Drive

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    77

MoDis

Supreme Member
20 June 2006
3,660
στον κοσμο μου...
pegasuslarget1581105373.jpg


H υπόθεση
Ένας κασκαντέρ του Hollywood (Gosling) εργάζεται στη δεύτερη δουλειά του
ως οδηγός διαφυγής σε ανθρώπους του υποκόσμου
αλλά γίνεται στόχος κάποιων από τους πιο επικίνδυνους τύπους του LA
όταν βοηθάει το σύζυγο της όμορφης γειτόνισσας (Carey Mulligan).


Αντιγράφω από το e-go
Εάν περιμένετε το «Drive» να είναι μια κουλτουριάρικη εκδοχή του «Μαχητές των Δρόμων», σκεφτείτε ξανά.
Ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν («Pusher», «Bronson») αποτίει τον προσωπικό του όρο τιμής σε σκηνοθέτες
που μεγαλόυργησαν στα 80s και παραδίδει την πιο απολαυστική ταινία που είδαμε φέτος στο Φεστιβάλ Καννών.
Κι αν ο Ρεφν δεν ξέρει να οδηγεί, αυτό δεν τον εμπόδισε στο ελάχιστο να μπει στην ψυχολογία ενός ανθρώπου
για τον οποίο το τιμόνι είναι προέκταση των χεριών του.

O Ράιαν Γκόσλινγκ στον πρωταγωνιστικό ρόλο είναι ο εσωστρεφής Οδηγός που δεν ονομάζεται ποτέ.
Ζει στην κακή πλευρά του Λος Άντζελες και κάνει κάθε είδους δουλειά που σχετίζεται με τα αυτοκίνητα
- ακόμα και τον οδηγό σε ληστείες.
Όταν γνωρίζει την Αϊρίν (Κάρεϊ Μάλιγκαν) και τον γιο της Μπενίσιο νιώθει τις ισορροπίες μέσα του να αλλάζουν,
αλλά η ευτυχία της ελπίδας δεν κρατάει πολύ.
Ο άντρας της νεαρής γυναίκας αποφυλακίζεται και καθώς το παρελθόν του βάζει σε κίνδυνο την οικογένειά του,
ο Οδηγός αποφασίζει να τον βοηθήσει να ξεμπλέξει μια και καλή.

Και φυσικά, όλα πάνε κατά διαόλου.

Σε ένα φιλμ που συνδυάζει την καλοφτιαγμένη δράση με νουάρ φόντο,
σινεφίλ αναφορές και ελάχιστα διαλογικά μέρη,
ο Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν αποδεικνύει πώς το art house μπορεί να τρυπώσει στο Χόλιγουντ κάνοντας μικρά θαύματα.

«Πίστευα ότι ερχόμενος στο Χόλιγουντ θα αναγκαζόμουν να συμβιβάσω το όραμά μου και να κάνω εκπτώσεις,
αλλά τελικά πήρα παραπάνω απ' όσα περίμενα»
,
δήλωσε στη συνέντευξη τύπου ο ελαφρώς αλαζόνας Ρεφν,
ο οποίος θυμίζει λίγο τον συμπατριώτη του Λαρς φον Τρίερ στο στυλ της ομιλίας.

Και τα θαύματα είναι πιθανά, αρκεί να βρεις τους κατάλληλους ανθρώπους να σε υποστηρίξουν:
ο Ράιαν Γκόσλιν ήταν εκείνος που προώθησε αρχικά το σενάριο και επέλεξε τον σκηνοθέτη,
δίνοντας σάρκα και οστά σε κάτι που πριν έμοιαζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
«Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τον Νίκολας, όλα ήταν λάθος», είπε ο Γκόσλινγκ,
εξηγώντας:
«Αυτός φαινόταν να βαριέται, εγώ άρχισα να νιώθω απαίσια για την απόφασή μου να τον δω
και τελικά καταλήξαμε να τον γυρίζω σπίτι του γιατί ήταν λίγο άρρωστος.
Δεν μιλούσαμε στο δρόμο, ήταν σαν ένα πολύ κακό δεύτερο ραντεβού,
οπότε άνοιξα το ραδιόφωνο.
Και ξαφνικά, ακούγεται το `I Can't Fight This Feeling Anymore'
και με την άκρη του ματιού μου βλέπω τον Νίκολας να κλαίει και να τραγουδάει.
Κι εκεί μου είπε `αυτό είναι, τώρα έχω όλη την ταινία'».


