Εγγυησεις 2 ετων και στην ουσια 6 μηνων.

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,151
Bratislava
Σε μενα εδω και ενα μηνα κολλαει το dvd player thompson 252 μετα απο 30-40 λεπτα λειτουργιας και πρεπει να βγει απο την πριζα για να λειτουργησει παλι με αμφιβολλα αποτελεσματα φυσικα...

Αφου βεβαιωθηκα οτι το κανει σε ολα τα δισκακια (νοικιαρικα, αντιγραφα, + , - κτλ) το πηγα σημερα στο ΜΜ με την αποδειξη αγορας (11 μηνες).

Περα απο την σχετικη "απροθυμια" του υπαλληλου να το παραλαβει τονιζοντας οτι θα καθυστερησει παραπανω μεχρι να το στειλει αυτος απο οτι να το παω εγω μονος μου στο σερβις δεν μου ανεφερε τιποτε περι εγγυησης κτλ. Μου εκτυπωσε μαλιστα και τις διευθυνσεις των 2 σημειων σερβις ωστε να παω σε οποιο με βολευει.

Εκει τώρα, ο υπευθυνος το παρελαβε κανονικα και δεν μου ειπε τιποτε επισης για το αν υπαρχουν κενα στην εγγυηση...μαλιστα -επηρεασμενος απο το θεμα αυτο- συζητησαμε και την περιπτωση βλαβης του λειζερ και ειπε οτι ειναι και η πιο πιθανη και οτι "φυσικα καλυπτεται απο την εγγυηση".

Ε'ιδωμεν...
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Να βαλω στοιχημα πως το service είναι της ASTRA;
Αν ναι , μην τους το χαρίσεις.
Το επαθα και εγω με Panasonic που ειχε service astra ( αγορα από macro) και τα έσκασα κανονικα.
Όταν αργότερα ειπα τι μου εκαναn στο επίσημο service της Panasonic, εμαθα πως τέτοιο πραγμα δεν ισχύει.
Η εξάμηνη εγγύηση σε κεφαλές μπαινει μονο όταν πρόκειται για συσκευές που αφορούν επαγγελματίες.
Αυτό αποδεικνύετε ευκολα εάν υπάρχει τιμολόγιο.
Εάν δεν εχει κοπη τιμολόγιο και εχεις ως αποδεικτικό αγορας μονο μια απόδειξη τοτε δεν μπορουν να υποστηρίξουν πως αγορασες το dvd για επαγγελματική χρηση και συνεπως δεν μπορούν να σου αρνηθουν την εγγύηση των δυο ετων.
 
Last edited:

stavros kamoulakos

Senior Member
17 June 2006
580
Athens,peristeri
Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του Διαβολου θα ηθελα να σας πω οτι στους ορους εγγυησης της συγκεκριμενης εταιριας αναφερετε ξεκαθαρα ο παραπανω ορος.Επειδη λογο δουλειας το εχω ψαξει το θεμα ,ειναι καλυμενοι 100%.Επισης και πολλες εταιριες κινητης τηλεφωνιας εξαιρουν απο τους ορους εγγυησης την μπαταρια.Γενικα ,εξαρτηματα συσκευης που η μακροζωια τους επηρεαζετε απο τον χρηστη και τον τροπο χρησης συνηθως εχουν μικροτερη διαρκεια καλυψης.
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,624
Σταύρο (όλα καλά?) επειδή έχω μπροστά μου αντίγραφο του νόμου3043/2002 περί εγγυήσεων κλπ, αντιγράφω από το κείμενο:

"Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους".

Δυστυχώς σε πιστεύω απόλυτα όταν λες πως είναι καλυμμένοι 100%. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι έτσι πρέπει να είναι.
 

Γιάννης Μπράβος

Established Member
12 July 2006
269
Να προσθέσω και εγώ ότι η μπαταρία είναι "αναλώσιμο" και γι' αυτό έχει μόνο 6 μήνες εγγύηση. Το λέιζερ όπως και κάθε άλλο εξάρτημα δεν είναι αναλώσιμο. Επιπλέον, η Γεν. Γραμματεία Καταναλωτή με μια απλή αίτηση-καταγγελία αναλαμβάνει να βρεί την άκρη χωρίς κόστος για τον πολίτη, επιβάλλει πρόστιμα και αποζημιώσεις. Εσύ δεν κάνεις τίποτα και αυτοί τρέχουν.

Όσο δε για την ΑΣΤΡΑ, έχω γράψει παλαιότερα σχετικό ποστ, πως προσπαθήσαν να με κοροιδέψουν σε επισκευή ενός 717 για το οποίο ζήτησαν 250 ΕΥΡΩ (δήθεν λέιζερ και τροφοδοτικό), δεν αποδέχθηκα την χρέωση, το παρέλαβα, αγόρασα το service manual από το manuals-in-pdf και ασχολήθηκα λιγότερο από μία (-1-) ώρα για να φρώ το καμμένο εξάρτημα και να το αντικαταστήσω, ένα εξάρτημα αξίας... 0,15 ΕΥΡΩ!!! Μόνο το ποινικό δίκαιο επαρκεί για τους κυρίους αυτούς.