Χρεώσεις κινητής ή καρτοκινητής

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα ζήτημα που με απασχολεί προσωπικά ,αλλά και φίλους έλληνες και αλλοδαπούς,μιας ΚΑΙ υπάρχουν αρκετοί που από ευρωπαϊκές χώρες που εργάζονται στο μέρος μου τους καλοκαιρινούς μήνες.Είναι η πρώτη φορά που γράφω σ αυτήν την κατηγορία ,την οποία διαβάζω ελάχιστα.
Έχει τύχει σε κάποιον τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας που έχει συμφωνήσει,έστω και μη διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων,να μειώνονται σιωπηρά και αντί ας πούμε 50 που είχες ,να σου λένε ότι τα εξάντλησες,ενώ ξέρεις πολύ καλά,τα κρατάς στο αρχείο σου,τα μετράς και μάλιστα μαγνητοφωνείς και τα παράπονα σου όταν σε βγάζουν τρελό?
Σε δύο περιπτώσεις κινητών εταιριών,μου έλεγαν ότι έχω καταναλώσει το 80% του χρόνου ομιλιας βάσει συμβολαίου και το 80% των μηνυμάτων,ενώ μετρώντας τα τριπλά,και όχι διπλά όπως μου είπαν όταν παραπονέθηκα,δεν ...βγαίνει η ταρίφα.
Ξέρω από γνωστό που πήγε σε σεμινάρια κινητής μερικά κόλπα',παράθυρα,κεκαλυμμένους εκβιασμούς',που τους διδάσκονται για την αντιμετώπιση παραπόνων ή αιτιάσεων διακοπής συνδέσεων ..αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές κατά τη γνώμη μου παίζουν με τη νοημοσύνη μου.
Έζησα απ τα πρώτα χρόνια της την κινητή .αγοράζοντας απ τους πρώτους συμβόλαιο,λόγω δουλειάς,..όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι και λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά λόγω του ότι διαλέγοντας οικονομικά συμβόλαια και όχι τα μεγάλα τους,παρατηρώ παρατυπίες και μάλιστα η μία ΕΚ ΤΩΝ ΔΎΟ,ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΚΌΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΒΓΑΖΕ αναλυτικό λογαριασμό ,πράγμα που με ανάγκασε να αφήσω ένα υπόλοιπο,ενώ παρατήρησα τις ασυνενοησίες και μπηχτές ,μεταξύ των τηλεπωτητών προγραμμάτων και συμβολαίων,από τους τοπικούς αντιπροσώπους-καταστήματα.
Ρωτάω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από εσάς ,μιας και είστε 'το φιλικό μου περιβάλλον' και μέσο προβληματισμού και έκφρασης τέτοιων προβλημάτων-ζητημάτων .
Από γνωστούς και φίλους και μάλιστα πολύ πιο 'ψείρες' από μένα ,ακούω παρόμοια παράπονα ..
Να θυμίσω και την καταδικαστική απόφαση στις αρχές των της επιχής wi-fi τηλεφώνων όταν με το που το κινητό σου έπιανε σήμα ..σε χρέωναν και μετά από οξύτατες καταγγελίες το τμήμα προστασίας καταναλωτή αναγκάστηκε να παρέμβει και να ρίξει και μερικά πρόστιμα στα καρτέλ..
 

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,620
Μπακοτσιάνος...
Εγώ αυτό που βρίσκω απαράδεκτο είναι τα 3λεπτα καθώς και ότι για να πάρεις μια επιδότηση της προκοπής πρέπει να λειτουργήσεις "εκβιαστικά".

Επίσης η τάση να πάνε όλα τα συμβόλαια στο 24μηνο. Από κει και πέρα καλό είναι να μιλάμε με πωλητές face to face. Το κινητό μου προς το παρόν το έχω με κάρτα εδώ και 6 μήνες και παρόλα αυτά με παίρνουν για συμβόλαια ξεκινώντας "είδαμε στις κινήσεις σας ότι οι λογαριασμοί σας είναι αυξημένοι..."