Ο Ράιαν Γκόσλινγκ,
έχοντας ελάχιστες ατάκες και τον περισσότερο χρόνο στην οθόνη,
είναι αυτό ακριβώς που περιγράφει ένα άλλο τραγούδι της ταινίας: «ένας αληθινός άνθρωπος κι ένας αληθινός ήρωας».
Με το 80s σάουντρακ να υπογραμμίζει τη δράση και τους σκοτεινούς δρόμους του Λος Άντζελες σε πρώτο πλάνο,
στο μυαλό έρχονται οι ταινίες που έκανε ο Μάικλ Μαν τη δεκαετία του 80,
το «Το Live and Die in LA», του Φρίντκιν αλλά και πολλές άλλες φιλμικές αναφορές.
«Όταν δουλεύαμε με τον Ράιαν μιλώντας για την ταινία ήταν σαν να κάνουμε εγκεφαλικό σεξ»,
είπε ο Ρεφν κάνοντας τον Γκόσλινγκ δίπλα του να σκάσει στα γέλια, κοκκινίζοντας.

H αλήθεια είναι πως κάτι τέτοιο πρέπει να συνέβη όντως,
αφού το «Drive» καταφέρνει να συνδυάσει μια πολύ στιβαρή οπτική σημειολογία
με αυτο-αναφορικά αστειάκια για την κινηματογραφική βιομηχανία
αλλά και με την ζουμερή διασκέδαση των καλύτερων ταινιών δράσης.

Μπορεί να ελπίζει σε ένα γερό βραβείο από τον συνάδελφο «driver» Ντε Νίρο; Εμείς ψηφίζουμε ναι!

Τελικά
Η ταινία βραβεύτηκε με το βραβείο σκηνοθεσίας ,
με τον σκηνοθέτη να πρωτοτυπεί και να μη βγάζει κάποιο τσαλακωμένο χαρτάκι
με τον ευχαριστήριο λόγο από την τσέπη του,
αλλά να τον διαβάζει από το iPhone του ...
το παραπάνω gossip από το jumping fish

το cast
Ryan Gosling Driver
Christina Hendricks Blanche
Carey Mulligan Irene
Ron Perlman Nino
Bryan Cranston Shannon
Albert Brooks Bernie Rose


H ταινία θα προβληθεί έξω στις 16 Σεπτεμβρίου








icon2.png
edit by airb:

avclub1drive.jpg





DRIVE
Drive



» Παίζουν: Ρον Πέρλμαν, Ράιαν Γκόσλινγκ, Όσκαρ Άιζακ, Κάρεϊ Μούλιγκαν, Κριστίνα Χέντρικς
» Σκηνοθέτης: Νίκολας Γουίντινγκ Ρεφν
» Διάρκεια: 96' λεπτά

» Κατηγορία: Δράσης
» Διανομή: Audio Visual
» Ημ. Κυκλοφορίας: 29 Φεβρουαρίου 2012
» Έτος Παραγωγής: 2011
» imdb Rating: 8 /10

» Γλώσσα: Αγγλικά
» Υπότιτλοι: Ελληνικά
» Κυκλοφορεί σε: BLU-RAY και DvD



» Υπόθεση:
Η ιστορία ενός μοναχικού κασκαντέρ-οδηγού αυτοκινήτων του Χόλιγουντ, που σαν δεύτερη δουλειά
έχει να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως κορυφαίος οδηγός διαφυγής για τον εγκληματικό υπόκοσμο.
Όταν συμφωνεί να βοηθήσει τον σύζυγο της όμορφης γειτόνισάς του Irene, γίνεται στόχος κάποιων
από τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες του Λος Άντζελες. Η δουλειά στραβώνει και ο μόνος τρόπος
να σώσει τη ζωή της Irene και του γιου της είναι να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να οδηγήσει.






 
Last edited by a moderator:

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,764
πετρουπολη
Απάντηση: Drive (2011)

Εμενα παντως μου κανει για ρημεικ αυτου:

TheDriverPoster.jpg




http://en.wikipedia.org/wiki/The_Driver


O Gossling εχει ξαναπαιξει το ρολο του οδηγου σε μια πολυ καλη ταινια με τον Jeff Bridges,και μαλιστα ο χαρακτηρας που επαιζε ειχε κολλημα με τον Bullitt του Steve Macqueen...
 
