Χρώμα!

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,511
Βριλήσσια
Re: ΧΡΩΜΑ!

Το μελλον της Ελλαδας μας σε χρωμα (αγροτικη οικονομια).
Μεσημεριανη φωτο χωρις χρωματικη επεξεργασια περαν του ΕV στο -0.7)... :)

attachment.php
 

Attachments

  • sunflower.jpg
    sunflower.jpg
    93.9 KB · Views: 141

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,511
Βριλήσσια
Re: ΧΡΩΜΑ!

Τα έκαψες όλα. Δεν αναδεικνύεται το χρώμα έτσι. Τι φωτομέτρηση κάνεις; Οι αντανακλάσεις είναι από φλας ή απλώς είχες έντονο φωτισμό;

Εχεις δικιο. Ειδικα τωρα που την ξαναβλεπω και βλεπω και το exif... αστα να πανε.

Διαπιστωνω οτι ειναι φωτομετρηση matrix (η φωτο ειναι crop γιατι το θεμα μου ηταν αλλο) , μεσα στο σπιτι με φλας και ISO 1600... με λιγα λογια τσαμπα τα λεφτα για την D7000...

Να εισαι καλα Send, εσυ και το team εδω, διοτι αν εχω μια ευκαιρια να ξεστραβωθω και να σοβαρευτω, αυτη ειναι απο αυτο το φορουμ.

Τελος παντων, επειδη οι συγκεκριμενες μπογιες, ετσι οπως ειναι, ειναι ενδιαφερον χρωματικο θεμα, θα το ξαναπροσπαθησω αυριο.

Thanks again and glad to hear your comments :ears:!!!
 

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,511
Βριλήσσια
Re: ΧΡΩΜΑ!

Καλά βρε, ηρέμισε.:ernaehrung004:


Αρχή είναι και χρειάζεται πειραματισμός, υπομονή και επιμονή.

Βρες και κάνα e-book να σε βοηθήσει.

Να εισαι καλα Jim.

Το προβλημα ειναι οτι ακομα χρησιμοποιω την Νικον σαν 'point and shoot' camera. Χρησιμοποιωντας το προγραμμα P αντι του Auto, με μερικες αλλες ψιλορυθμισεις, μου δινει την ψευδαισθηση οτι ολα θα πανε καλα απο μονα τους. Ε, δεν ειναι ετσι, και χρειαστηκε το καλοκαιρι με τον ηλιο να το καταλαβω.

Το καλο ειναι οτι το χομπυ το λατρευω, τραβαω με ψηφιακη απο το 1995 και γενικα φωτογραφιζω απο 3 χρονων, ειλικρινα, ολων των λογιων καμερες και βιντεοκαμερες που μου εφερνε αφειδως ο (ναυτικος) πατερας μου!! Αρα και αγαπη υπαρχει και υπομονη και επιμονη. Οσο για ebooks και βιβλια...εχω αφθονα, μονο που αυτα που μαθαινω απο σας εδω μεσα με τις κριτικες σας και τα σχολια, ειναι ολα τα λεφτα.:worshippy::fahne90:

ps.
Το οτι υπαρχουν (καλοι :) ανθρωποι που καθονται και ασχολουνται να γραψουν δυο λογια κριτικης για μια 'αστοχη' φωτογραφια ειναι πραγματικα ανεκτιμητο..!!!
 
Last edited:

jhal

Senior Member
7 February 2007
566
Re: ΧΡΩΜΑ!

Φίλε Χιώτη, γιατί δεν κάνεις το εξής: βάλε τη μηχανή στο manual και άρχισε να φωτογραφίζεις. Στην αρχή μπορεί να έχεις πολλές άχρηστες φωτογραφίες αλλά σιγά σιγά θα έχεις μεγάλο κέρδος γιατί θα μπορέσεις να καταλάβεις τη χρήση της ταχύτητας, διαφράγματος κλπ.
Επίσης με τη φωτομέτρηση όλοι κάποιες φορές το χάνουμε (το χάνει η μηχανή δηλαδή και εμείς που την εμπιστευόμαστε) αλλά κοιτώντας το ιστόγραμμα αλλά και την ίδια τη φωτογραφία με την εμπειρία το διορθώνεις.
Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για τη φωτομέτρηση και μια γκρι κάρτα όπου και όταν σε βολεύει.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: ΧΡΩΜΑ!

