Εμένα μου είπαν να στείλουν τεχνικό. Εσένα τι σου είπαν; Να τη στείλεις;
Δεν τους έχω απαντήσει ακόμα στο email. Ήρθε ο bro μου για μια βδομάδα οπότε πάμε για την επόμενη.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν είμαι υποχρεωμένος να δεχτώ δεύτερη αλλαγή panel μέσα σε 9 μήνες η αν μπορώ βάση νόμου να αρνηθώ την επισκευή.
Καλημερα.
Αγορασα απο τα Mediamarkt στις 25/4/2018 μια Panasonic TX-65DX750E στις 13/6/2018 ηρθε ο κυριος Ζ...... και την πηρε για προβλημα στην οθονη (Dirty Screen Effect) την εφερε σε εσας και μου επιστραφηκε με αλλαγμενη οθονη στις 16/8/2018 δηλαδη μετα απο την απαραδεκτη καθυστερηση των δυο μηνων.
Στις 30/4/2019 η οθονη παρουσιασε το ιδιο προβλημα (Dirty Screen Effect) αλλα σε διαφορετικο σημειο και σας στην εστειλα με κουριερ στις 3/5/2019 οπως μου ζητησε ο κυριος Α.....
Στις 6/5/2019 με πηρε ο κυριος Α...... και μου εκανε προταση για αντικατασταση με την TX-65FX780E που ειναι χειροτερη απο την δικια μου πχ εμενα ειχε 3D η αλλη οχι η δικια μου ειχε VA Panel η αλλη IPS η δικια μου ειχε Direct LED η αλλη Edge LED (ειμαι γνωστης της τεχνολογιας 4 Plasma ειχα της Panasonic και δεν θα δεχτω αντι για μαυρο να βλεπω τις 50 αποχρωσεις του γκρι που εχουν τα IPS Panel)
Πηρα τηλεφωνο την ιδια μερα και ζητησα τον υπευθυνο πωλησεων μηπως μου κανει προταση για καποιο ισαξιο μοντελο η καλυτερο οπως λεει ο νομος (Επειδη ξανα σε μια τηλεοραση 40 ιντσων που δεν επισκευαζοταν μου εγινε τοτε προταση παλι με χειροτερη τηλεοραση ειχα μιλησει με τον υπευθυνο πωλησεων σας και μου εκανε αντικατασταση με καλυτερο μοντελο απο αυτο που μου ειχαν πει αρχικα.)
Ο κυριος Σ....... μου ειπε οτι θα με παρει την επομενη μερα να μου πει τι μπορουν να κανουν δεν με πηρε και τον πηρα εγω την μεθεπομενη στις 8/5/2019 μου ειπε πιεζουν την Γερμανια να τους στειλει οθονη και του ειπα δεν θελω να επισκευαστει δεν δεχομαι επισκευη δυο φορες στο ιδιο προβλημα μεσα σε 9 μηνες, θελω η αντικατασταση με ισαξιο η καλυτερο μοντελο η επιστροφη των χρηματων μου.
Μετα απο καποιες επικοινωνιες στο κινητο του που μου ειχε δωσει την Δευτερα 13/5/2019 μου ειπε οτι θα δωσουν εντολη στο Mediamarkt για επιστροφη των χρηματων μου και να παω την Τεταρτη 15/5/2019 στο καταστημα για την επιστροφη.
Στο καταστημα που πηγα μου ειπαν οτι δεν υπαρχει καποια επιστροφη και σας πηραν στην Intertech για να δουν τι εχει γινει αλλα ο κυριος Σ........ δεν ηταν εκει.
Τον πηρα αργοτερα στο κινητο του και μου ειπε οτι υπαρχει προβλημα οτι εχει γινει παραγγελια η οθονη και θα επισκευαστει η τηλεοραση ενω εγω ειχα ζητησει να μην γινει επισκευη βαση του δικαιωματος που μου δινει ο νομος.
Δεν θελω να επισκευαστει η τηλεοραση θελω να δωθει εντολη στο Mediamarkt για επιστροφη των χρηματων μου η καποιο πιστωτικο.
Το παραπανω θα το στειλω και στους εξης φορεις αν δεν βγαλω ακρη μαζι σας.
Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520
Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776