Last edited:

MoDis

Supreme Member
20 June 2006
3,660
στον κοσμο μου...
Re: Drive (2011)





drive-poster-xlarge.jpg
 
18 June 2006
8,260
Θεσσαλονίκη
Drive (απ τη Δανία με αγάπη)

attachment.php


Drive
Έτος: 2011
Χώρα: ΗΠΑ
Είδος:Αστυνομική περιπέτεια
Σκηνοθεσία : Nicolas Winding Refn
Σενάριο: Hossein Amini
Βασισμένο στο βιβλίο του James Sallis
Πρωταγωνιστούν: Ryan Gosling, Carey Mulligan, Christina Hendricks, Ron Perlman
Διάρκεια: 100'


Ο Drive ( δε θ ακούσουμε πουθενά το πραγματικό του όνομα ) είναι ένας ευφυής νεαρός με εξαιρετικές οδηγητικές ικανότητες και ασκεί το επάγγελμα του κασκαντέρ σε επικίνδυνες σκηνές ταινιών . Παράλληλα προσφέρει τις υπηρεσίες του και ως οδηγός σε δουλείες του υποκόσμου. Δεν είναι τα χρήματα το κίνητρο γι αυτόν άλλα η αίσθηση της αδρεναλίνης και του κινδύνου που του προσφέρει η παράνομη δραστηριότητα . Παίζει με του δικούς του κανόνες και ξέρει να κράτα τις ισορροπίες του παιχνιδιού Όλα αυτά μέχρι που γνωρίζει την Αϊρίν (Carey Mulligan) μια όμορφη λιγομίλητη εσωστρεφής κοπέλα που μεγαλώνει ένα παιδί χωρίς τη βοήθεια του πάτερα του αφού ο τελευταίος βρίσκετε πίσω απ τα κάγκελα της φυλακής . Όχι όμως για πολύ ακόμα .



Ακούγοντας τον τίτλο DRIVE νομίζεις πως θα δεις μια ταινία δράσης , αγωνιάς, καταδίωξης, αδρεναλίνης , με πολλές μπουνιές , πιστολίδια και γκάζια , πολλά γκάζια. Και ναι έτσι είναι , θα δεις μια ακόμα ταινία με όλα τα παραπάνω στοιχεία . Η μήπως όχι? Ε...... όχι , δε θα δεις μια ακόμα ταινία με όλα τα παραπάνω στοιχεία . Όχι δεν προσπαθώ να σε μπερδέψω αγαπητέ αναγνώστη απλά η ταινία είναι ολίγον τι ακαθόριστη σε ότι αφορά το περιεχόμενο της και δύσκολα της φοράς ταμπέλα . Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια περίπτωση ταινίας που μπορείς να την δεις και έτσι και αλλιώς . Μια ταινία που αν τη βάλεις κάτω και την αναλύσεις διαπιστώνεις πως πρόκειται για ένα άρτιο κινηματογραφικό αποτέλεσμα που εσωκλείνει αρμονικά την αίγλη των κλασικών φιλμ νουάρ , την αγωνία του Χιτσκοκικού θρίλερ , μια πινελιές από fast and furious , μια μαύρη γυαλιστερή Mustang, άλλα και την άγρια αλλά νωχελική βια που που συναντάμε στις δημιουργίες του Martin Scorsese και αν θέλω να γίνω πιο τολμηρός και του Guy Ritchie.



Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο ρεαλισμός που εκπέμπει η ταινία καθ όλη τη διάρκεια της , ιδιαίτερα στις σκηνές δράσης που μαγνητίζουν το βλέμμα του θεατή με μια πρωτόγνωρη μοναδικότητα . Καθώς και ο τρόπος που ο Δανός σκηνοθέτης της τριλογίας Pusher , του Valhalla Rising και του Bronson δανείζετε την κακογουστιά των B' movies και την συγχωνεύει σ ένα σύγχρονο αστυνομικό δράμα . Σημαντική και η συμβολή του πρωταγωνιστή της ταινίας Ryan Gosling που επιμένει να μας εκπλήσσει ευχάριστα με τις υποκριτικές του ικανότητες αφού καταφέρνει και προσαρμόζετε με τεχνική χαμαιλέοντα σε όποιο ρόλο κι αν του αναθέσουν. Ακόμα δε μπορώ να ξεχάσω τη δραματική φιγούρα του blue valentine . Θα μπορούσα πολύ εύκολα να χαρακτηρίσω την ταινία και ως One man show αφού τα πάντα είναι στημένα γύρο απ τον πρωταγωνιστή . Είναι όμως όλα τόσο αλληλένδετα μεταξύ τους στην ταινία που δύσκολα αποδίδει κάνεις έναν τόσο βαρύ χαρακτηρισμό .