Φίλε Χιώτη, γιατί δεν κάνεις το εξής: βάλε τη μηχανή στο manual και άρχισε να φωτογραφίζεις. Στην αρχή μπορεί να έχεις πολλές άχρηστες φωτογραφίες αλλά σιγά σιγά θα έχεις μεγάλο κέρδος γιατί θα μπορέσεις να καταλάβεις τη χρήση της ταχύτητας, διαφράγματος κλπ.
Επίσης με τη φωτομέτρηση όλοι κάποιες φορές το χάνουμε (το χάνει η μηχανή δηλαδή και εμείς που την εμπιστευόμαστε) αλλά κοιτώντας το ιστόγραμμα αλλά και την ίδια τη φωτογραφία με την εμπειρία το διορθώνεις.
Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις για τη φωτομέτρηση και μια γκρι κάρτα όπου και όταν σε βολεύει.

Διαφωνώ για το Μ, είναι για ειδική χρήση.
Σχεδόν σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, πλην των μάκρο ή μάλλον της φωτογράφισης με φλας γενικώς καθώς και μεγάλων νυχτερινών εκθέσεων (εκεί όντως χρησιμοποιώ Μ), χρησιμοποιώ το Α (προτεραιότητα διαφράγματος). Είναι το πιο χρήσιμο πρόγραμμα και είναι αυτό, θεωρώ, που πρέπει να μάθει να δουλεύει από αρχάριος ακόμη κανείς, γιατί με αυτό ελέγχεις ένα από τα βασικότερα εργαλεία σου, το βάθος πεδίου. Αυτό είναι εκείνο που προσφέρουν πρώτα από όλα οι slr μηχανές, τον έλεγχο στο αποτέλεσμα. Για να τον έχουμε, πρέπει να μάθουμε να τις δουλεύουμε σε αυτά τα προγράμματα και όχι στη "βασική" ζώνη.


Είναι βέβαια και πώς μαθαίνει κανείς. Εγώ έμαθα με μια παλιά Olympus OM10 του πατέρα μου, η οποία το μόνο "αυτόματο" πρόγραμμα που είχε ήταν το Α, όπου γύριζες το δαχτυλίδι του διαφράγματος και σού επέλεγε ταχύτητα.
 
Last edited:

jhal

Senior Member
7 February 2007
566
Re: ΧΡΩΜΑ!

But above all, know light.
Know it for all you are worth, and you will know the key to photography"
--George Eastman--

:SFGSFGSF:

Σοφή κουβέντα απ'τον George Eastman ιδρυτή της Eastman Kodak.::SFGSFGSF:
 

jhal

Senior Member
7 February 2007
566
Re: Απάντηση: Re: ΧΡΩΜΑ!

Διαφωνώ για το Μ, είναι για ειδική χρήση.
Σχεδόν σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, πλην των μάκρο ή μάλλον της φωτογράφισης με φλας γενικώς καθώς και μεγάλων νυχτερινών εκθέσεων (εκεί όντως χρησιμοποιώ Μ), χρησιμοποιώ το Α (προτεραιότητα διαφράγματος). Είναι το πιο χρήσιμο πρόγραμμα και είναι αυτό, θεωρώ, που πρέπει να μάθει να δουλεύει από αρχάριος ακόμη κανείς, γιατί με αυτό ελέγχεις ένα από τα βασικότερα εργαλεία σου, το βάθος πεδίου. Αυτό είναι εκείνο που προσφέρουν πρώτα από όλα οι slr μηχανές, τον έλεγχο στο αποτέλεσμα. Για να τον έχουμε, πρέπει να μάθουμε να τις δουλεύουμε σε αυτά τα προγράμματα και όχι στη "βασική" ζώνη.


