Μπορεί να επιβεβαιώσει κάποιος που πηρε το πακέτο nova pvr απο Σεπτέμβριο και ΜΕΤΑ, ότι όντως η κάρτα είναι ανύπαντρη? μου έχουν πραγματικά ΣΠΑΣΕΙ τα νεύρα τόσους μήνες να έχω 3 τηλεοράσεις στο σπίτι και να μην μπορώ να δώ σε μια δεύτερη τηλεόραση αυτά που θέλω εγώ και στην άλλη αυτά που θέλει η γυναίκα μου.. έλεος δηλαδή! 2010 και δεν μπορούμε να έχουμε τα αυτονόητα. Για το pvr πάλι.. νοιώθω ήδη αρκετά μ..... που δίνω τόσα λεφτά σε forthnet-nova, δεν θα δώσω και ΆΛΛΑ 199 και ΆΛΛΑ 7,5 κάθε μήνα.. + το μυστικό που μου πέταξαν ότι εφόσον είμαι σε 12μηνο συμβόλαιο, έτσι και πάρω το pvr εκτός του ότι θα δώσω 199 ευρώ, εκτός του ότι θα δώσω και 7,5 κάθε μηνα, θα ξεκινήσει το συμβόλαιο μου και απο την αρχή!.. τουλάχιστον να ξέρω αν η κάρτα είναι 100% ανυπαντρη για να ξέρω τι να κάνω.
Σίγουρα η σωστή κίνηση είναι το να κόψω την συνδρομή.. και θα το έκανα με ιδιαίτερη ευχαρίστηση, αλλά δυστυχώς είμαι σε συμβόλαιο μέχρι τον Οκτώμβρη. Δεν μπορούν να σκεφτούν όμως ότι μετά τα τόσα τηλέφωνα και τόσα mails και τόσες φωνές που χω ρίξει (εγώ και πόσοι άλλοι), όταν λήξει η συνδρομή μας έχουν σίγουρα χαμένους? δεν μπορώ να φανταστώ μια εταιρεία που την νοιάζει το κέρδος ότι δεν την νοιάζει να χάνει τους πελάτες της.