Με δυο λόγια πρόκειται για μια περιπέτεια που θ απολαύσουν όλοι. Και αυτοί που ψάχνουν το κάτι παραπάνω από μια ταινία δράσης, αλλά και αυτοί που ερεθίζονται στο άκουσμα της εξάτμισης όταν βογκάει στο ανέβασμα των στροφών της μηχανής του αυτοκινήτου . Όχι δεν είναι το Transporter με τον πολύ Jason Statham . Ίσως αν του αφαιρούσαμε την υπερβολική δράση , την υπερβολική σκηνοθεσία , το υπερβολικό ξυλίκι , τις ατάκες που σκοτώνουν και το εμπλουτίζαμε με εξυπνότερος διαλόγους , καλύτερους παίχτες και ένα σχετικά πιστευτό σενάριο θα μπορούσαμε να κάνουμε παραλληλισμό .

Να μην ξεχάσω να σας πω πως η ταινία αποκόμισε και όχι αδίκως το βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στο τελευταίο φεστιβάλ των Καννων

http://www.youtube.com/watch?v=nK30uyEvRGo
 

Attachments

  • drive-2011.jpg
    drive-2011.jpg
    71.5 KB · Views: 428

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,764
πετρουπολη
Απάντηση: Drive (2011)

Τελικα εν μερει ο ντορος που εγινε δεν ηταν αδικος.Μια καθαρα σινεφιλικη ταινια που υπηρετει το σκοπο της στο μεγαλυτερο μερος της.Γεματη αναφορες σε παλιοτερες ταινιες,ειναι φτιαγμενη απο ενα σκηνοθετη που αγαπαει αυτο το ειδος του σινεμα που δεν ειναι αλλο απο το αστικο θριλλερ.Οι αναφορες βασικα ειναι τρεις.Οσον αφορα τον χαρακτηρα του πρωταγωνιστη εδω δεσποζει το Bullitt του Peter Yates και το The Driver του Walter Hill.Τα υπολοιπα απο την ατμοσφαιρα,το σεναριο και τη σκηνοθεσια ανηκουν στον κοσμο του Michael Mann.Η ταινια αποτελει ενα φορο τιμης στον πολυ μεγαλο αυτο δημιουργο.Ο σκηνοθετης του Drive τον εχει κατακλεψει με την καλη εννοια.Απο την ατμοσφαιρα,τα χρωματα,τη νυχτα,το αστικο τοπιο,το soundtack,ολα ειναι εδω.Μεχρι και ο τροπος αφηγησης και οι ληψεις της καμερας ειναι σε πολλα σημεια ιδια.Ο σκηνοθετης διαβασε καλα το μαθημα του και ηξερε ακριβως τι να κανει και πως να το κανει και το αποτελεσμα δικαιωνει τον σκοπο του (το αφιερωμα στον Μανν) στο επακρο.Θα ελεγα μαλιστα πως εμπνευστηκε απο τον πρωιμο Μανν του The Thief με τον Τζειμς Κααν και του Miami Vice .Η 80'ς αισθητικη απο την αφισα της ταινιας μεχρι και τη μουσικη υπαρχει και εδω.Bεβαια εκει υπηρχαν οι Tangerine Dream αλλα και το σαουντρακ του The Drive ειναι πολυ καλο και ταιριαστο με την ατμοσφαιρα της ταινιας.Aκομα και το στορυ σε μερικα σημεια θυμιζει το The Thief.
Παμε τωρα στα στραβα.Παρ'ολο που προσπαθει ο σκηνοθετης δεν καταφερνει να βγαλει απο τους ηθοποιους τα συναισθηματα που πετυχαινει ο μεντορας του σε αντιστοιχες περιπτωσεις.Η βουβη ερμηνεια του Gossling σαφως παραπεμπει στο Μπουλιτ,αλλα ορισμενες φορες χανει το μετρο και το παραξηλωνει και δειχνει και ο ιδιος να υποφερει.Αυτο βεβαια ειναι θεμα σεναριου,αλλα και σκηνοθεσιας,αφου η προσπαθεια να φτιαξουν ενα χαρακτηρα που να μοιαζει σε εκεινον παραειναι επιτηδευμενη και ξινιζει ασχημα,ιδιως σε αυτους που εχουν δει την ταινια.Το λαθος ξεκιναει βεβαια απο το οτι ο Μπουλιτ ηταν χαρακτηρας που γραφτηκε πανω στον Στηβ Μακουιν.Εδω προσπαθουν να φορεσουν στον Γκοσλινγκ το "κουστουμι" του Στιβ,πραγμα που ειναι αδυνατον.Παρ'ολο που ειναι καλος,θεωρω οτι του λειπει το παραπανω "ματσο" που ηθελε αυτος ο ρολος .Ενας μεγαλυτερος σε ηλικια ηθοποιος και πιο εμπειρος θα εβγαζε περισσοτερο μυστηριο,ωστε να "ντυσει" καλυτερα αυτες τις σιωπες.Για τους υπολοιπους ρολους,οι ερμηνειες ειναι καλες αλλα αφηνει λιγο επιφανειακους τους χαρακτηρες προσπαθωντας ο σκηνοθετης να μιλησει περισσοτερο με τις σιωπες και τις εφρασεις τους,και εδω του λειπει η εμπειρια μαλλον για να καταφερει αυτο που καταφερνει σχεδον παντα ο μεντορας του.
Τελος απο μια ταινια με τιτλο Drive περιμενα πολυ περισσοτερες και καλυτερες σκηνες καταδιωξης.Ισως να φταινε και οι προσδοκιες που ειχα.Το κυνηγητο στη μεση της ταινιας με μονο τον ηχο απο την 8κυλινδρη βρισκεται σε απευθειας συνδεση με το Μπουλιτ αλλα μεχρι εκει ειναι οι ομοιοτητες του.Πιο ωραιες ηταν οι βολτες στην πολη,αλλα ηθελα γενικα παραπανω πραγματα.

