Δεν πρέπει να μας διακατέχει υπερβολή.
Όπως πολύ σωστά λέει ο Πανίκος (AUDIOLYTIC) το καλό (και ακριβό) phono αναδεικνύει καλύτερα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας κεφαλής.
Δηλαδή όσο πιο καλό το phono τόσο πιο πολύ εκμεταλευόμαστε (ακούμε καλύτερα) την κεφαλή.
Η ισορροπία κόστους κεφαλής (βραχίονα) και phono είναι κάτι που θέλει συζήτηση, αλλά εγώ κατέληξα (αφού άκουσα και επιβεβαίωσα από πρώτο χέρι) ότι πράγματι το phono είναι η καρδιά του βινυλιακού συστήματος και πρέπει να είναι το καλύτερο δυνατό μέσα στον προυπολογισμό μας, και σαφώς πιο ακριβό από την κεφαλή(ες) που πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε, και συμφωνώ απόλυτα με τον Πάνο.
Αυτά ισχύουν για οποιαδήποτε κεφαλή και όχι μόνο για την 103.
Αν δεν ακολουθηθούν και τηρηθούν κάποιες ισορροπίες το αποτέλεσμα δεν θα είναι το καλύτερο.
Αναφερθήκατε σε παράδειγμα για ZYX... πχ μια ZYX Airy3 R1000 θέλει ένα phono της τάξης των 5000 ευρώ και άλλα τόσα για βραχίονα, για να πεις ότι παίζει αυτά που μπορεί, σε κατώτερα συστήματα σαφώς και θα παίζει ωραία, αλλά όχι στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.
Η 103R στην δική μου περίπτωση έπαιζε πολύ καλά με το MF M1Vinl, αλλά με το ASR Basis έδωσε ρέστα.
Επί της ουσίας όταν ενδιαφερόμαστε για μια κεφαλή και θέλουμε γνώμες κλπ, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν όλη την αλυσίδα (πικάπ/βραχίονα/phono) και όχι σκόρπιες γνώμες από συστήματα που δεν έχουμε όλη την αλυσίδα στο μυαλό μας.
Για το loading πρέπει να είσαι πάνω από 100ohm εγώ νομίζω είμαι στα 125ohm δεν είμαι απόλυτα σίγουρος (Πάνο βοήθα αν θυμάσαι που το είχα ρυθμίσει) όμως διότι το ASR από τα jumper δίνει κλάσματα ενδιάμεσα από τις στάνταρ τιμές. Τα 600ohm είναι πάρα πολλά και η κεφαλή εκεί πρέπει να τσίριζε και να μην είχα σώματα καθόλου.