DIGITAL DVX-495 VS TOSHIBA SD-900EE

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Ενδιαφέρον... το αποτέλεσμα...
Χεχε...
Αλλά και αύριο μέρα είναι!
Οπότε καλύτερα να πάτε για ύπνο και να διαβάσετε με τον Σαββατιάτικο απογευματινό καφέ σας!:afro:
Εκτός αν την κοπανήσω για ΣΚ οπότε και η Δευτέρα μέρα είναι κι' αυτή!:ROFLMAO:
 

Attachments

  • DSC01057.JPG
    DSC01057.JPG
    78.3 KB · Views: 115

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Λοιπόν, το Digital το αγόρασα ανήμερα της εορτής μου.
Είπα να κάνω ένα φτηνό δωράκι στον εαυτό μου για να 'χω να παίζω.
Το έβαλα να πάιζει στο repeat δυό μερόνυχτα.
Αφού δεν χάλασε... άρχισα να το ακούω μεμονωμένα, όχι δηλαδή συγκριτικά με το Τοσιμπάκι.
Δεν σας κρύβω ότι μου άρεσε!
Του έβαλα πολλά σιντιά και με διαφορετικά είδη μουσικής
Ομολογώ πως δεν με απογοήτευσε πουθενά.

Τις επόμενες δύο μέρες ήρθε η ώρα του συγκριτικού.
Τα δισκάκια λιγόστεψαν ακούγοντας μόνο 4-5 συγκεκριμμένα.
Το βάλε βγάλε καλωδίων για την εναλλαγή των δύο πλέυερς αλλεπάληλο γιατί η ετυμηγορία ήταν δύσκολη ως το τέλος!
Όπως ήταν καθοριστική και η ρύθμιση του volume από τον προ ώστε να μην αδικηθεί το χαμηλοέξοδο Digital.

Λοιπόν στο χαμηλό και στον όγκο του το 495 υστερεί σε σχέση με το 900.
Το δεύτερο δείχνει να κατεβαίνει χαμηλότερα και με περισσότερο σώμα.
Στο μεσοχαμηλό όμως τα πράγματα αλλάζουν άρδην.
Εκεί το 495 έχει πολύ καλή διαγραφή, πολύ καλά μέτωπα αλλά και ωραία ατάκα.
Έδωσε πολύ καλό ρύθμό και παλμό σε όλο το σύστημα και μάλιστα σε σημείο που το 900 να μου ακούγεται μετά σχετικά ψόφιο!!!
Η δε ανάλυση του 495 δεν υστέρησε σε σχέση με το 900.

Στα μεσαία μεσουψηλά τα πράγματα ήταν πολύ καλά.
Και τα δύο πλέυερς έτσι κι αλλιώς είναι τρομερά ξεκούραστα.
Εδώ ενώ το 495 τα πήγε περίφημα το 900 έδωσε κάτι ελάχιστα παραπάνω.
Αυτό ήταν μιά extra διαφάνεια, όμως σχεδόν ανεπαίσθητη... και λίγο παραπάνω αέρα.
Επίσης ελαφρά καλύτερη ροή.
Ξαναγράφω όμως πως οι διαφορές ήταν μικρές έως πολύ μικρές.
Το ίδιο ίσχύει και στις φωνές όπου οι διαφορές ήταν ελάχιστα υπέρ του 900.

Τα πρίμα:
Εδώ τα πράγματα ήταν περίεργα.
Στο 495 σαφώς πιο ατακερά και ρυθμικά.
Στο 900 πιο smooth και αέρινα.
Έλα όμως που του 495 μου φάνηκαν αλληθοφανέστερα...

