Διπλή χρέωση στην πιστωτική κάρτα

manos73

New member
20 October 2011
73
H Nova "ξανακτυπά"!!!

..πριν λίγο με έκπληξη (ίσως τίποτα δεν πρέπει να μας κάνει έκπληξη πλέον) διαπίστωσα πως έχει γίνει διπλή χρέωση στην πιστωτική μου κάρτα (πληρώνω με πάγια εντολή) για την συνδρομή του μηνός Ιουλίου.

σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών δηλώσαν άγνοια ..η κοπέλα μου είπε ότι πήρε και άλλος πελάτης και διαμαρτυρήθηκε για τον ίδιο λόγο ..αλλά δυστυχώς λέει η εταιρία μπορεί να το διαπιστώσει από Δευτέρα - Τρίτη που θα τους στείλουν οι τράπεζες τα στοιχεία και ότι άμεσα (αφού διαπιστωθούν οι διπλές χρεώσεις) θα επιστραφεί το ποσό
 

manos73

New member
20 October 2011
73
..η τράπεζα δεν μπορεί να κάνει κάτι ..από αυτούς πρέπει να περιμένει να γίνει ο αντιλογισμός
 
Last edited by a moderator:

little

Senior Member
30 October 2010
459
Ωραίο το κόλπο. Χρεώνει διπλές συνδρομές και μετά σου επιστρέφει πετσοκομμένο το ποσό.
Και αν δεν ελέγξεις μπορεί και να σου φάνε τα λεφτά.
Το άλλο με Δευτέρα, Τρίτη, τι είναι πάλι; Δηλαδή από Παρασκευή κλείνουν; Δημόσιο το κατάντησαν;

Αυτό είναι τρελάδικο. Σε καμία σοβαρή ιδιωτική επιχείρηση δεν γίνονται αυτά και αν συμβούν, τουλάχιστον σου επιστρέφουν το ποσό άμεσα. Κι όχι από Δευτέρα ...
 

bagtzim

Senior Member
1 March 2013
472
να μην βάζετε πιστωτική κυριοι! Να πάτε στο κατάστημα τόσος κόπος είναι;!
 

jimmy0077

AVClub Addicted Member
15 January 2013
2,488
Αθήνα
Η Nova και η σοβαρή ιδιωτική επιχείρηση γιατί είναι στην ίδια πρόταση?:ernaehrung004:

Πραγματικά η οργάνωση ή έλλειψη οργάνωσης, πείτε το όπως θέλετε, πλησιάζει τις κακές υπηρεσίες του Δημοσίου.
 

little

Senior Member
30 October 2010
459
Συμφωνώ! Ακόμα και ο τρόπος συμπεριφοράς της απέναντι στους παλιούς και τίμιους συνδρομητές είναι απαράδεκτος.
Φαντάσου να έβγαινε αύριο ο Κεδίκογλου σε πανελλαδικό δίκτυο για να πει:

"Σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός υφίσταται θυσίες δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις και δισταγμούς. Όπως δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής για “ιερές αγελάδες” που παραμένουν άθικτες όταν επιβάλλονται περικοπές παντού. Όταν πρέπει να τελειώνουμε με τα ελλείμματα και να βγούμε από την κρίση, δεν μπορούμε να ανεχόμαστε θύλακες αδιαφάνειας και σπατάλης. Η Νωβά είναι μια χαρακτηριστική περίπτωση μοναδικής αδιαφάνειας και απίστευτης σπατάλης. Η σημερινή Νωβά έχει εξελιχθεί σε ένα σκάνδαλο που το βλέπουν καθημερινά όλοι, αλλά δεν τόλμησε να το αγγίξει κανείς. Η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την εταιρία. Με το ισχύον νομικό πλαίσιο και με κοινή υπουργική απόφαση σταματούν οι μεταδόσεις μετά την ολοκλήρωση της προβολής της αισθησιακής ταινίας, σήμερα το βράδυ."
 

manos73

New member
20 October 2011
73
Απάντηση: Re: Διπλή χρέωση στην πιστωτική κάρτα

να μην βάζετε πιστωτική κυριοι! Να πάτε στο κατάστημα τόσος κόπος είναι;!

..κερδίζεις ένα μήνα
 

caset

New member
3 June 2013
26
να μην βάζετε πιστωτική κυριοι! Να πάτε στο κατάστημα τόσος κόπος είναι;!

εκτός από τις εκπτώσεις, πχ τον pvr 100 ευρώ φθηνότερα ή τον μήνα που έγραψε ο manos, άμα δουλεύεις απ'το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα είναι ένα θέμα το να βρεις χρόνο να πας σε κατάστημα.
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Αυτό είναι γνωστό.Άλλωστε με πιστωτική πληρώνω και έχω τα HD δώρο.Κι αυτό βέβαια όχι για πάντα,για 12 μήνες.Για τον δωρεάν μήνα είπα δεν ισχύει επειδή το ανέφερε άλλος.
 

manos73

New member
20 October 2011
73
..απλά για ενημέρωση, Τρίτη απόγευμα και δεν έχει γίνει καμία επιστροφή των χρημάτων
 

little

Senior Member
30 October 2010
459
Γιατί περίμενες ότι θα σου έλυναν το πρόβλημα;
Η εταιρία είναι κρατική.

Τηλεφώνησε τους και πες στην υπάλληλο πως θα απευθυνθείς στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, καθώς έγινε παράνομη παρακράτηση ποσού από την πιστωτική σου. Αν σου επιστρέψουν τα λεφτά (που δεν νομίζω) σφράγισε την πιστωτική και άλλαξε τρόπο πληρωμής ή στην χειρότερη ακόμη και εταιρία.
 

manos73

New member
20 October 2011
73
..έγινε η επιστροφή ..το επιβεβαίωσα και με την τράπεζα ..από ότι μου είπαν στην τράπεζα είχαν γίνει δυο απόπειρες για χρέωση (τελικά έγινε μια χρέωση) αλλά είχε δεσμευθεί το ποσό

..όπως και να έχει επειδή είμαι εδώ και μήνες ξενερωμένος με την Nova ..διακόπτω άμεσα την πάγια πληρωμή και 13/9 που τελειώνει το συμβόλαιο κουνάω μαντήλι
 

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Δευτέρα - Τρίτη θα έχει λυθεί το θέμα σου, τα χρήματα θα σου επιστραφούν, κακώς αλλά συμβαίνει μερικές φορές.
Τελικά είχε δίκιο ο Γιάννης.
Σε τελική ανάλυση το πρόβλημα που προέκυψε, λύθηκε γρήγορα.
 

manos73

New member
20 October 2011
73
..το θέμα είναι γιατί να υπάρχουν τέτοια προβλήματα
..και να χάνουμε ώρες από τη ζωή μας αναμένοντας την τηλεφωνική εξυπηρέτηση ..για να διεκδικήσουμε το αυτονόητο