Δηλαδή το ΣΚ βαριόταν να απαντήσει παρότι ήξερε ότι θα έλειπε μέχρι τις 3 Σεπτέμβρη?
Είναι σοβαρή προσέγγιση αυτή απο τον Κ.Βαλιμίτη?
Εδώ ο κόσμος πεινάει ρε και κάποιοι μας προμοτάρουν σαπίλες και θησαυρίζουν και κάνουν τα μπανάκια τους για 1 μήνα και εσύ
μου δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα?
Περιμέντε τον Κινέζο να έρθει απο τα μπάνια να σας εξηγήσει τα ανεξήγητα.
SLION για την ασχετοσύνη του τηλεφωνικού κέντρου,τι έχεις να πεις?
Και αυτήν ... την έχεις δοκιμάσει σαν λειτουργία και... την ξέρεις?
Αυτός είναι που κινεί τα νήματα,σε αυτόν απευθυνόμαστε.
Και θες να μάθεις και το άλλο?Η υποστήριξη τώρα που πουλήθηκαν χιλιάδες δέκτες θα ελαχιστοποιηθεί όπως και η παρουσία της Crystal Audio στο Forum.
Eδώ είσαι και εδώ είμαι και θα το δεις.
Αγαπητέ Σταύρο καλησπέρα,
Προτού απαντήσω στα παραπάνω, παραθέτω εδώ το ευγενικό email σου που πράγματι έστειλες ημέρα Σάββατο, 11 Αυγούστου.
"Ευχαριστώ πολύ για την αναβάθμιση του Micro-HD. Κύριε Βαλιμίτη παρατήρησα ότι μετά την αναβάθμιση που του έκανα, κάνει ένα κόλλημα στις εναλλαγές των καναλιών για μισό δευτερόλεπτο περίπου.
Τον έχω συνδεδεμένο με Scart λόγω του ότι η τηλεόραση είναι παλιά.
Δηλαδή αν θέλω να αλλάξω από Star στον Αnt1, μόλις εμφανιστεί η εικόνα του Αnt1, κάνει ένα κόλλημα-πάγωμα για 0.7 Sec περίπου και μετά παίζει κανονικά.
Είναι φυσιολογικό αυτό??
Ακολούθησα ακριβώς τις οδηγίες στο PDF.
Eυχαριστώ.
Σταύρος ***** - Κάτοχος 4 crystal audio αποκωδικοποιητών. (2 SD+ 2 HD)”
Με αφορμή την όλη απάντηση που καλούμαι να δώσω εδώ, ως προς το email έχω να απαντήσω πως ναι, η καθυστέρηση αυτή κάτω του ενός δευτερολέπτου (0,7sec) είναι φυσιολογική και “συνοδεύει” το τελευταίο firmware. Πρόκειται για αλλαγή που έγινε με πρωτοβουλία των Μηχανικών μας. Αντί δηλαδή να εμφανίζεται μαύρο κάδρο όπως συνέβαινε πριν, εμφανίζεται η παγωμένη εικόνα του καναλιού και έτσι η ταχύτητα εναλλαγής έχει αυξηθεί ελαφρώς.
Αν επιθυμείς να αποφύγεις το πρόβλημα αυτό και ο αποκωδικοποιητής να λειτουργεί όπως πριν, δεν έχεις παρά να περάσεις την προηγούμενη έκδοση λογισμικού. Θα χάσεις όμως το “PMT”, συνεπώς δεν σου το προτείνουμε.
Επειδή όμως σας ακούμε - όπως εσείς το αναγνωρίζετε - και προσπαθούμε να υλοποιήσουμε όσα περισσότερα μπορούμε από αυτά που μας ζητάτε, θα ήθελα να παρακαλέσω το σύνολο του thread (και κυρίως κάποιον από τους συντονιστές) να δημιουργήσει ένα poll για το ποιος από τους δυο τρόπους εναλλαγής καναλιών είναι αυτός που προτιμάτε περισσότερο. Δηλαδή “παγωμένη εικόνα” ή “μαύρο κάδρο”. Αντίστοιχα κι εμείς με τη σειρά μας θα υλοποιήσουμε την αλλαγή σε νεότερη έκδοση λογισμικού.