Υπαρχει και κάτι που αφορά και τις μεσαίες αλλά και τα πρίμα όσον αφορά το 495.
Έχει μία τάση να φρεζάρει τις απολήξεις των φθόγγων.
Δηλαδή το τελείωμα της νότας είναι πιο γρήγορο ενώ στο 900 συνεχίζει για κάποια μιλισεκόντ.
Προφανώς εκεί φαίνεται η έλλειψη αέρα που ανέφερα.
Παρόλα αυτό είναι κάτι που δεν ενοχλεί γιατί το 495 έχει μία τάση να σε βάζει και εδώ στους ρυθμούς του!
Με λίγα λόγια αν ακούμε κλασσική μουσική ίσως το 900 να αρέσει περισσότερο και παντού.
Με κάτι όμως πιο ρυθμικό το 495 υπερτερεί...

Στα σώματα και το "κρέας" κανένα παράπονο από το 495 πέραν του πολύ βαθέως χαμηλού.
Επίσης από "ψηφιακίλα" και τα δύο πάιρνουν βαθμό άριστο.
Συνολικά πολύ καλύτερο από το παλιό BS.

Και πάμε στο μεγάλο μειονέκτημα του 495.
Αυτό δεν είναι άλλο από την στερεοφωνική του εικόνα.
Δυστυχώς είναι ασθητά υποδιαίστερη του 900 χωρίς όμως να υφίσταται σε καμμία περίπτωση προβληματική.
Ειδικά σε χώρους/συστήματα που έτσι κι αλλιώς πάσχουν στην εικόνα, οι περισσότεροι ίσως να μην καταλάβουν τίποτα ή ελάχιστες διαφορές με άλλες καλές πηγές.
Σε μένα στένεψε αρκετά την εικόνα.
Την έκανε και ρηχότερη αλλά σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το στενεμά της.
Επίσης κάποια όργανα (όχι όλα) ακούστηκαν με λιγότερη εστίαση και αέρα και όχι τόσο τρισδιάστατα.
Το 495 θα με βάλει μάλλον σε μπελάδες να ξανα-μανάστήσω τα ηχεία στα μέτρα του.
Διότι όπως καταλάβατε λέω να το παιδέψω το πράμα λίγο εκτενέστερα...
Εξ' άλλου το τρέχον στήσιμο αφορά το Τοσιμπάκι και δεν θα ήταν σωστό να στερήσω την ευκαιρία στο 495.
Δίκαια πράματα!

Και μερικές σκέψεις:
Υπολογίζω πως το 495 αν είχε κάποια περισσότερο θετικά κατασκευαστικά στοιχεία θα "τσάκιζε" παντού.
Π.χ ξεχωριστή τροφοδοσία ανά κανάλι για βαθύτερο χαμηλό και video off.
Επίσης ένα Zoran ανά κανάλι θα ήταν ότι καλύτερο για την βελτίωση της εικόνας του.
Μήπως οι ντιούηδες μπορούν να σκεφθούν κάτι επ' αυτού???
Λέω δηλαδή, πως αν πάρουμε δύο 495 μήπως δύναται να φτιάξουμε από τα σωθηκά τους ένα καλύτερο χρησιμοποιώντας μία πλακέτα ανα κανάλι ή κάποια άλλη ματσακωνιά????
Πάντως τα θετικά στοιχεία του δικαιολογούνται όπως και τα αρνητικά του.
Προφανώς στα θετικά πάιζει ρόλο πως όλη την δουλειά την κάνει ένα τσιπάκι (Zoran) οπότε μειώνονται δραστικά τα επι μέρους στάδια αλλά και οι διαδρομές των σημάτων (ψηφιακών και αναλογικών).

Αυτά τα ολίγα.
Καλό Σούκου σε όλους.
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
"Στο μεσοχαμηλό όμως τα πράγματα αλλάζουν άρδην.
Εκεί το 495 έχει πολύ καλή διαγραφή, πολύ καλά μέτωπα αλλά και ωραία ατάκα.
Έδωσε πολύ καλό ρύθμό και παλμό σε όλο το σύστημα και μάλιστα σε σημείο που το 900 να μου ακούγεται μετά σχετικά ψόφιο!!!"


"Τα πρίμα:
Εδώ τα πράγματα ήταν περίεργα.
Στο 495 σαφώς πιο ατακερά και ρυθμικά.
Στο 900 πιο smooth και αέρινα.
Έλα όμως που του 495 μου φάνηκαν αλληθοφανέστερα..."


