Re: OTE TV μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης
Για να δημιουργηθεί μια εικόνα για τα προβλήματα που έχουν με τα πληροφορικά τους συστήματα καθώς και με το ανθρώπινο δυναμικό της εξυπηρέτησής τους, σας παραθέτω συνοπτικά την εμπειρία μου ως νέος πελάτης.
Αρχές Αυγούστου, έκανα αίτηση με το τμήμα προσφορών για double play VDSL50 + ΟΤΕ TV , με τιμή 55 /μήνα. Έστειλα την αίτηση μέσω email ( και όχι το κλασσικό courrier ) και περίμενα την ενεργοποίηση. Καθώς δεν είχα κάποια βιασύνη τηλεφωνούσα στο 13888 για να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας. Χωρίς να έχουν κάποια εικόνα, μου έλεγαν ότι φταίει ο προηγούμενος πάροχός μου και να καλέσω για να αφήσουν τη φορητότητα. Καλώ τον προηγούμενο πάροχο και μου ξεκαθαρίζουν ότι δεν έχει υπάρξει αίτημα φορητότητας για τον αριθμό μου.
Μετά από πολλές κλήσεις, μιλάω με τον άνθρωπο που έκανα την αίτηση και λαμβανω μήνυμα την επόμενη εργάσιμη ότι έχει κατατεθεί αίτημα φορητότητας. Οπότε, πέρα από κάθε αμφιβολία , υπάρχει ανθρώπινο λάθος στη διαδικασία της αίτησης αλλαγής παρόχου. Έτσι φτάσαμε στα τέλη Αυγούστου...
Η φορητότητα σε ενεργό βρόγχο, μπορεί να γίνει και σε λίγες ώρες, ωστόσο έπρεπε να περιμένω μία (1) εβδομάδα + επίσκεψη τεχνικού, διότι δεν είχε συμπληρωθεί ο αριθμός βρόγχου στην αίτηση, με αποτελεσμα να πρεπει να το ελέγξουν ιδίοις όμμασοι. Κι άλλο ανθρώπινο λάθος και αλλα πολλά τηλεφωνήματα...
Ήρθε ο τεχνικός, πήγε σε άλλη διεύθυνση, ήταν και παραμένει ως λανθασμένη διεύθυνση εγκατάστασης της γραμμής. Εχω κάνει έξι (6) προσπάθειες να αλλάξω το λάθος, όλες αποτυχημένες. Εχει αλλάξει η διευθυνση αποστολης λογαριασμών αλλα η φυσικη εγκατασταση, φαινεται στο συστημα τους, οτι ειναι αλλου....
Έτσι ένα μήνα μετά, είχα τηλέφωνο και Internet και περίμενα το ΟΤΕ TV. Καθώς δεν είχα καμία εικόνα και την ίδια άγνοια είχαν στο 13888 , αναγκάστηκα να καλέσω εκ νέου τον πωλητή, ώστε να προχωρήσει η ενεργοποιήση της συνδρομητικής τηλεόρασης. Μόνο τότε προχώρησε η αίτηση - σα να είχε ξεχαστεί και αυτό.
Ενεργοποιείται η TV , ωστόσο δε φαινόταν ενεργή στο σύστημά τους. Άρα ενεργοποιηση OTE GO, HD pack, παραγγελία του νέου υβριδικού δέκτη τα ξέχασα για τρείς (3) εβδομάδες. Τόσο χρειάστηκε η επίλυση του τεχνικού ζητήματος. Άπειρες κλήσεις στο 13888, άγνοια από όλους για την τυχη της υπόθεσης. Μάλιστα, ζήτησα και περιμενα κλήση από προϊστάμενο και βέβαια άδικα. Δε με κάλεσε κανένας Χ2 φορές. Απίστευτα πράγματα.
Κάθε αρχή και δύσκολη ,που λένε. Άρα Πληροφοριακά Συστήματα και Ανθρώπινο Δυναμικό έχουν σημαντικά προβλήματα, ωστόσο η ποιότητα των υπηρεσιών τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης είναι κορυφαίου επιπέδου.