Δεν είναι η πρώτη φορά που τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κάνει "λάθος" και μπερδεύει τον αγοραστή. Καλορίζικη και καλές θεάσεις!!!!!!Πήγα από το κατάστημα και την αγόρασα.Κανονικά με πενταετή εγγύηση από αυτούς.Προφανώς η πρώτη κοπέλα που κάλεσα στην εξυπηρέτηση έκανε.....λάθος.Εγώ φυσικά εφόσον αυτή μου είπε ότι αν προχωρήσουμε την παραγγελία ΔΕΝ θα πάρω 5 ετή εγγύηση δεν τη συνέχισα τηλεφωνικά και πήγα εκεί.Βιάστηκα να κάνω σχόλιο εδώ είναι αλήθεια αλλά με τρέλανε Τελικά υπέκυψα στην προσφορά 1299 με εγγύηση πενταετή μέσα σε αυτήν.Θεωρώ ότι δεν θα πέσει πολύ εύκολα η συγκεκριμένη τηλεόραση παρακάτω - μιλάω για την C14LB με διπλό tuner και γκρί πλάτη.Οι Α που βλέπετε στα καταστήματα έχουν λευκή πλάτη και μονό tuner.Πάντως για να τελειώνουμε ναι ΕΙΝΑΙ μέσα στην προσφορά των public η πενταετής εγγύηση για τη συγκεκριμένη.
Είμαι και εγω στο τρυπάκη και σκέπτομαι και του eshop την 65Β13LA αλλά έγραψες οτι η Α έχει μονό tuner και λευκή πλάτη.
Το πρώτο με προβληματίζει λίγο αν και δεν βλέπω δορυφορικά(θεωρώ αυτό εννοείς διπλό tuner), το δεύτερο καθόλου που είναι άσπρη η πλάτη αφού θα κρεμαστεί σε βάση και δεν θα φαίνεται καθόλου.
H διετής εγγύηση είναι αυτο που με απασχολεί είναι απο την LG ή του eshop και θα μπλέξουμε.
Αν είναι της LG μέχρι να λήξει θα κάνω μια επέκταση στην LG, αλλιώς δεν θέλω να σκέπτομαι να τύχη κάτι και να μην μπορώ να την παώ σε service της LG και να την στέλνω στο eshop.