"Επίσης κάποια όργανα (όχι όλα) ακούστηκαν με λιγότερη εστίαση και αέρα και όχι τόσο τρισδιάστατα."

"Με λίγα λόγια αν ακούμε κλασσική μουσική ίσως το 900 να αρέσει περισσότερο και παντού.
Με κάτι όμως πιο ρυθμικό το 495 υπερτερεί..."


Τα παραπάνω είναι σημεία κλειδιά για την κατανόηση αυτών που θα ακολουθήσουν!:

Σήμερα το ξανα-άκουσα το μικρούλι.
Τα συμπεράσματα ξανά τα ίδια.
Σήμερα όμως έπαιξα δυνατά.
Εδώ τα πράγματα γίναν ακόμα πιο περίεργα.
Τα μεσαία απέκτησαν πιό αψύ ήχο.
Υπήρχε μια αίσθηση έλλειψης ισορροπίας στο φάσμα.
Πολύ (καλοδεχούμενη) ενέργεια στο μπασο γύρω από τα 100 χέρτζ αλλά και πολύ ενέργεια στα πρίμα.
Μερικές πιατινιές κυριολεκτικά τις έφαγα στη μούρη.
Με τρόμαξαν αλλά δεν με χάλασαν κιόλας!
Στον αντίποδα όμως το 495 άρχιζε να κουράζει... σχετικά γρήγορα.

Το συμβάν με έβαλε σε σκέψεις γιατί δεν μπορούσα να το εξηγήσω καθώς το σύστημα δεν χαμπαριάζει και ούτε αλλοιώνει σε μεγάλες εντάσεις.

Τελικά κατέβασα TV στην υπόγα για να παίξω με το night mode.
Γρήγορα κατάλαβα πως ο ήχος του 495 οφείλεται σ' αυτήν την επιλογή.
Δηλαδή με την επιλογή στο OFF η συμπεριφερά του είναι αυτή που περιγράφεται.
Και όπου στις υψηλές εντάσεις βγάζει τα σκάρτα...
Aλλά επειδή συγκριτικό σε μεγάλες εντάσεις δεν είναι και πολύ πρέπον, έφαγα το παραμύθι... κρατώντας όμως τις "χρωματισμένες" αμφιβολίες...
Όταν βάλουμε το night mode στο ON επέρχεται η πολυπόθητη ισορροπία αλλά χάνονται όλα τα εντυπωσιακά στοιχεία του 495 που υπήρχαν σε νορμάλ/χαμηλές εντάσεις.

Μετά σύνδεσα το μικρούλι στο μικρό σύστημα.
Αυτό έχει ολοκληρωμένο ενισχυτή με Loudness.
Έπαιξα με αυτό σε συνδιασμό με το modes του 495.
Τελικά επιβεβαιώθηκα!
Το night mode ενέχει θέση loudness!
Και επειδή δεν λειτουργεί σαν κλασσικό loudness, η ισορροπία όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις, χάνεται!
Να σημειώσω πως το loudness στους ενισχυτές μειώνεται βαθμιαία όσο ανεβαίνει ή ένταση.
Κάτι που εκ των πράγμάτων δεν μπορεί να κάνει το 495 αφού δεν είναι ενισχυτής.
Και συνηθέστερα το loudness effect επιδρά με +6dB στα 100Ηz και +4dB στα 10ΚΗz.
Και έτσι λοιπόν εξηγήθηκαν όλα αλλά και επαληθεύτηκαν στο δεύτερο σύστημα.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω πως η υλοποίηση των modes είναι αρκετά πετυχημένη και θα συγκινήσει όσους ακούνε σε χαμηλές εντάσεις (όπως οι περισσότεροι δηλαδή).

Mε το night mode στην θέση ΟΝ ο ήχος έγινε ο γνωστός.
Δηλαδή δεν έχει τίποτα που να ενοχλεί αλλά και κάτι που να ξεχωρίζει.
Ψέμματα!
Έχει.
Ισορροπία.