Φυσικά, όπως αναφέρει στο προηγούμενο post ο talos, παρακαλώ όπως μας στείλετε μια αναλυτική λίστα θεμιτών αλλαγών, γραμμένη με τρόπο "Πρόβλημα Χ" > "Θέλουμε να συμβαίνει / λειτουργεί / αλλάξει με τρόπο Υ". Όσο πιο συγκεκριμένα γίνεται, για να μπορέσει να γίνει και η δίκη μας δουλειά σωστά.
Ως προς τα όσα αναφέρει ο Σταύρος προσωπικά για το άτομό μου, ειδικά μετά από το ευγενικό - όπως όλοι είδατε - email που μου έστειλε στις 11/8, έμεινα πραγματικά έκπληκτος διαπιστώνοντας πως πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο που έχει γράψει όλα όσα έχουν γραφτεί εδώ...
“Δηλαδή το ΣΚ βαριόταν να απαντήσει παρότι ήξερε ότι θα έλειπε μέχρι τις 3 Σεπτέμβρη?”
Την Παρασκευή 10/8 στις 17:30 άρχισαν οι διακοπές μου. Έφυγα από το γραφείο μου για το λιμάνι της Ραφήνας, από το οποίο κατευθύνθηκα προς την Εύβοια. Χωρίς τον υπολογιστή μου, τον οποίο δεν όφειλα να πάρω μαζί μου. Το μόνο που όφειλα να κάνω ήταν να δημιουργήσω το μήνυμα αυτόματης απάντησης σχετικά με την απουσία μου.
Οι προβλεπόμενες εβδομάδες κατά τις οποίες κάθε χρόνο η εταιρία μας παραμένει κλειστή, είναι οι δυο μεσαίες εβδομάδες του Αυγούστου. Εγώ βλέπεις έκανα το «λάθος» να αιτηθώ 5 ακόμη εργάσιμες άδειας, για την τρίτη εβδομάδα. Παρά το ότι ούτε Τεχνικός είμαι, ούτε Προγραμματιστής, ούτε Μηχανικός. Φυσικά, πως τόλμησα να λείψω... Εξάλλου ο Σταύρος ήταν ο μόνος άνθρωπος που με χρειάστηκε καλοκαιριάτικα. Δεν έπρεπε να πάρω άδεια, έπρεπε να μείνω στην εταιρία για τον Σταύρο. Μόνο.
Υπάρχουν βλέπεις Σταύρο δυο φάσεις στους ανθρώπους - μεταξύ άλλων - που λέγονται “Εργασία” και “Διακοπές”. Κάτι σαν το “Λάδι” και το “Νερό”. Δοκίμασε να τα ανακατέψεις, ειδικά όταν καλείσαι να κάνεις τη δική μου δουλειά για ένα ολόκληρο χρόνο μέχρι να ξαναέρθει η περίοδος για να πας διακοπές. Παρά το ότι δεν με γνωρίζεις, όπως δεν γνωρίζεις και τις καθημερινές απαιτήσεις της δουλειάς μου, έσπευσες εύκολα και απλά να με κρίνεις, ενώ εγώ δεν σε έκρινα ποτέ και ούτε θα το κάνω. Το μόνο που έκανα ήταν να απαντήσω ευγενικά και εξυπηρετικά σε όποια επικοινωνία είχαμε μέχρι τις 10/8.
“Είναι σοβαρή προσέγγιση αυτή απο τον Κ.Βαλιμίτη?”
Ναι, είναι απόλυτα σοβαρή από τη στιγμή που σέβομαι τον εαυτό μου και την έναρξη της άδειάς μου. Όλο το χρόνο είμαι εδώ, συμμετέχω ενεργά και παρακολουθώ ανελλιπώς την κοινότητα του AVCLUB, κάτι το οποίο έχει αποδώσει καρπούς, πάντα με βάση τις δυνατότητές μας σε επίπεδο υποστήριξης. Δεν είχα το δικαίωμα να πάρω άδεια; Ποιος θα κρίνει το αντίθετο;
“Εδώ ο κόσμος πεινάει ρε και κάποιοι μας προμοτάρουν σαπίλες και θησαυρίζουν και κάνουν τα μπανάκια τους για 1 μήνα...”
