μην μπορεί κατά συνέπεια να τον παρασύρει σε αυτό το υπέροχο ταξίδι της Μουσικής. Βέβαια, το έχω παρατηρήσει και εδώ μερικές φορές, όταν εστιάζετε στον <u>αριθμό</u> των διαφορετικών εκτελέσεων που έχει ο καθένας στην συλλογή του αντί στην <u>διαφορά μεταξύ</u> των εκτελέσεων, αλλά, ίσως και αυτή η συμβολή στην πολυμορφία της ΜΚ βοηθάει στην διατήρηση του πολύ υψηλού επιπέδου.</p><p>Ευχαριστώ, κύριοι, κυριολεκτικά και όχι τυπικά.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κάλλη Συνοδινού, post: 1089756, member: 17637"] Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις διευκρινήσεις σας, και επιτρέψτε μου να πω ότι χάρη σε σας και όσους γράφουν στην Κλασσική Μουσική αξίζουν συγχαρητήρια, όχι για τις γνώσεις τους και την δισκοθήκη τους μόνο, αλλά κυρίως γιατί με την μεταδοτικότητά τους την καθιστούν κατανοητή σε εμάς που έίμαστε απλοί ακροατές και λάτρεις, αλλά πιθανότατα δεν γνωρίζουμε τι σημαίνει adante, presto con fuoco, allegro ma non tropo (και δεν εννοώ την ακριβή μετάφραση ή μια wiki αναφορά αλλά τη θέση τους σε ένα έργο), και ταυτόχρονα την καθιστούν έως επικίνδυνα ελκυστική σε όσους δεν είχαν τέτοια ακούσματα ή την απέφευγαν επιμελώς. Δεν θυμάμαι ποιός είχε θέσει το ερώτημα σε κάποιον εξ υμών αν είναι κριτικός μουσικής, αλλά νομίζω ότι ήταν τουλάχιστον άτοπο ερώτημα. Ένας κριτικός σπάνια γράφει με τόσο έντονη την παρουσία του συναισθήματος και εστιάζει στα μουσικά στοιχεία, με αποτέλεσμα να μην γίνεται πάντοτε κατανοητός από τον μέσο ακροατή και να μην μπορεί κατά συνέπεια να τον παρασύρει σε αυτό το υπέροχο ταξίδι της Μουσικής. Βέβαια, το έχω παρατηρήσει και εδώ μερικές φορές, όταν εστιάζετε στον [U]αριθμό[/U] των διαφορετικών εκτελέσεων που έχει ο καθένας στην συλλογή του αντί στην [U]διαφορά μεταξύ[/U] των εκτελέσεων, αλλά, ίσως και αυτή η συμβολή στην πολυμορφία της ΜΚ βοηθάει στην διατήρηση του πολύ υψηλού επιπέδου. Ευχαριστώ, κύριοι, κυριολεκτικά και όχι τυπικά. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Chopin: Four Ballades
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…