Με την ευκαιρία θα το σκαλίσω λίγο (πήρα οδηγίες από τον Μορφέα) μήπως το "τίποτα" στην θέση ΟΝ δώσει κάτι καλύτερο, γιατί δυστυχώς για μένα ακούω δυνατούτσικα.

Κλείνοντας να πω πως για όσους ενδιαφέρει ο ομολογουμένως καλός ήχος
του στις χαμηλές εντάσεις, υπάρχουν μηχανάκια (επαγγελματικά) που μπορούν να κάνουν παρόμοια δουλειά με το night mode OFF του 495.
Βέβαια απαιτούν αρκετό ρίσκο και ακόμα περισσότερα καλώδια...

Από κει και πέρα σίγουρα θα έρθει η μέρα που τα DSP θα κλείσουν σπίτια.
Εξ' άλλου απο χρόνια κυκλοφορούν στα συστήματα αυτοκινήτου και στα mini/midi με τον κόσμο να ευχαριστιέται μουσική απ' αυτά...
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,779
Π. Φάληρο, Αθήνα
Tις ηχητικές αλλαγές με το NIGHT MODE τις είχα επισημάνει από πολύ παλιά, επί εποχής Bluesky. Έπέμενα ότι η αλλαγή του ήχου ισχύει και για τα απλά μουσικά CDs. Κάποιοι, δεν αναφέρω ανόματα, έλεγαν ότι το NIGHT MODE επιδρά μόνο στα DVDs.

Γιάννη, μπορεί εσύ να το θυμάσαι.
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
ΙΚ τότε υπήρχε ένας καταιγισμός μηνυμάτων που κυριολεκτικά είχα χάσει την μπάλλα...
Πάντως ντιβιντί εγώ δεν του έβαλα.

Αλλά στα σιντί δουλεύει το κολπάκι και μάλιστα σε λίγα γκάζια περίφημα!
Προφανώς ο κινέζος ή δεν ξέρω τι άλλο, που σχεδίασε το Ζόραν, στην ψυχοακουστική αλλά και σε επιστημονικό επίπεδο όσον αφορά τον ήχο γενικότερα... πρέπει να ήταν γάτος.
Και με πέταλα μάλιστα!
Είναι και το νόημα εξ' άλλου της τελευταίας μου παραγράφου.

Διότι αν έχεις γειτόνους με μειωμένες αντοχές και δεν μπορείς να κάνεις το κέφι σου, ούτε το HI-END σου φτάιει ούτε το Audio, ούτε τα μηχανάκια.
Εκεί χρειάζονται δραστικότερες λύσεις που η κοσμοθεωρία του HI-END τις απαρνείται μετά βδελυγμίας...
Όχι όμως του Audio, του απλού κοσμάκη δηλαδή που σου λέει απερίφραστα τι του αρέσει και τι όχι... και χωρίς τον φόβο... αντίθετης κριτικής.
Δυστυχώς ο δογματισμός και οι αποστειρωμένες θεωρείες - τις περισσότερες φορές όντως θεωρήματα και όχι αποδέιξεις - είναι γνωστό και ιστορικά ότι καταδυνάστευσαν κατά καιρούς την ανθρωπότητα...
Πολλές φορές όμως οι λύσεις ενός προβλήματος είναι πολύ απλούστερες απ' όσο φαίνονται αρχικά.

Τέσπα όλα αυτά είναι σκέψεις.
Το ζήτημα είναι να εμπιστευόμαστε τον εαυτό μας αποκλείοντας επιτυχώς τα διάφορα trojan... που κυκλοφορούν.
Όλα φυσική είναι.
Πάντως και μας μας τρώει ο πωπός μας και φυσικά κάποιοι το εκμεταλλέυονται αυτό με το αζημείωτο βεβαίως.
 

