Νικος Πετειναρακης
AVClub Fanatic
O μεγάλος ηγέτης δεν μασάει από Τίνες, ετοιμάζει πιο εξελιγμένα ρομπότ!
https://www.youtube.com/watch?v=5nMZdNZvEsI
Ανατριχιαστικό κάργα....
O μεγάλος ηγέτης δεν μασάει από Τίνες, ετοιμάζει πιο εξελιγμένα ρομπότ!
https://www.youtube.com/watch?v=5nMZdNZvEsI
Δεν ξερω ποιο. Οτι παιζουν ετσι σε αυτη την ηλικια ή παιζουν με ενα ψευτικο χαμογελο συνεχεια κολλημενο στα προσωπα τους;...Ανατριχιαστικό κάργα....
Είναι απίστευτη η κοπέλα, την πέτυχα και γω στο youtube πριν κανένα μήνα εντελώς τυχαία και έπαθα την πλάκα της ζωής μου (και τώρα για να λέμε την αλήθεια....πόσο τέλειο είναι όταν μια τέτοια ταλεντάρα είναι ΚΑΙ όμορφη γυναίκα) .....ξέρω είμαι επιφανειακός....χτυπήστε με αλύπητα.
Nαι...ενώ εμείς σταθήκαμε αποκλειστικά στα δάχτυλα της ξέρς.. :flipout:
Και τα δύο Δημήτρη..Αφύσικο..Δεν ξερω ποιο. Οτι παιζουν ετσι σε αυτη την ηλικια ή παιζουν με ενα ψευτικο χαμογελο συνεχεια κολλημενο στα προσωπα τους;...
Διαφωνώ. Μουσικά είναι άρτια. Τεχνικά είναι από άλλο πλανήτη. Ζωγραφίζει, δεν παίζει απλά. Μεταφορά του presto μέρους της No14 sonata του Beehtoven σε ηλεκτρική κιθάρα. Ετσι παιγμένο δεν νομίζω να διαφωνούσε ούτε ο Ludwig van. Ας μην έχουμε κλειστούς ορίζοντες, μουσική είναι.
Εθεσα το ερώτημα διότι πολλοί μουσικόφιλοι ανα τον κόσμο υποστηρίζουν ότι αυτή η πιτσιρίκα είναι αυτή τη στιγμή Νο1 στην ηλεκτρική κιθάρα, και ήθελα να ακούσω και άλλες απόψεις.
Nαι...ενώ εμείς σταθήκαμε αποκλειστικά στα δάχτυλα της ξέρς.. :flipout:
Δυστυχώς, δεν μπορεί η ηλεκτρική κιθάρα να αποδώσει το συναίσθημα του έργου..όπως το έχουμε γνωρίσει μέσα από το ηχόχρωμα του πιάνου..όπως δεν μπορεί και ο κλασικός πιανίστας να σου παίξει σόλο των ACDC και να συγκινήσει τους απανταχού heavy-μεταλλάδες. Εγώ σαν συχνός ακροατής των πιανιστικών έργων του Beethoven αυτό συμπέρανα. Φυσικά είναι η γνώμη μου αυτή και δεν έχει να κάνει με την τεχνική αρτιότητα της Τίνας. Η επιλογή της συγκεκριμένης διασκευής έγινε νομίζω για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο και όχι για να προσφέρει κάτι στην μουσική δημιουργία.
Το συναίσθημα του συυκεκριμένου έργου απλώς το έχουμε συνηθίσει με το πιάνο όπως αντίστοιχα νιώθουμε εξοικείωση με τα σόλο των AC/DC στην ηλεκτρική κιθάρα. Όταν τα αυτιά μας έχουν συνηθίσει συγκεκριμένη ενορχήστρωση κάποιου έργου, είναι λίγο δύσκολο να αποδεχτούν κάτι διαφορετικό. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ διαφορετικές ενορχηστρώσεις ή εκτελέσεις σε διαφορετικό από το αρχικό όργανο διότι η μουσική βασικά είναι νότες, τα όργανα είναι απλά το μέσον.
Πχ ο Gould έκανε διασκευή των συμφωνιών του Beethoven και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό.
Δυστυχώς, δεν μπορεί η ηλεκτρική κιθάρα να αποδώσει το συναίσθημα του έργου..όπως το έχουμε γνωρίσει μέσα από το ηχόχρωμα του πιάνου..όπως δεν μπορεί και ο κλασικός πιανίστας να σου παίξει σόλο των ACDC και να συγκινήσει τους απανταχού heavy-μεταλλάδες. Εγώ σαν συχνός ακροατής των πιανιστικών έργων του Beethoven αυτό συμπέρανα. Φυσικά είναι η γνώμη μου αυτή και δεν έχει να κάνει με την τεχνική αρτιότητα της Τίνας. Η επιλογή της συγκεκριμένης διασκευής έγινε νομίζω για λόγους εντυπωσιασμού και μόνο και όχι για να προσφέρει κάτι στην μουσική δημιουργία.
Το συναίσθημα του συυκεκριμένου έργου απλώς το έχουμε συνηθίσει με το πιάνο όπως αντίστοιχα νιώθουμε εξοικείωση με τα σόλο των AC/DC στην ηλεκτρική κιθάρα. Όταν τα αυτιά μας έχουν συνηθίσει συγκεκριμένη ενορχήστρωση κάποιου έργου, είναι λίγο δύσκολο να αποδεχτούν κάτι διαφορετικό. Προσωπικά μπορώ να ευχαριστηθώ διαφορετικές ενορχηστρώσεις ή εκτελέσεις σε διαφορετικό από το αρχικό όργανο διότι η μουσική βασικά είναι νότες, τα όργανα είναι απλά το μέσον.
Ο Λιστ.
Δεν θυμάμαι εάν υπάρχει στην κατηγορία παρουσίαση των μεταγραφών για πιάνο που έκανε στις 9 συμφωνίες. Πολύ καλή εκτέλεση όλου του κύκλου έχει και ο Κυπριανός Κατσαρής.
το να εκτελέσεις - διασκευάσεις ένα έργο που έχει γραφτεί για συγκεκριμένο αριθμό "φωνών" και οργάνων με λιγότερες "φωνές" ή όργανα θέλει βαθεια γνώση θεωρίας, ενασχόλησης και φυσικά έμπνευσης.
Το να πάρεις ένα έργο όπως η σονάτα υπό το Σεληνόφως και να προγραμματίσεις την γενική αίσθηση που παίρνει ο μέσος ακροατής για ένα όργανο είτε αυτό είναι πιάνο με ένα χέρι, είτε σε μονοφωνικό συνθεσάιζερ είτε σε λατέρνα είτε σε μουσικό κουτί είναι κάτι που σαφώς δεν έχουμε εδώ.
Πχ ο Gould έκανε διασκευή των συμφωνιών του Beethoven και το αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό.
εδώ η προσέγγιση ήταν προσέγγιση οδοστρωτήρα.