Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα ζήτημα που με απασχολεί προσωπικά ,αλλά και φίλους έλληνες και αλλοδαπούς,μιας ΚΑΙ υπάρχουν αρκετοί που από ευρωπαϊκές χώρες που εργάζονται στο μέρος μου τους καλοκαιρινούς μήνες.Είναι η πρώτη φορά που γράφω σ αυτήν την κατηγορία ,την οποία διαβάζω ελάχιστα.
Έχει τύχει σε κάποιον τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας που έχει συμφωνήσει,έστω και μη διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων,να μειώνονται σιωπηρά και αντί ας πούμε 50 που είχες ,να σου λένε ότι τα εξάντλησες,ενώ ξέρεις πολύ καλά,τα κρατάς στο αρχείο σου,τα μετράς και μάλιστα μαγνητοφωνείς και τα παράπονα σου όταν σε βγάζουν τρελό?
Σε δύο περιπτώσεις κινητών εταιριών,μου έλεγαν ότι έχω καταναλώσει το 80% του χρόνου ομιλιας βάσει συμβολαίου και το 80% των μηνυμάτων,ενώ μετρώντας τα τριπλά,και όχι διπλά όπως μου είπαν όταν παραπονέθηκα,δεν ...βγαίνει η ταρίφα.
Ξέρω από γνωστό που πήγε σε σεμινάρια κινητής μερικά κόλπα',παράθυρα,κεκαλυμμένους εκβιασμούς',που τους διδάσκονται για την αντιμετώπιση παραπόνων ή αιτιάσεων διακοπής συνδέσεων ..αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές κατά τη γνώμη μου παίζουν με τη νοημοσύνη μου.
Έζησα απ τα πρώτα χρόνια της την κινητή .αγοράζοντας απ τους πρώτους συμβόλαιο,λόγω δουλειάς,..όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι και λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά λόγω του ότι διαλέγοντας οικονομικά συμβόλαια και όχι τα μεγάλα τους,παρατηρώ παρατυπίες και μάλιστα η μία ΕΚ ΤΩΝ ΔΎΟ,ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΚΌΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΒΓΑΖΕ αναλυτικό λογαριασμό ,πράγμα που με ανάγκασε να αφήσω ένα υπόλοιπο,ενώ παρατήρησα τις ασυνενοησίες και μπηχτές ,μεταξύ των τηλεπωτητών προγραμμάτων και συμβολαίων,από τους τοπικούς αντιπροσώπους-καταστήματα.
Ρωτάω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από εσάς ,μιας και είστε 'το φιλικό μου περιβάλλον' και μέσο προβληματισμού και έκφρασης τέτοιων προβλημάτων-ζητημάτων .
Από γνωστούς και φίλους και μάλιστα πολύ πιο 'ψείρες' από μένα ,ακούω παρόμοια παράπονα ..
Να θυμίσω και την καταδικαστική απόφαση στις αρχές των της επιχής wi-fi τηλεφώνων όταν με το που το κινητό σου έπιανε σήμα ..σε χρέωναν και μετά από οξύτατες καταγγελίες το τμήμα προστασίας καταναλωτή αναγκάστηκε να παρέμβει και να ρίξει και μερικά πρόστιμα στα καρτέλ..
Έχει τύχει σε κάποιον τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας που έχει συμφωνήσει,έστω και μη διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων,να μειώνονται σιωπηρά και αντί ας πούμε 50 που είχες ,να σου λένε ότι τα εξάντλησες,ενώ ξέρεις πολύ καλά,τα κρατάς στο αρχείο σου,τα μετράς και μάλιστα μαγνητοφωνείς και τα παράπονα σου όταν σε βγάζουν τρελό?
Σε δύο περιπτώσεις κινητών εταιριών,μου έλεγαν ότι έχω καταναλώσει το 80% του χρόνου ομιλιας βάσει συμβολαίου και το 80% των μηνυμάτων,ενώ μετρώντας τα τριπλά,και όχι διπλά όπως μου είπαν όταν παραπονέθηκα,δεν ...βγαίνει η ταρίφα.
Ξέρω από γνωστό που πήγε σε σεμινάρια κινητής μερικά κόλπα',παράθυρα,κεκαλυμμένους εκβιασμούς',που τους διδάσκονται για την αντιμετώπιση παραπόνων ή αιτιάσεων διακοπής συνδέσεων ..αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές κατά τη γνώμη μου παίζουν με τη νοημοσύνη μου.
Έζησα απ τα πρώτα χρόνια της την κινητή .αγοράζοντας απ τους πρώτους συμβόλαιο,λόγω δουλειάς,..όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι και λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά λόγω του ότι διαλέγοντας οικονομικά συμβόλαια και όχι τα μεγάλα τους,παρατηρώ παρατυπίες και μάλιστα η μία ΕΚ ΤΩΝ ΔΎΟ,ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΚΌΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΒΓΑΖΕ αναλυτικό λογαριασμό ,πράγμα που με ανάγκασε να αφήσω ένα υπόλοιπο,ενώ παρατήρησα τις ασυνενοησίες και μπηχτές ,μεταξύ των τηλεπωτητών προγραμμάτων και συμβολαίων,από τους τοπικούς αντιπροσώπους-καταστήματα.
Ρωτάω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από εσάς ,μιας και είστε 'το φιλικό μου περιβάλλον' και μέσο προβληματισμού και έκφρασης τέτοιων προβλημάτων-ζητημάτων .
Από γνωστούς και φίλους και μάλιστα πολύ πιο 'ψείρες' από μένα ,ακούω παρόμοια παράπονα ..
Να θυμίσω και την καταδικαστική απόφαση στις αρχές των της επιχής wi-fi τηλεφώνων όταν με το που το κινητό σου έπιανε σήμα ..σε χρέωναν και μετά από οξύτατες καταγγελίες το τμήμα προστασίας καταναλωτή αναγκάστηκε να παρέμβει και να ρίξει και μερικά πρόστιμα στα καρτέλ..