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
Μελετήστε προσεκτικά την παρακάτω σελίδα.
Η ψυχοακουστική δεν είναι κάτι απλό.
Υπάρχει ολόκληρη βομηχανία πίσω της που έχει ξεπεράσει τα μεγάλα τροφοδοτικά και τους καλούς τελεστικούς ή τις πανάκριβες ΝΟS...
Eίναι η βιομηχανία που παράγει το σοφτγουέρ που ακούμε...

http://www.thomann.de/gr/psychoacoustic_effects.html
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,779
Π. Φάληρο, Αθήνα
Μελετήστε προσεκτικά την παρακάτω σελίδα.
Η ψυχοακουστική δεν είναι κάτι απλό.
Υπάρχει ολόκληρη βομηχανία πίσω της που έχει ξεπεράσει τα μεγάλα τροφοδοτικά και τους καλούς τελεστικούς ή τις πανάκριβες ΝΟS...
Eίναι η βιομηχανία που παράγει το σοφτγουέρ που ακούμε...

http://www.thomann.de/gr/psychoacoustic_effects.html

Tα καλά υλικά κατασκευής σκοπό έχουν να διατηρήσουν την ποιότητα του πηγαίου σήμστος, ενώ τα DSP να το αλλάξουν με σκοπό να δημιουργήσουν ένα άλλο σήμα που καμία σχέση δεν έχει με το πηγαίο σήμα.
Eγώ ανήκω στην πρώτη σχολή και σε όλες τις ιδιοκατασκευές μου χρησιμοποιώ τα καλύτερα υλικά που μπορώ να προμηθευτώ, αλλά έξυπνα και χωρίς υπερβολές.

Δεν συμπαθώ καθόλου τις πολυεπεξεργασμένες ηχογραφήσεις που εχουν περάσει έστω και μια φορά από PC. Προτιμώ χίλιες φορές περισσότερο τις ερασιτεχνικές ηχογραφήσεις που έχουν γίνει με δύο καλά μικρόφωνα σωστά στημένα στο χώρο. Εννοείται ότι αυτες´οι ηχογραφήσεις δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο .
Πάντως δεν αποκλείω το ενδεχόμενο πολλά (ακριβά ?) CD players να έχουν μέσα τους επεξεργαστες κάποιας μορφής που επεξεργάζονται ψηφιακά το πηγαίο σήμα με σκοπό να το κάνουν πιο εντυπωσιακό στον ακροατή (enhanced).
 
Last edited:

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
IΚ σε βλέπω λίγο απογοητευμένο!
Διότι αν αυτά που ακούς δεν υπάρχουν στο εμπόριο... τότε υπάρχει πρόβλημα.
Μάλλον σου αρέσει το live αλλά δεν μπορείς να το πιάσεις!!!

Τέσπα το όλο θέμα μας σαν καταστάλαγμα είναι, τι θέλει να ακούει ένας άνθρωπος, μουσικόφιλος, χομπίστας, χαιφιντελάς, χαιεντάς κ.τ.λ στο ταπεινό διαμέρισμά του ώστε να μην ενοχλεί τους γύρω του...
Να του αρέσει βρε αδερφέ αυτό που ακούει.
Το παιχνίδι εκεί παίζεται.
Με όλο το θάρρος, μην πέφτεις στις παγίδες... του πηγαίου σήματος κ.τ.λ
Που δεν έιναι φυσικά πηγαίο (εν μέρει) ποτέ γιατί δεν μπορεί να είναι ποτέ
πηγαίο στα 85 ντιμπί κορυφής...
Πιστεύω να κατανοείς τι θέλω να πω.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,779
Π. Φάληρο, Αθήνα
Με τη λέξη "πηγαίο" εννοούσα χωρίς post-processing, με DSPs , περίεργα custon DACs, equalizers κ.λ.π μετά το transport. Οι ηχογραφήσεις είναι αυτες που είναι, αλλά υπάρχουν και οι καλές ηχογραφήσεις, αν ακούς κλασική και τζαζ, επίσης πολύ καλό υλικό σε βινύλιο που ακούω άλλωστε πολύ.
To θέμα CD στο τρέχον standard format έχει πάψει να με απασχολεί προς το παρόν. Το forrnat ο,τι είχε να δώσει το έδωσε. Με post-enhancement τεχνικές απλώς κάποια πολύ ακριβά CD players ακούγονται καλύτερα από αυτά των 1.000 ευρώ. Δηλαδή για να καταλάβεις πόσο δοαφορετικά ακούγονται, σε blind test οι μισοί θα ακούσουν τις διαφορες και οι άλοι μισοί δεν θα τις ακούσουν.
 