Ελπίζουν να πέσουν σε κάνα παππού ή γιαγιά. Αν την είχα όμως μπροστά μου θα τις έριχνα την ανάλογη καζούρα....:a0210:
 

westsound

Supreme Member
13 February 2008
3,627
Kως
Εγώ αυτό που βρίσκω απαράδεκτο είναι τα 3λεπτα καθώς και ότι για να πάρεις μια επιδότηση της προκοπής πρέπει να λειτουργήσεις "εκβιαστικά".

Επίσης η τάση να πάνε όλα τα συμβόλαια στο 24μηνο. Από κει και πέρα καλό είναι να μιλάμε με πωλητές face to face. Το κινητό μου προς το παρόν το έχω με κάρτα εδώ και 6 μήνες και παρόλα αυτά με παίρνουν για συμβόλαια ξεκινώντας "είδαμε στις κινήσεις σας ότι οι λογαριασμοί σας είναι αυξημένοι..."

Ελπίζουν να πέσουν σε κάνα παππού ή γιαγιά. Αν την είχα όμως μπροστά μου θα τις έριχνα την ανάλογη καζούρα....:a0210:

Στους όρους των παλιότερων συμβολαίων ,υπήρχε το άρθρο 13 (που λέει ότι αν πήρες συσκευή,διακοπή συμβολαίου γίνεται μόνο αν παραδώσεις την συσκευή που πήρες και την επιδότηση που δικαιούσαι) ,και είναι κάτι που μαθαίνουν στα σεμινάρια οι νεο-προσληφθέντες.Αλλά τους έλεγαν να κάνουν τα πάντα να μην διακοπεί το συμβόλαιο ,βάζοντας συνεχώς εμπόδια στην αίτησή των ενδιαφερομένων ,όπως ότι η αξία του κινητού που πήραν ακόμα και πριν μία βδομάδα έχει πέσει,ή βάζοντας διάφορα penalties ....που δεν αναγράφονται καθαρά στο συμβόλαιο.
Αυτό που θέλω να πω ξεκάθαρα ,μετά όμως από καταγραφή συνομιλιών και μηνυμάτων,ωρών αλλά και παραπόνων με τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών ,είναι ότι ...υπάρχει θέμα.
Μετρούσα τις συνομιλίες και τα μηνύματά μου ώστε να τα συνδυάσω με τα αναλυτικά ,και στο τέλος μου είπαν ότι παραβίασα απόρρητα με το να αντιγράφω συνομιλίες και να αποφύγουν το ρεζίλι.
Υπάρχει επίσης και μαύρη λίστα ,σύμφωνα με τα παράπονα που έκανες αλλά και bonus λίστα...κανονικό καρτέλ και όποιος έχει αμφιβολίες για το αν λέω αλήθεια ,τα κρατάω ακόμα ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ.
Όσο για τις κατ ιδίαν επαφές με τους πωλητές τοπικών καταστημάτων..το στόμα τους ακόμα είναι ανοικτό όταν παρουσιάζω στοιχεία..και τα ρίχνουν στο μπέρδεμα με τις εξ αποστάσεως προτάσεις συμβολαίων από τηλεπωλητές.
 

keval

Established Member
22 January 2010
163
Με λύπη μου έχω διαπιστώσει πως σε όποιον και να πας είναι που θα πέσεις...
Και στη Cosmote και στη VODAFONE μου έχουν κάνει αντίστοιχα κουλά ο καθένας στο δικό του κομμάτι.
Απλά ποντάρουν πως ο μέσος συνδρομητής τους δεν κοιτάει αναλυτικά τον λογαριασμό και ακόμα και αν το κάνει δεν έχει το σθένος να του πει πως αν δεν αφαιρεθούν οι αδικαιολόγητες χρεώσεις θα τους κάνει αγωγή (αλλά να το εννοεί)
 

iznodur

Established Member
3 February 2011
130
Πάντως παιδιά από τότε που έβαλα F2G έχω πραγματικά σωθεί!