Δικαιωματα καταναλωτη στις ηλεκτρονικες αγορες.

NIKOSP

New member
20 March 2007
57
Καλημερα σε ολους.

Ολοι ξερουμε οτι αν παμε σε ενα καταστημα και διαλεξουμε ενα προιον που εχει μια τιμη κολημενη πανω του,θα πληρωσουμε οτι αναγραφεται στην ετικετα με την τιμη,ασχετως αν ο υπαλληλος εκανε λαθος την ωρα που εβαζε τις ετικετες με την τιμη και το προιον κοστιζε ακριβοτερα.

Ας πουμε οτι κανουμε μια ηλεκτρονικη αγορα απο ενα eshop για ενα προιον και οτι μας ερχεται email επιβεβαιωσης απο το καταστημα.
Ξαφνικα μας παιρνουν τηλ και μας λενε οτι ηταν λαθος η τιμη και δεν κοστιζε τοσο αλλα ακριβοτερα και μας σβηνουν την παραγγελια απο το ιστορικο παραγγελιων,με το ετσι θελω.
Εμεις ομως εχουμε κρατησει εκτυπωσεις που εδειχναν την τιμη του προιοντος αλλα και το confirmation email που μας εστειλαν.
Το προιον εχει διαθεσιμοτητα.

Ειναι υποχρεωμενοι να μας το πουλησουν σε αυτην την τιμη?
Υπαρχει καποια νομοθεσια ή ευρωπαικη οδηγια για αυτην την περιπτωση?
Αν γνωριζει καποιος θα τον παρακαλουσα να βοηθησει.

Ευχαριστω πολυ
 
Ο Γερμανός πρόσφατα έφαγε πρόστιμο επειδή έκανε αυτό ακριβώς που λες, άρα σίγουρα υπάρχει σχετική νομοθεσία. Το θέμα είναι πως δύσκολα θα το κυνηγήσεις ως άτομο με σκοπό να δικαιωθείς, δεν θα αγοράσεις δηλαδή στην τιμή που έπρεπε να αγοράσεις, απλά θα φάει πρόστιμο το κατάστημα. Κάνε καταγγελία χωρίς δεύτερη σκέψη.