Last edited:

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,450
Βέροια
ΙΚ δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου.
Επιμένω όμως στο θέμα ευχαρίστησης σε χαμηλές στάθμες.
Δηλαδή στο ζουμί του 495.
Διότι κακά τα ψέμματα τα ηχεία κουνάνε τον αέρα.
Πιο δυνατά, κουνάνε περισσότερο αέρα...
Διαμορφώνοντας ανάλογα την φασματική καμπύλη κουνάμε περισσότερο αέρα με λιγότερες στάθμες...
Είναι απλά τα πράγματα.

Έλα όμως που αυτό δεν μπορείς να το κάνεις ολημερίς κι ολονυχτίς (ήτοι ρεαλιστικές στάθμες).
Πέραν των ενοχλήσεων της γειτονιάς, είναι και ανθυγειινό για μας τους ίδιους.
Έτσι επινοήθηκαν τα διάφορα τερτίπια που είναι φυσικά κατασκευασμένα κάτω από σοβαρότατο επιστημονικό υπόβαθρο (η φυσική που λέγαμε και η ψυχοακουστική), και σε καμία των περιπτώσεων, στην τύχη, ή άλλες αρπαχτές...
Ένα υπόβαθρο που παραμένει δυσνόητο ίσως και γρίφος για εμάς τους απλούς ερασιτέχνες "πυκνωτοκολλητές" ή δεν ξέρω τι άλλο!
Φυσικά και πάρα μα πάρα πολλές "καλές" ηχογραφίες στηρίζονται σε παρόμοιες τεχνικές "φουσκώματος" και "τανίσματος".

Από κει και πέρα όταν η στάθμες γίνουν ρεαλιστικότερες και το "πηγαίον" αρχίζει και αποκτά νόημα και υπόσταση... τα φτιασιδώματα είναι και συμφωνώ, περιττά.
Τότε είναι που τα καλά μηχανάκια δίνουν αυτό που πρέπει.
Ενώ αντίθετα τα πιο "μαρκεντίστικα" μηχανάκια, ή αν θέλεις τα μη ισορροπημένα... παίζουν σιγά όλα καλά αλλά μόλις ζητήσεις κάτι παραπάνω αρχίζουν οι ανισορροπίες...
Δηλαδή πάλι περίπτωση 495.
Ενώ παράλληλα πολλές "καλές" ηχογραφίες αναδεικνύονται σε μπαρούφες ολκής (συνηθέστερα οι overboosted...)