Γενικα παντως βλεπεται πολυ ευχαριστα,μακαρι να βλεπουμε πιο συχνα τετοιες ταινιες,ειναι επισης ελπιδοφορο οτι ενας νεος σκηνοθετης εμπνεεται επιτελους απο τον κινηματογραφο του Mann,αλλα απο την αλλη για μενα ειναι κατωτερη απο τις κριτικες που πηρε.
 
Last edited:

andrip

New member
23 December 2010
56
Re: Drive (2011)

Συμφωνώ με τα παραπάνω και να πω σε όσους το σκέφτονται να τη δουν στον κινηματογράφο να το κάνουν. Θα χάνει αρκετά στην τηλεόραση. Δείτε τη στον κινηματογράφο, έχει παααρα πολύ ωραία ατμόσφαιρα.

Αρκεί φυσικά να μην περιμένετε οτι θα δείτε κάτι σε στυλ fast n furious!

ΥΓ: Αν δε σας αρέσει η ταινία στον κινηματογράφο απλά σηκωθείτε και φύγετε, μην την χαλάτε σε όσους κάθονται :)
 

Φρα.Πε.

Supreme Member
17 June 2006
6,443
Ελευσίνα
Απάντηση: Drive (2011)

Την είδα χθες στην μεγάλη οθόνη, μου άρεσε πάρα πολύ.
Αν και σε ορισμένα σημεία είχε πολύ αργό ρυθμό στο τέλος κατάφερνε να φτιάξει μέσα από αυτό μια πολύ καλή ατμόσφαιρα . Ορισμένες σκηνές κόβουν την ανάσα (έπεσε και λίγο gore).
Το soundtrack ούτε κρύο ούτε ζέστη.
Overall 8/10 imho.
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,519
Απάντηση: Drive (2011)

Στα θετικα της ταινιας οτι -εστω και μετα απο αρκετη ωρα- σε βαζει σε αυτον τον εκνευριστικα αργο ρυθμο.
Δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε η ταινια. Την βρηκα πολυ λιγη οπως και τον πρωταγωνιστη. Ανεκφραστος, οτι και να γινοτανε ειχε την ιδια φατσα.
Σαφως και δεν περιμενα ταινια δρασης, ειδικα αυτες με τα αυτοκινητα δεν μου λενε τιποτα αλλα περιμενα κατι...
Δεν το ειδα, ισως να φταιω και γω βεβαια...
 
