Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Χρεώσεις κινητής ή καρτοκινητής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="westsound" data-source="post: 1057088093" data-attributes="member: 8054"><p>Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα ζήτημα που με απασχολεί προσωπικά ,αλλά και φίλους έλληνες και αλλοδαπούς,μιας ΚΑΙ υπάρχουν αρκετοί που από ευρωπαϊκές χώρες που εργάζονται στο μέρος μου τους καλοκαιρινούς μήνες.Είναι η πρώτη φορά που γράφω σ αυτήν την κατηγορία ,την οποία διαβάζω ελάχιστα.</p><p>Έχει τύχει σε κάποιον τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας που έχει συμφωνήσει,έστω και μη διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων,να μειώνονται σιωπηρά και αντί ας πούμε 50 που είχες ,να σου λένε ότι τα εξάντλησες,ενώ ξέρεις πολύ καλά,τα κρατάς στο αρχείο σου,τα μετράς και μάλιστα μαγνητοφωνείς και τα παράπονα σου όταν σε βγάζουν τρελό?</p><p>Σε δύο περιπτώσεις κινητών εταιριών,μου έλεγαν ότι έχω καταναλώσει το 80% του χρόνου ομιλιας βάσει συμβολαίου και το 80% των μηνυμάτων,ενώ μετρώντας τα τριπλά,και όχι διπλά όπως μου είπαν όταν παραπονέθηκα,δεν ...βγαίνει η ταρίφα.</p><p>Ξέρω από γνωστό που πήγε σε σεμινάρια κινητής μερικά κόλπα',παράθυρα,κεκαλυμμένους εκβιασμούς',που τους διδάσκονται για την αντιμετώπιση παραπόνων ή αιτιάσεων διακοπής συνδέσεων ..αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές κατά τη γνώμη μου παίζουν με τη νοημοσύνη μου.</p><p>Έζησα απ τα πρώτα χρόνια της την κινητή .αγοράζοντας απ τους πρώτους συμβόλαιο,λόγω δουλειάς,..όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι και λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά λόγω του ότι διαλέγοντας οικονομικά συμβόλαια και όχι τα μεγάλα τους,παρατηρώ παρατυπίες και μάλιστα η μία ΕΚ ΤΩΝ ΔΎΟ,ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΚΌΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΒΓΑΖΕ αναλυτικό λογαριασμό ,πράγμα που με ανάγκασε να αφήσω ένα υπόλοιπο,ενώ παρατήρησα τις ασυνενοησίες και μπηχτές ,μεταξύ των τηλεπωτητών προγραμμάτων και συμβολαίων,από τους τοπικούς αντιπροσώπους-καταστήματα.</p><p>Ρωτάω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από εσάς ,μιας και είστε 'το φιλικό μου περιβάλλον' και μέσο προβληματισμού και έκφρασης τέτοιων προβλημάτων-ζητημάτων .</p><p>Από γνωστούς και φίλους και μάλιστα πολύ πιο 'ψείρες' από μένα ,ακούω παρόμοια παράπονα ..</p><p>Να θυμίσω και την καταδικαστική απόφαση στις αρχές των της επιχής wi-fi τηλεφώνων όταν με το που το κινητό σου έπιανε σήμα ..σε χρέωναν και μετά από οξύτατες καταγγελίες το τμήμα προστασίας καταναλωτή αναγκάστηκε να παρέμβει και να ρίξει και μερικά πρόστιμα στα καρτέλ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="westsound, post: 1057088093, member: 8054"] Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα ζήτημα που με απασχολεί προσωπικά ,αλλά και φίλους έλληνες και αλλοδαπούς,μιας ΚΑΙ υπάρχουν αρκετοί που από ευρωπαϊκές χώρες που εργάζονται στο μέρος μου τους καλοκαιρινούς μήνες.Είναι η πρώτη φορά που γράφω σ αυτήν την κατηγορία ,την οποία διαβάζω ελάχιστα. Έχει τύχει σε κάποιον τα μηνύματα ή ο χρόνος ομιλίας που έχει συμφωνήσει,έστω και μη διαβάζοντας τα ψιλά γράμματα των συμβολαίων,να μειώνονται σιωπηρά και αντί ας πούμε 50 που είχες ,να σου λένε ότι τα εξάντλησες,ενώ ξέρεις πολύ καλά,τα κρατάς στο αρχείο σου,τα μετράς και μάλιστα μαγνητοφωνείς και τα παράπονα σου όταν σε βγάζουν τρελό? Σε δύο περιπτώσεις κινητών εταιριών,μου έλεγαν ότι έχω καταναλώσει το 80% του χρόνου ομιλιας βάσει συμβολαίου και το 80% των μηνυμάτων,ενώ μετρώντας τα τριπλά,και όχι διπλά όπως μου είπαν όταν παραπονέθηκα,δεν ...βγαίνει η ταρίφα. Ξέρω από γνωστό που πήγε σε σεμινάρια κινητής μερικά κόλπα',παράθυρα,κεκαλυμμένους εκβιασμούς',που τους διδάσκονται για την αντιμετώπιση παραπόνων ή αιτιάσεων διακοπής συνδέσεων ..αλλά πιστεύω ότι μερικές φορές κατά τη γνώμη μου παίζουν με τη νοημοσύνη μου. Έζησα απ τα πρώτα χρόνια της την κινητή .αγοράζοντας απ τους πρώτους συμβόλαιο,λόγω δουλειάς,..όταν ο κόμπος έφτασε στο χτένι και λόγω οικονομικής στενότητας,αλλά λόγω του ότι διαλέγοντας οικονομικά συμβόλαια και όχι τα μεγάλα τους,παρατηρώ παρατυπίες και μάλιστα η μία ΕΚ ΤΩΝ ΔΎΟ,ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΚΌΨΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΒΓΑΖΕ αναλυτικό λογαριασμό ,πράγμα που με ανάγκασε να αφήσω ένα υπόλοιπο,ενώ παρατήρησα τις ασυνενοησίες και μπηχτές ,μεταξύ των τηλεπωτητών προγραμμάτων και συμβολαίων,από τους τοπικούς αντιπροσώπους-καταστήματα. Ρωτάω αν έχει συμβεί και σε κάποιον από εσάς ,μιας και είστε 'το φιλικό μου περιβάλλον' και μέσο προβληματισμού και έκφρασης τέτοιων προβλημάτων-ζητημάτων . Από γνωστούς και φίλους και μάλιστα πολύ πιο 'ψείρες' από μένα ,ακούω παρόμοια παράπονα .. Να θυμίσω και την καταδικαστική απόφαση στις αρχές των της επιχής wi-fi τηλεφώνων όταν με το που το κινητό σου έπιανε σήμα ..σε χρέωναν και μετά από οξύτατες καταγγελίες το τμήμα προστασίας καταναλωτή αναγκάστηκε να παρέμβει και να ρίξει και μερικά πρόστιμα στα καρτέλ.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Χρεώσεις κινητής ή καρτοκινητής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…