Προσωπικά - για να μιλήσω και για μένα - ποσώς μ' ενδιαφέρει ποιό μέσο είναι αυτό που αναπαράγει.
Αν δηλαδή είναι βινύλιο, σιντί, λάμπα, τρανζίστορ, κόρνα , ρηφλέξ, NONOS, αγγλική, αμερικάνικη ή ινδιάνικη σχολή... και τα λοιπά πατροπαράδοτα... γνωστά και μη εξαιρετέα.
Μου αρκεί να μ' αρέσει.
Ότι και αν είναι και απ' όπου και αν προέρχεται!
Το ίδιο νομίζω έκαναν και όσοι εμπιστεύθηκαν το 495 ή το BS.
Και καλά έκαναν.
Διότι ο καθείς πορεύετε βάσει των αναγκών του και της ευχαρίστησης του μέσα στο περιβάλλον που ζει και ακούει.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,779
Π. Φάληρο, Αθήνα
Εγώ προχώρησα ένα βήμα παραπέρα με το "μπλεσκατούλi" και το τροποποίησα. Σηκώνει μετροπές κυρίως στο αναλογικό στάδιο εξόδου και στην τροφοδοσία. Εχω την αίσθηση ότι κοντράρει τώρα άνετα αρκετά CD players των 600-1000 ευρώ (ατροποποίητα). Μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό ηχητικά player. Υπάρχει τελικά αρκετό ζουμί μέσα στον προσέσορα Zoran Vaddis.
Σε κανένα χρόνο θα έχουμε και το αντίστοιχο BS σε blu-ray αλλά μέχρι τότε απλώς θα αγοράζουμε βινύλια. "μπλεσκατούλι¨με blu-ray !!! Ολα μπλε !!!
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,973
Είμαι παντού
Εγώ προχώρησα ένα βήμα παραπέρα με το "μπλεσκατούλi" και το τροποποίησα. Σηκώνει μετροπές κυρίως στο αναλογικό στάδιο εξόδου και στην τροφοδοσία. Εχω την αίσθηση ότι κοντράρει τώρα άνετα αρκετά CD players των 600-1000 ευρώ (ατροποποίητα). Μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό ηχητικά player. Υπάρχει τελικά αρκετό ζουμί μέσα στον προσέσορα Zoran Vaddis.
Σε κανένα χρόνο θα έχουμε και το αντίστοιχο BS σε blu-ray αλλά μέχρι τότε απλώς θα αγοράζουμε βινύλια. "μπλεσκατούλι¨με blu-ray !!! Ολα μπλε !!!

στρουμφακια θα γινουμε στο τελος!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,973
Είμαι παντού
Καλύτερα να βλέπεις τα στρουμφάκια στην TV παρά τους γαύρους να σου ρίχνουν τις τεσσάρες :award:

μπαρντον?...δεν αντεληφθην το σχολιο εγκαιρως!:slapface:
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Kαι ναι το ξεθαψιμο της χρονιας !

Στο digital μπορεις να επιλεξεις κομματια απο το cd καθως παιζει η οχι ?

Θελω να σιγουρευτω πριν ξηλωθω ...:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ειδα και ενα νεο παιχνιδακι στο γνωστο καταστημα..καποιο trendo (ομοιο εξωτερικα )η κατι τετοιο..το εχει παρει κανεις ? :BDGBGDB55:
 

rider

Supreme Member
5 December 2006
8,069
Kαι ναι το ξεθαψιμο της χρονιας !

Στο digital μπορεις να επιλεξεις κομματια απο το cd καθως παιζει η οχι ?

Θελω να σιγουρευτω πριν ξηλωθω ...:ROFLMAO::ROFLMAO:

Ειδα και ενα νεο παιχνιδακι στο γνωστο καταστημα..καποιο trendo (ομοιο εξωτερικα )η κατι τετοιο..το εχει παρει κανεις ? :BDGBGDB55:

Παιδια κανεις δεν εχει το digital ? θελω απλως ενα μικρο σε μεγεθος player που να παιζει..Ξερω οτι κανει μονο 25 Ευρω αλλα μια και εχω το blue sky και δεν θελω να κανω συλλογη απο δαυτα..αν ξερει καποιος...αλλαζει tracks (σημαντικο για μενα ) ??
 

tsip

AVClub Addicted Member
19 January 2008
1,911
Cambridge
δεν εχω καταλαβει ακριβως τι εννοεις, στο digital αλλαζεις κομματια καθως παιζει , στα τυφλα και με υπομονη, .....δεν μπορεις να τα εχεις και ολα...
 
26 June 2006
174
Αθήνα
Παιδιά γειά σας,

Είχα ένα Bluesky το οποίο τα 'παιξε. Ψάχνω τώρα το DIGITAL DVX-495 να το αγοράσω και δεν το βρίσκω. Τώρα έχουν ένα Trenton η κάπως έτσι.
Το έχει δει κανείς στν Αθήνα ;

Ευχαριστώ,
Κωστής