Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Διορθώσεις φωτεινότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Ηλίας Σ." data-source="post: 785973" data-attributes="member: 1476"><p>Εξαρτάται απ' το μέγεθος και το είδος των διαφορών των καρέ. Σίγουρα βοηθάει πολύ κάτι τέτοιο απ ότι βλέπω δοκιμάζοντας σε δικές μου, αλλά τελικά καταλήγεις να ρυθμίζεις κυρίως με το μάτι.</p><p>Αντί αυτού μετρούσα τις τιμές RGB σε κοινά σημεία ανά δύο καρέ και ρύθμιζα και από εκεί κάνοντας κάτι πιο "χοντροκομμένο" απ' ότι πρότεινε ο φοιτητής που ανέφερες, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν ήταν πάντα ικανοποιητικό. Με τους μέσους τόνους βλέπω ότι πάει καλύτερα, αλλά πάλι κάτι λείπει.</p><p></p><p>Η <a href="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41942" target="_blank">τεχνική με τις μάσκες φωτεινότητας</a> που αναλύει ο Μανώλης σε άλλο μήνυμα είναι αρκετά καταλληλότερη για το τελικό αποτέλεσμα, αλλά είναι προτιμότερο να εφαρμοστεί σε ρυθμίσεις σε τμήματα του κάθε καρέ, όχι σε όλο το καρέ και σπάνια σε όλο το πανόραμα.</p><p></p><p>Ένα απλό σχετικά τρικ που πάντα βοηθάει σε πανοραμικές είναι η χρήση περισσότερων καρέ ώστε το μπλέξιμο μεταξύ τους να γίνεται πιο ομαλά έχοντας ευκολότερη μετάβαση στις όποιες διαφορές. Αντί για 3 καρέ οριζόντια τραβάμε 5 με μεγαλύτερη αλληλοεπικάλυψη.</p><p></p><p>Κάποια προγράμματα πανοραμικών ενώσεων δημιουργούν layers με κάθε καρέ και μπορούμε να δουλέψουμε περισσότερο σε τέτοιες λεπτομέρειες μεταβάλλοντας κατά βούληση ότι ενοχλεί και φυσικά θέλει αρκετή δουλίτσα με ρυθμίσεις φωτεινότητας, διαφάνειας, τι σβήνουμε και τι κρατάμε απ' το κάθε layer, πως ισορροπεί με το σύνολο, κι ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ηλίας Σ., post: 785973, member: 1476"] Εξαρτάται απ' το μέγεθος και το είδος των διαφορών των καρέ. Σίγουρα βοηθάει πολύ κάτι τέτοιο απ ότι βλέπω δοκιμάζοντας σε δικές μου, αλλά τελικά καταλήγεις να ρυθμίζεις κυρίως με το μάτι. Αντί αυτού μετρούσα τις τιμές RGB σε κοινά σημεία ανά δύο καρέ και ρύθμιζα και από εκεί κάνοντας κάτι πιο "χοντροκομμένο" απ' ότι πρότεινε ο φοιτητής που ανέφερες, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα δεν ήταν πάντα ικανοποιητικό. Με τους μέσους τόνους βλέπω ότι πάει καλύτερα, αλλά πάλι κάτι λείπει. Η [URL="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=41942"]τεχνική με τις μάσκες φωτεινότητας[/URL] που αναλύει ο Μανώλης σε άλλο μήνυμα είναι αρκετά καταλληλότερη για το τελικό αποτέλεσμα, αλλά είναι προτιμότερο να εφαρμοστεί σε ρυθμίσεις σε τμήματα του κάθε καρέ, όχι σε όλο το καρέ και σπάνια σε όλο το πανόραμα. Ένα απλό σχετικά τρικ που πάντα βοηθάει σε πανοραμικές είναι η χρήση περισσότερων καρέ ώστε το μπλέξιμο μεταξύ τους να γίνεται πιο ομαλά έχοντας ευκολότερη μετάβαση στις όποιες διαφορές. Αντί για 3 καρέ οριζόντια τραβάμε 5 με μεγαλύτερη αλληλοεπικάλυψη. Κάποια προγράμματα πανοραμικών ενώσεων δημιουργούν layers με κάθε καρέ και μπορούμε να δουλέψουμε περισσότερο σε τέτοιες λεπτομέρειες μεταβάλλοντας κατά βούληση ότι ενοχλεί και φυσικά θέλει αρκετή δουλίτσα με ρυθμίσεις φωτεινότητας, διαφάνειας, τι σβήνουμε και τι κρατάμε απ' το κάθε layer, πως ισορροπεί με το σύνολο, κι ό,τι άλλο προκύψει στην πορεία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Διορθώσεις φωτεινότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…