Είναι βέβαια και πώς μαθαίνει κανείς. Εγώ έμαθα με μια παλιά Olympus OM10 του πατέρα μου, η οποία το μόνο "αυτόματο" πρόγραμμα που είχε ήταν το Α, όπου γύριζες το δαχτυλίδι του διαφράγματος και σού επέλεγε ταχύτητα.


Όπως το λες ,είναι όπως μαθαίνει κανείς- είναι θέμα προσέγγισης.
Εγώ χρησιμοποιώ κατά 99% το manual. Θέλω να έχω πλήρη έλεγχο και του διαφράγματος και της ταχύτητας.Όταν βέβαια βιάζεσαι,τα προγράμματα βοηθάνε.
Όμως κανένα πρόγραμμα δεν είναι πανάκεια.Πχ για να ελέγξεις κινούμενο θέμα αν δεν θέλεις manual θα πας σε προτεραιότητα ταχύτητας. Εκεί το A δεν βοηθάει. Αναλόγως ποιο είναι το θέμα σου και πως θέλεις να δώσεις έμφαση σε αυτό.
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,731
Εκεί ψηλά.....
Re: ΧΡΩΜΑ!

Ειτε Μ ειτε Av ειτε Tv για μενα ειναι τα ιδια απο την στιγμη που επιβλεπεις τα στοιχεια που φοραει το προγραμμα .

Αν στο Μ δεν ελεγχεις το φωτομετρο
Αν στο Av δεν ελεγχεις τι ταχυτητα σου δινει η καμερα για το διαφραγμα που της φορας
Αν στο Τv δεν ελεγχεις τι διαφραγμα σου δινει η καμερα για την ταχυτητα που επιλεγεις

Ειναι το ενα και το αυτο. Κυριως θεμα συνηθειας.


Το μονο για το οποιο διαφωνω ειναι το P(rogram).
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Re: ΧΡΩΜΑ!

ναι αλλά μπορείς να τη δεις και να ελέγξεις την έκθεσή σου έτσι δεν είναι; Τουλάχιστον αυτό ισχύει σε όσες μηχανές εχω φιλμικές και ψηφιακές. Η μόνη που δεν στο δίνει (τουλάχιστον δεν το έχω βρει ακομα) είναι η videocamera panasonic HVX200 που εκεί παίζεις με τη zebra και εξωτερικό φωτόμετρο.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,150
Bratislava
Re: Απάντηση: Re: ΧΡΩΜΑ!

χρησιμοποιώ το Α (προτεραιότητα διαφράγματος). Είναι το πιο χρήσιμο πρόγραμμα και είναι αυτό, θεωρώ, που πρέπει να μάθει να δουλεύει από αρχάριος ακόμη κανείς, γιατί με αυτό ελέγχεις ένα από τα βασικότερα εργαλεία σου, το βάθος πεδίου. .

Αυτο, κατα τη γνωμη μου, προυποθετει φακο με γρηγοροτερο f απο 5,6 ακομα και απο 4... αλλοιως... δεν εχει νοημα, ειδικα για τις περισσοτερες φωτο του τυπου που βγαζει ο Χιωτης...
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Re: ΧΡΩΜΑ!

Δεν έχει νόημα να παίζεις, έστω, ανάμεσα σε f/4 και f/13?

Συνήθως Τ εάν δεν υπάρχει θέμα παγώματος (ή αντίθετα, αποδόσεως) της κίνησης, δεν χρησιμοποιώ. Συνήθως πάλι Α έχω και βλέπω τι ταχύτητες παίρνω.
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,150
Bratislava
Re: ΧΡΩΜΑ!

Δεν ξερω Τασο, με εστιαση στα 15-20 μετρα και διαφραγμα 5,6 τι διαφορα να βγαλεις απο το f4 ή το f8...?