Μακάρι Σταύρο να είχα θησαυρίσει και να είχα την πολυτέλεια να κάνω 1 μήνα μπάνια. Από το στόμα σου και στου Θεού τ’ αφτί, όχι μόνο για μένα, αλλά και πολύ κόσμο ακόμα που είναι απλοί υπάλληλοι γραφείου όπως εγώ.
“Η υποστήριξη τώρα που πουλήθηκαν χιλιάδες δέκτες θα ελαχιστοποιηθεί όπως και η παρουσία της Crystal Audio στο Forum. Eδώ είσαι και εδώ είμαι και θα το δεις”.
Πράγματι Σταύρο, ξεπουλήσαμε πάνω από 80.000 αποκωδικοποιητές και ελπίζουμε να πουλήσουμε πολλούς ακόμη. Πολλές ακόμη χιλιάδες πουλήσαμε και την περασμένη χρονιά... είδες να μειώθηκε η παρουσία της εταιρίας στο forum; Όσο θα εργάζομαι ακόμη στην Crystal Audio και όσο θα έχω τη δυνατότητα να συμμετέχω ενεργά εδώ μέσα, θα συνεχίσω να το κάνω. Αν έρθει η ώρα να αποσυρθώ ή να αδυνατώ για κάποιο λόγο να αντεπεξέλθω, θα το ανακοινώσω επίσημα και μετά τιμής. Προς το παρόν η εξαιρετικά καλή σχέση που έχουμε με όλα τα υπόλοιπα μέλη του forum είναι πολύτιμη τόσο για εμάς όσο και για εκείνους.
Εκεί που θέλω να καταλήξω Σταύρο για να σου δώσω και μια λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, είναι στο εξής:
Καμία εταιρία στον κόσμο δεν έχει 100% ικανοποιημένους πελάτες. Δεν μπορεί να έχει 100% ικανοποιημένους πελάτες γιατί δεν γίνεται, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει το απόλυτα τέλειο προϊόν που καλύπτει όλες τις ανάγκες του καταναλωτή. Για το λόγο αυτό υπάρχουν οι λέξεις “συμβιβασμός” και “υποχώρηση”. Ούτε η Apple ούτε η Microsoft το έχει καταφέρει. Και σου μιλάω για πραγματικούς τιτάνες εταιριών, με χιλιάδες εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο. Αντίθετα, όσοι φίλοι του forum έχουν περάσει από τα γραφεία μας για να μας γνωρίσουν από κοντά, γνωρίζουν πως η Crystal Audio είναι μια μικρή μόλις ομάδα ανθρώπων που μετά βίας ξεπερνά τη δεκάδα. Θεωρώ λοιπόν προσωπικά πως το οτιδήποτε θετικό έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα με τα προϊόντα μας, είναι τουλάχιστον κατόρθωμα, σε σχέση τόσο με τις εταιρίες που προανέφερα, όσο και σε σχέση με τη ζοφερή πραγματικότητα της χώρας μας.
Η λύση που έχω να σου προτείνω είναι να μας φέρεις και τους 4 αποκωδικοποιητές σου μαζί την απόδειξη αγοράς τους και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου στο ακέραιο, με τα οποία θα μπορέσεις να αγοράσεις οποιουσδήποτε άλλους αποκωδικοποιητές καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες σου, δεν εμφανίζουν τα προβλήματα που σε ενοχλούν και που υποστηρίζονται άριστα από τις εταιρίες τους. Απλά και ανθρώπινα.
Να είσαι καλά και αναμένω νεότερη επικοινωνία σου σχετικά με το αν επιθυμείς να προχωρήσουμε με την παραπάνω λύση.