17 June 2009
3,594
Re: Απάντηση: Drive (2011)

Εδω προσπαθουν να φορεσουν στον Γκοσλινγκ το "κουστουμι" του Στιβ,πραγμα που ειναι αδυνατον.Παρ'ολο που ειναι καλος,θεωρω οτι του λειπει το παραπανω "ματσο" που ηθελε αυτος ο ρολος .Ενας μεγαλυτερος σε ηλικια ηθοποιος και πιο εμπειρος θα εβγαζε περισσοτερο μυστηριο,ωστε να "ντυσει" καλυτερα αυτες τις σιωπες.
Γενικα παντως βλεπεται πολυ ευχαριστα,μακαρι να βλεπουμε πιο συχνα τετοιες ταινιες,ειναι επισης ελπιδοφορο οτι ενας νεος σκηνοθετης εμπνεεται επιτελους απο τον κινηματογραφο του Mann,αλλα απο την αλλη για μενα ειναι κατωτερη απο τις κριτικες που πηρε.

Πάνο θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα απ'όσα αφορούν μόνο αυτήν την ταινία, αλλά δεν μπορώ να αναφερθώ στις συγκρίσεις που κάνεις (το Μπούλιτ το είδα πολύ μικρή και φυσικά τότε δεν του έδωσα καμμιά σημασία και -shame on me?-δεν είμαι φαν του ΜακΚουίν ...),
Όμως, αναφορικά με το παραπάνω, έχω μια μικρή ένσταση,όσον αφορά το "πιό μάτσο" .
Άποψή μου είναι ότι ακριβώς το αντίθετο ήθελε να προβάλει, έναν νέο, παθιασμένο με την οδήγηση, καθόλου μάτσο αλλά πολύ ψύχραιμο και σίγουρο μόνο γι αυτό που ξέρει να κάνει καλά τύπο, που απλα του έρχονται τα 'πάνω κάτω όταν γνωρίζει τη νεαρά και ανακαλύπτει τον κρυμμένο ή άγνωστο σε αυτόν προστατευτισμό του. Τα όποια ερωτικά υποννοούμενα δε, εξαντλούνται σε μερικά βλέμματα... (πιό πολύ απόρησα με το ότι δεν εξελίχθηκαν τα υπαινικτικά βλέμματα του άρτι αποφυλακισθέντα συζύγου σε "θα σου δείξω εγώ που φρόντιζες τη γυναίκα μου ##**παιδο, πάρε μερικές να πορεύεσαι" :smash::smash:).
Από αυτά που είχα διαβάσει εδώ το περίμενα βέβαια λίγο περισσότερο dark....
Δεν θα διαφωνήσω ότι είναι μια καλή ταινία, απλά θα έλεγα ότι δεν είναι μόνο για κινηματογραφική αίθουσα όπως κάπου αναφέρθηκε, αλλά μιά χαρά θα ήταν και στο σπίτι....

(ΥΓ. όποιος έφαγε το :popcorn:ποπκορν μου και ήπιε και την :food-smiley-005: κόκα κόλα μου θα τιμωρηθεί από τον άγιο Riz.... :flipout::flipout:)
 
Last edited:

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,838
Αθήνα
Re: Απάντηση: Drive (2011)

Η ταινία δεν με συγκλόνισε αλλά, αντίθετα με ότι μου συμβαίνει στην πλειονότητα των mainstream Αμερικανικών ταινιών, δεν με εξενεύρισε. Πλην του Gosling δεν υπάρχει άλλος χαρακτήρας που να σκιαγραφείται στην ταινία, επίσης πιστεύω ότι ο σκηνοθέτης θα έπαιρνε περισσότερους πόντους στο ενεργητικό του αν δεν προσέδιδε στον πρωταγωνιστή του την σχιζοειδή προσωπικότητα που τον διακατέχει. Λόγω φυζίκ θα πήγαινε καλύτερα στον Gosling ο ήσυχος, αμίλητος χαρακτήρας χωρίς macho στοιχεία που φαινόταν στην αρχή της ταινίας και όχι αυτός που φάνηκε από τη μέση και μετά με τις βίαιες εξάρσεις (όντως ο παραλληλισμός με τη σκηνή του Irreversible ήταν πετυχημένος, βέβαια όπως και στη Γαλλική ταινία έτσι και σε αυτή βρίσκω εντελώς άσκοπη τη χρήση της συγκεκριμένης βίας).
Τέλος, η μουσική του Badalamenti μου άφησε καλές εντυπώσεις.