Cuda Vs Dxva Vs Intel`s Hardware Decoding Examined

Alexandros_Wallace

Supreme Member
3 June 2007
4,003
Dystopia
Hardware Decoder Quality: Examined

παλιό το άρθρο από το Τom`s Hardware,
αλλά λέει πάρα πολύ ωραία πράγματα για το πως δουλεύει το
hardware decoding.

ΓΙα να εξετάσει επί ίσοις όροις χρησιμοποιούν μόνο EVR

(ο ΜΑdVR δουλεύει μόνο σε Nvidia. θεωρητικά παίζει και με Cyberlink HAM & με DXVA με τους Internal built-in codecs του PotPlayer αλλα θέλει πολύ πείραγμα, πολλές ρυθμίσεις και οσοι το έχουν επιχειρήσει έχουν αρκετά προβλήματα)

To συμπέρασμα (για μενα τουλάχιστον) αυτό που λέμε πολύ καιρό εδω μέσα:

If you are a quality nut, then you will want to stick with software-based decode and encode, keeping hardware acceleration from touching your content entirely. It is the one constant, reliable setting for video quality.

Όλα πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα είναι. Το decoding δεν παίζει το ρόλο που θέλουμε να λέμε οτι παίζει.
Στα pc το μεγαλύτερο ρόλο το παίζει το software.
Aυτη τη στιγμή αν εξαιρέσουμε κάποια θεματάκια με τους drivers, κάποια γνωστά bugs, ασυμβατότητες με κάποια προγράματα ή συγκεκριμένο υλικό (κυρίως το interlaced) όλα τα ίδια πράγματα είναι απο πλευράς hardware.
Η μόνη διαφορά (και πάλι προσωπική άποψη) είναι στον Renderer. Μια διαφορά μικρή που δεν την βλέπουν όλοι. Ηδη σε όλο το ιντερνετ δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε πολύς λόγος για το τίποτα.

όποιος έχει υπομονή μπορεί να διαβάσει όλο το αρθρο του Tom`s Hardware
εδώ: Video Transcoding Examined: AMD, Intel, And Nvidia In-Depth
 

tmjuju

Administration Team
Staff member
21 January 2007
21,629
Το άρθρο εστιάζει στο Transcoding.
Όντος το transcoding είναι καλύτερα να γίνεται σε μια full software αλυσίδα, αποφεύγοντας όποιες κακοτοπιές των hardware accelerated transcoders.

Αλλά μη ξεχνάμε ότι στην περίπτωση αυτή δε μας ενδιαφέρει το realtime.
Οπότε ας διαχωρίσουμε το απλό Playback, όπου ο χρήστης θέλει να κάνει τα δικά του (φίλτρα της επιλογής του κ.τ.λ.) *realtime*, με τις ελάχιστες δυνατές προδιαγραφές σε cpu/gpu.