...και εκεί που καθόμουν τσαααακ, σκάει η ιδέα:
Κόντας στα πρίμα, μπέρις στα μπάσα.
Κόψε ράψε, σε κανα 10λεπτο τα είχα ετοιμάσει όλα.
Σύνδεσα στον προ 4 3μετρα καλώδια με ένα ταπεινό Υ αντάπτορ αυτοκινητήσιο.
Τα 2 πήγανε στον κόντα και τα 2 στον μπέρι.
Περιέργως οι στάθμες "έκατσαν" κατευθείαν.
Αυτό που δε μου άρεσε είναι ότι για να ακούσω σε ικανοποιητική στάθμη το ποτενσιόμετρο του προ ήταν στάνταρ πάνω από το μισό.
Ενώ θεωρητικά θα έπρεπε και οι δυο ενισχυτές να είναι χαλαροί αφού "βλέπουν" μισό ηχείο, ο μπέρι ανέβασε θερμοκρασία γρήγορα, αλλά και τα κόκκινα λαμπάκια του ανάβανε εύκολα, χωρίς να ακούω πολύ δυνατά.
Αλήθεια είναι ότι ο ήχος έγινε πιο "στακάτος", πιο στιβαρός, αλλά δυστυχώς οι εντάσεις που καταφέρνω πλέον είναι πολύ περιορισμένες και δε ξέρω γιατί.
Δύσκολο με βλέπω να το κρατάω έτσι.
Θα το αφήσω μέχρι αύριο το μεσημέρι να δω τι γίνεται και βλέπουμε...
Κόντας στα πρίμα, μπέρις στα μπάσα.
Κόψε ράψε, σε κανα 10λεπτο τα είχα ετοιμάσει όλα.
Σύνδεσα στον προ 4 3μετρα καλώδια με ένα ταπεινό Υ αντάπτορ αυτοκινητήσιο.
Τα 2 πήγανε στον κόντα και τα 2 στον μπέρι.
Περιέργως οι στάθμες "έκατσαν" κατευθείαν.
Αυτό που δε μου άρεσε είναι ότι για να ακούσω σε ικανοποιητική στάθμη το ποτενσιόμετρο του προ ήταν στάνταρ πάνω από το μισό.
Ενώ θεωρητικά θα έπρεπε και οι δυο ενισχυτές να είναι χαλαροί αφού "βλέπουν" μισό ηχείο, ο μπέρι ανέβασε θερμοκρασία γρήγορα, αλλά και τα κόκκινα λαμπάκια του ανάβανε εύκολα, χωρίς να ακούω πολύ δυνατά.
Αλήθεια είναι ότι ο ήχος έγινε πιο "στακάτος", πιο στιβαρός, αλλά δυστυχώς οι εντάσεις που καταφέρνω πλέον είναι πολύ περιορισμένες και δε ξέρω γιατί.
Δύσκολο με βλέπω να το κρατάω έτσι.
Θα το αφήσω μέχρι αύριο το μεσημέρι να δω τι γίνεται και βλέπουμε...