O συγκεκριμένος δίσκος δεν συστήνεται.
Αποτελεί έναν πρωτοποριακό αυτοσχεδιασμό τών Pifarely(βιολί)και Couturier(πιάνο)μέ βάση ατονικούς συνθέτες τού 20ού αιώνα(Μessiaen,Schoenberg,Berg,Webern)...Κυκλοφόρησε το 1998.Ο Pifarely υπήρξε συνεργάτης τού εξαιρετικού κλαρινετίστα Louis Sclavis ,πού έχει παρουσιαστεί στό μουσικό φόρουμ αναλυτικά(βλ.Μουσικό index)
Ο δίσκος τιτλοφορείται Poros απο την Ελληνική Λέξη :Πόρος(πέρασμα ,διάβαση)...
Eπίσης οι πόροι τού δέρματος αποτελούν μικροσκοπικές οπές απ´όπου το δέρμα μας αναπνέει μέσω της επονομαζόμενης ´Α-δηλης Αναπνοής´...
O Poros αποτελεί ένα συναρπαστικό ταξίδι αγωνίας τής Σύγχρονης Εποχής ,όπου η έκφραση, η ύπαρξη ,το συναίσθημα αλλά και η ζωή ή ίδια συνθλίβονται ανάμεσα στην Σκύλλα και στην Χάρυβδη.....Είναι μιά αριστουργηματική απόπειρα περιγραφής τής πραγματικότητας ,τού χάους ,τής απώλειας τών κοινωνικών σχέσεων τής διάσπασης τών δεσμών..Αλλά και μιά αγωνιώδης αναζήτηση τού ´Περάσματος´
Το πιάνο τού Couturier ηχεί άλλοτε σάν πολεμικό όργανο,άλλοτε σάν ένα σφυρί πού προσπαθεί να σπάσει έναν αδιαπέραστο τοίχο και μερικές φορές σαν παρηγορητική προσευχή...
Το βιολί τού Pifarely μετατρέπει τίς περισσότερες μελωδικές μουσικές γραμμές σε διακοπτόμενες φράσεις,σέ άγριες δοξαριές,εως και σχεδόν ξεκούρδιστες.Ομως η δεξιοτεχνία και πυκνότητα τών ´περασμάτων´δημιουργούν ένα Μουσικό άκουσμα πού κθηλώνει.
Η δομική συνύπαρξη βιολιού-πιάνου είναι εξαιρετική και παράγεται ένας μουσικός ήχος γεμάτος ένταση,ρυθμό, βαναυσότητα, ήχος πού αναπαράγει καθημερινά στιγμιότυπα...
Θα μπορούσε να θεωρηθεί και ήχος death-metalshot τής μουσικής γιά βιολί και πιάνο,μέ την βασική διαφορά ασφαλώς πώς αυτή η μουσική πού παράγεται στο Poros βρίθει νοήματος και ουσίας.
Απο τίς 9 Μουσικές Συνθέσεις μόνον τό Warm Canto(διασκευή κομματιού τού Mal Waldron,πιανίστα τής hard bop,πού συνεργάστηκε με τον Mingus και την Holliday)και το Gala προσφέρουν στιγμές αρμονικής ´ξεκούρασης´.
Ο Poros φτάνει την Μουσική στά άκρα χωρίς να γίνεται ποτέ ενοχλητικός σαν ήχος...
Εντελώς υποκειμενικά αποτελεί μιά απο τίς σημαντικότερες προτάσεις τής ´Αυτοσχεδιαστικής Μουσικής´τού 20ού γιά τον 21ο αιώνα..
Φυσικά μιά τέτοια Δημιουργία μπορεί να χαθεί μέσα στόν ορυμαγδό πού επικρατεί...
Οσοι Πιστοί προσέλθετε,αλλά ´Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά απο την απομάκρυνση απο το Ταμείο.´