Άντε πες εμείς δεν τα τσιτώνουμε τα μηχανήματα.
Δύο από όλα τα μπουλόνια των τροχών βρέθηκαν να αντέχουν περισσότερο σφίξιμο με το δυναμόκλειδο όταν χρησιμοποιείς περισσότερη δύναμη από από εκείνες που ορίζουν οι προδιαγραφές, σε σχέση με ένα ακριβότερο όχημα. Αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες για το όχημα συνολικά...
Θα πρέπει για τη συνολική εικόνα να μετρήσεις περισσότερα πράγματα για να καταλήξεις σε ασφαλές συμπέρασμα. Κάτι το οποίο δεν το λένε οι μετρήσεις μιας και μόνο παραμέτρου, ακόμα κι αν τη δεχτούμε έτσι όπως είναι εκτός προδιαγραφών. Το πρόβλημα δεν είναι αν μέτρησες ή όχι τη μια αυτή παράμετρο. Καλώς τη μέτρησες. Το πρόβλημα είναι ότι η παράμετρος αυτή αν τεθεί μόνη της στο προσκήνιο, δημιουργεί λανθασμένη εντύπωση σε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το τι πληρώνουν.
Σε αυτό μπορείς να προσθέσεις κατόπιν όλες τις λάθος εντυπώσεις που δημιουργούνται λόγω έλλειψης ενημέρωσης για τα μηχανήματα και έτσι έχεις βασίσει σε λάθος βάση τα συμπεράσματά σου.
Είναι αν θέλεις να το δεις ανάποδα, ο ρομαντισμός εκείνων που έχουν εξιδανικεύσει ένα κομμάτι του κόσμου γιατί έχουν ανάγκη να βλέπουν αυτό μόνο για να αισθάνονται καλά με τον εαυτό τους. Τεχνοκρατικά και μόνο να το δεις αυτό να συμβαίνει, είναι λάθος.
Εάν δεν μπορείς να μετρήσεις όλες τις παραμέτρους συνολικά, αν δεν έχεις τον τρόπο, τότε ας πρόσεχες. Τεχνοκρατικά πάντα. Για να δεχτούμε το αποτέλεσμα και να ξεκινά να έχει νόημα ως αποτέλεσμα, θα πρέπει να μετρηθεί μια πλακέτα με και χωρίς τα HDAM και η σύγκριση να περιλαμβάνει και την πλακέτα που δεν έχει HDAM εκ σχεδιασμού και όλα αυτά με περισσότερες παραμέτρους, πως επενεργεί για παράδειγμα το HDAM στο slew rate και πως όλο αυτό μεταφράζεται ηχητικά.
Εάν δεν μπορείς να το κάνεις, τότε και πάλι ας πρόσεχες. Βρες τον τρόπο. Αν δεν τον έχεις τότε είσαι απλά ανεπαρκής για να δώσεις τη συνολική εικόνα. Τεχνοκρατικά πάντα.